Miten saisin jätettyä naisen mahdollisimman hellästi?
Ollaan oltu joku neljä-viisi kuukautta yhdessä, riippuu mistä laskee. Toisaalta pidän hänestä kovasti, ehkä jopa rakastan, mutta hänessä on piirteitä joista en vain pääse yli.
En ole ikinä jättänyt naista, paitsi pettäneen naisen. Muuten olen aina itse tullut jätetyksi. Tiedän kuinka paljon jätetyksi tuleminen sattuu. En ole varma pystynkö jättämään tätä naista, koska en halua satuttaa häntä.
Miten voisin jättää hänet niin että se sattuisi häneen mahdollisimman vähän? Se tulisi joka tapauksessa shokkina hänelle, hän on aika kiintynyt minuun enkä ole tuonut esiin että jotkut jutut hänessä tuntuvat ylitsepääsemättömiltä minulle.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Olette olleet yhdessä jo niin pitkään, ettei eroilmoitusta voi tehdä heippatyyliin. Kammoan miehiä, jotka sanovat vaan, että tämä ei toimi, eivätkä halua jäädä punnitsemaan, millainen kokemus suhde oli ja mitä se opetti.
5kk on pitkä aika??! No Morjes. Ihan voi kuule vaikka ghostata, itse lähettäisin txt tai soittaisin. Turha ottaa kuraa turvalle livenä.
Sano suoraan ja heti kun nämä ajatukset alkaa nousta mieleesi. Säästät molempien aikaa. Tuo että pelleilet jonkun himmailun ja feidailun kanssa, nainen huomaa sen kyllä eroilmoituksen jälkeen että teit sen tahallasi ja voi suuttua melko pahasti mitä pidempään olet jatkanut. Itse ainakin suuttuisin. Mutta jos haluat jännityksellä odottaa kostaako nainen tai ei arvosta sinua enää pisaraakaan tämän jälkeen vaan pitää sinua munattomana vätyksenä ja kusipäänä niin anna toki mennä. Mutta lapanenhan oletkin.
Annat sille aiheen vihata sinua eikä itseään niin kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mietin, miten itse haluaisin tulla jätetyksi, niin omassa kodissani ehdottomasti, ettei tarvitsisi itkien lähteä mistään kotimatkalle. Lempeä puhe toimii paremmin kuin kiihtynyt ja riitaisa. Haluaisin myös vastaukset kaikkiin kysymyksiin, mitä minulle heräisi, ettei minun tarvitsisi jälkikäteen yksin "keksiä" kaikenlaisia vinoja kuvioita mielessäni, miksi minut jätettiin puskista. Ehkä tavallaan myös haluaisin että toinen jättäisi jonkun "toivonkipinän" tulevaisuuteen, vaikka en sellaiseen uskokaan. Mutta akuutissa kriisissä voisin vähän nojata siihen toivoon kun en muuta näkisi, sitten kun olisin tolpillani erosta niin enhän mä sitä jättäjää edes takaisin haluaisi.
Jos syyt eroon ovat pahanhajuinen hengitys ja kuorsaaminen, niin.... Haluaisin kuulla, koska en todellakaan jäisi tuollaista urveloa kaipaamaan. Tällaisille asioille voidaan tehdä jotain ja ne muuttuvat elämän aikana moneen kertaan, kuten myös vaikkapa hiustyyli, paino ja ulkonäkö - jos jonkun ratkaisu on noinkin dramaattinen kuin ero moisista pikkusyistä, niin heippa vaan, saakin mennä. Ei tuollaisen tyypin voi olettaa selviävän mistään oikeista ongelmista, joita kaikki ihmiset elämänsä varrella kohtaavat. Raskaat vauvavuodet, konkurssit, vakavat sairastumiset; mitä vain voi tapahtua. Ja jotain häiritsee hengitys.
Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen kuorsaa vieressä suunnilleen perheauton polttomoottorin desibeleillä?
Tiedän, olen ollut sellaisen miehen kanssa naimisissa 25 vuotta, jonka kuorsaus on kuin maansiirtotraktori olisi samassa sängyssä. Mutta hyvin minulle on uni siinä maistanut.
Onko uniapneaa tutkittu? Tuollainen toistuva kova kuorsaaminen ei ole normaalia.
Jäin miettimään... tekevätkö ihmiset tosiaan tällaisia listoja läheisten negatiivisista ominaisuuksista...
Pukeutumistyylihän on joillekkin oleellinen osa itseilmaisua, ilmausta siitä, kuka ja millainen minä olen- myös se ettei kiinnitä huomiota ulkoasuunsa, on ilmausta sisäisistä arvoista ja kinnostuksen kohteista, joissain tapauksissa myös terveydentilasta. Itselleni vaatteet ovat myös olleet sisäisen identiteettini ilmaisukeino, mutta sen piirteen tämä Suomen ahdasmielinen ilmapiiri ja sosiaalinen paine ovat karsineet. Tuulipuku, toppahousut ja pelkkää mustaa se olla pitää, mielikuvitus ja erilaisuus ovat eiei.. Sisäisiin asioihin keskittyvät ihmiset eivät yleensä ole kiinostuneet siitä, onko päällä viimeisintä muotia, he tekevät tyylinsä itse muita kopioimatta. Ehkä ap voisi puhua naisen kanssa selvittääkseen tämän arvomaailmaa. Nainen todennäköisesti tarvitsisi aitoa itsetunnon buustausta, jos oma ulkonäkö/ terveys ei kiinnosta.
Aloittaja ei oikeastaan kerro, mitä tarkoittaa ' junttimaisuudella'- onko ap kenties city- hipsteri ja nainen esim. pikkukylästä kotoisin? Koulutustaustat, elämänkokemukset ja muut asiat vaikuttavat myös paljon elämänasenteeseen.
Kaiki muut 'viat'ovat myös korjattavissa, uniapneaan on saatavilla apua ja kuorsaukseen auttaa uniasennon vaihdon lisäksi myös elämäntaparemontti. Kukaan ei kuorsaa vain toista kiusatakseen. Eri huoneissa nukkuminen ei tarkoita eroa vaan on tilanteeseen sopeutumista- suhde on yleensä valinta.
Hengitykseen auttanee hammasläkärillä käynnin lisäksi entistä tehokkaampi hammashuolto, suuvesi ja hammaslanka sekä ruokavalion muutos.
En usko, että yksikään apn mainitsema ' syy' on todellinen, ei ainakaan peruste lopettaa suhde jos toisesta muuten väittää aidosti. Hän vain on alkanut suhteeseen toista kunnolla tuntematta ja nyt saa sitten kerätä mitä on kylvänyt. Elämä opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.
Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.
Siis näistä asioista melkein kaiken näkee ensisilmäyksellä! Viimeinenkin selviää ekan yön jälkeen. Mitä h*ttiä, miten munaton ihminen voi olla että pakko esittää sitten monta kuukautta että kaikki ookoo? Ei se näytteleminen ja harhaanjohtaminen tee ketään onnelliseksi.. harhaanjohtaminen tekee sinusta k*sipään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.
Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.
Siis näistä asioista melkein kaiken näkee ensisilmäyksellä! Viimeinenkin selviää ekan yön jälkeen. Mitä h*ttiä, miten munaton ihminen voi olla että pakko esittää sitten monta kuukautta että kaikki ookoo? Ei se näytteleminen ja harhaanjohtaminen tee ketään onnelliseksi.. harhaanjohtaminen tekee sinusta k*sipään.
Tämä!!! Toivoisin todella että joku opettaisi aloittajalle vähän käytöstapoja ja miten on ok kohdella toisia.
No ap mikä tilanne ja miten hoidit homman?
En lukenut koko ketjua, mut etkai vaa oo satuillu mistään ihastumisesta ja vakavammasta suhteesta että saisit seksin takia roikotettua?
Jos niin oot tehny nii kaivapa ne pienet pallit jostai ja älä yritä nyt päästä helpolla..
En kyllä keksi miksi muuten oot ruvennu suhteeseen jonkun kanssa joka ei nyt selkeesti sua kiinnosta..
Miehet ja miksei naisetkin, älkää tehkö niin että oman edun takia roikotatte toista ja puhutte lämpimiksenne jotain mitä ette tarkoita! Sitten ollaan vauvapalstalla kyselemässä et miten tästä nyt pääsee eroon. Ap ei tietenkään sanonut, että tästä olisi kyse mutta veikkaanpa vaan..
Tämä kiinnostaa myös mihin ratkaisuun Ap päätyi?
Sen verran voin sanoa tämän ketjun lukeneena ja kun oma tilanteeni vähän tälle kuulostaa, että miettisin feidaamista kaksi kertaa. En ole niin täyapäinen että ilman kostoa hyväksyisin vastaavan tuosta vaan. Että jos aplla on vaimo tai uusi mielenkiintoisempi hoito niin kannattaa miettiä kaksi kertaa miten asian hoitaa. Tietää muuten kohta koko kylä. Screenshotit on ja paljon muutakin.
Hassu ketju, onko ap osallistunut keskusteluun aloitussivun jälkeen? Jännästi rönsyilee ja ilmeisesti ilman perusteita. Ihmismieli on hauska. Luin vain satunnaisesti muutaman alkusivun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitit kuitenkin seurustelun ja kuvittelit että kyllä se ajatuksen voimalla muuttuu?
Kai jotenkin toivoin että nainen muuttaisi noista ainakin osaa ihan vain huomaavaisuuttaan minua kohtaan. Miehethän tekevät monia asioita pitääkseen naisensa tyytyväisenä, mutta ilmeisesti sen varaan ei voi laskea, että naiset toimisivat samoin.
Ai mitä miehet tekee? Ei ole kokemusta niin olisi kiva tietää. Yksi syy miksi en halua parisuhdetta on se kun miehet vain ottaa loputtomiin mutta mitään ei takaisin saa. Niin siis mitä teette?
Mies alkaa oman kokemukseni mukaan huolehtia parisuhteessa itsestään paremmin siinä vaiheessa, kun kuvioissa on toinen nainen.
Tuosta tuli mieleen että kaksi miestä on ensin rakastellut ja sitten jättänyt heti perään. Eikä olleet mitään seksisuhteita nämä. En suosittele tätä metodia.