Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin jätettyä naisen mahdollisimman hellästi?

Vierailija
14.01.2021 |

Ollaan oltu joku neljä-viisi kuukautta yhdessä, riippuu mistä laskee. Toisaalta pidän hänestä kovasti, ehkä jopa rakastan, mutta hänessä on piirteitä joista en vain pääse yli.

En ole ikinä jättänyt naista, paitsi pettäneen naisen. Muuten olen aina itse tullut jätetyksi. Tiedän kuinka paljon jätetyksi tuleminen sattuu. En ole varma pystynkö jättämään tätä naista, koska en halua satuttaa häntä.

Miten voisin jättää hänet niin että se sattuisi häneen mahdollisimman vähän? Se tulisi joka tapauksessa shokkina hänelle, hän on aika kiintynyt minuun enkä ole tuonut esiin että jotkut jutut hänessä tuntuvat ylitsepääsemättömiltä minulle.

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tissit liian pienet vai isot?

Vierailija
2/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille sama minkä kirjoitit tänne. Ei kai se sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.

Vierailija
4/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivyt vaan väihin äänin. Et vastaa viesteihin, jne..

Vierailija
5/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstari + Ghostaus

Vierailija
6/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä nyt jätätkö vai et, ja sitten ilmoitat ettet halua sitoutua - kehenkään. Ja sitten vaan olet jonkin aikaa pois silmistä ja sitoutumatta kehenkään etkä kirjoittele mitään faceen ettei stalkkaa. Terveisin nainen. Tosin miehillä tuntuu olevan ongelmallista olla yksin, joten jossain vaiheessa kuitenkin satutat joten mitä väliä jos nyt päätät eukon heivata? Mikä on hellä jättö? Kuulostaa munattomalta. Selkeesti kerrot että tämä oli tässä kiitti hei. Ja pidät sanasi.

Vierailija
7/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: nainen on liian läski.

Vierailija
8/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä jätin miesystävän niin, että tavattiin hänen kodissaan, pidin kädestä ja sanoin, että olet mukava tyyppi ja hyvä kumppani jollekin, mutta et minulle, koska emme sovi toisillemme.

Vierailija
9/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.

Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.

Vierailija
10/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero kahdeksan on hyvä. Jos oikeasti haluat hänelle hyvää ja haluat tehdä eroamisen mahdollisimman kivuttomasti, niin teet sen mahdollisimman pian ja mahdollisimman selkeästi. Kaikki muu lisää tuskaa. Suhteenne on niin alussa, että riittää oikein hyvin, että kerrot hänelle, että sinusta teidän ei kannata jatkaa yhdessä, koska et koe, että tämä olisi loppuelämän suhde. Et tunne häntä kohtaan sillä tavalla.

Ja sen jälkeen oikeasti yhteydenpito seis.

Vierailija
11/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.

Aloitit kuitenkin seurustelun ja kuvittelit että kyllä se ajatuksen voimalla muuttuu?

Vierailija
12/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitit kuitenkin seurustelun ja kuvittelit että kyllä se ajatuksen voimalla muuttuu?

Kai jotenkin toivoin että nainen muuttaisi noista ainakin osaa ihan vain huomaavaisuuttaan minua kohtaan. Miehethän tekevät monia asioita pitääkseen naisensa tyytyväisenä, mutta ilmeisesti sen varaan ei voi laskea, että naiset toimisivat samoin.

Vierailija
13/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai jotenkin toivoin että nainen muuttaisi noista ainakin osaa ihan vain huomaavaisuuttaan minua kohtaan. Miehethän tekevät monia asioita pitääkseen naisensa tyytyväisenä, mutta ilmeisesti sen varaan ei voi laskea, että naiset toimisivat samoin.

#kehopositiivisuus

Vierailija
14/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietin, miten itse haluaisin tulla jätetyksi, niin omassa kodissani ehdottomasti, ettei tarvitsisi itkien lähteä mistään kotimatkalle. Lempeä puhe toimii paremmin kuin kiihtynyt ja riitaisa. Haluaisin myös vastaukset kaikkiin kysymyksiin, mitä minulle heräisi, ettei minun tarvitsisi jälkikäteen yksin "keksiä" kaikenlaisia vinoja kuvioita mielessäni, miksi minut jätettiin puskista. Ehkä tavallaan myös haluaisin että toinen jättäisi jonkun "toivonkipinän" tulevaisuuteen, vaikka en sellaiseen uskokaan. Mutta akuutissa kriisissä voisin vähän nojata siihen toivoon kun en muuta näkisi, sitten kun olisin tolpillani erosta niin enhän mä sitä jättäjää edes takaisin haluaisi. 

Jos syyt eroon ovat pahanhajuinen hengitys ja kuorsaaminen, niin.... Haluaisin kuulla, koska en todellakaan jäisi tuollaista urveloa kaipaamaan. Tällaisille asioille voidaan tehdä jotain ja ne muuttuvat elämän aikana moneen kertaan, kuten myös vaikkapa hiustyyli, paino ja ulkonäkö - jos jonkun ratkaisu on noinkin dramaattinen kuin ero moisista pikkusyistä, niin heippa vaan, saakin mennä. Ei tuollaisen tyypin voi olettaa selviävän mistään oikeista ongelmista, joita kaikki ihmiset elämänsä varrella kohtaavat. Raskaat vauvavuodet, konkurssit, vakavat sairastumiset; mitä vain voi tapahtua. Ja jotain häiritsee hengitys. 

Vierailija
15/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtymällä nuukuriksi. Tarkoittaa rahan käyttöä.  On hyvä ensin haistella, että puoliskokaan ei ole pihi.

Vierailija
16/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin, miten itse haluaisin tulla jätetyksi, niin omassa kodissani ehdottomasti, ettei tarvitsisi itkien lähteä mistään kotimatkalle. Lempeä puhe toimii paremmin kuin kiihtynyt ja riitaisa. Haluaisin myös vastaukset kaikkiin kysymyksiin, mitä minulle heräisi, ettei minun tarvitsisi jälkikäteen yksin "keksiä" kaikenlaisia vinoja kuvioita mielessäni, miksi minut jätettiin puskista. Ehkä tavallaan myös haluaisin että toinen jättäisi jonkun "toivonkipinän" tulevaisuuteen, vaikka en sellaiseen uskokaan. Mutta akuutissa kriisissä voisin vähän nojata siihen toivoon kun en muuta näkisi, sitten kun olisin tolpillani erosta niin enhän mä sitä jättäjää edes takaisin haluaisi. 

Jos syyt eroon ovat pahanhajuinen hengitys ja kuorsaaminen, niin.... Haluaisin kuulla, koska en todellakaan jäisi tuollaista urveloa kaipaamaan. Tällaisille asioille voidaan tehdä jotain ja ne muuttuvat elämän aikana moneen kertaan, kuten myös vaikkapa hiustyyli, paino ja ulkonäkö - jos jonkun ratkaisu on noinkin dramaattinen kuin ero moisista pikkusyistä, niin heippa vaan, saakin mennä. Ei tuollaisen tyypin voi olettaa selviävän mistään oikeista ongelmista, joita kaikki ihmiset elämänsä varrella kohtaavat. Raskaat vauvavuodet, konkurssit, vakavat sairastumiset; mitä vain voi tapahtua. Ja jotain häiritsee hengitys. 

Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen kuorsaa vieressä suunnilleen perheauton polttomoottorin desibeleillä?

Vierailija
17/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita kirje jossa selität kaiken , älä ylläty mutta itsekin olen voimakkaasti tunteva nainen ja olen tullut huomaamaan että suurin osa ihmisistä ei tunne paljon mitään ,

Vierailija
18/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen kuorsaa vieressä suunnilleen perheauton polttomoottorin desibeleillä?

Kuorsaamiselle voi tehdä paljonkin. Se ei ole kerrasta poikki ja ero -tyyppinen ongelma.

Vierailija
19/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä hellästi. Ole mahdollisimman kusipää. Sellainen, että nainen ajattelee olevansa vain onnekas että pääsee sinusta eroon. Teillä on niin vähän historiaa yhdessä, että ei hän kauaa jää sinua kaipaamaan muutenkaan, mutta olemalla kusipää teet naiselle palveluksen.

Vierailija
20/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että aiot ryhtyä elämäntapatyöttömäksi. Lisäksi kannattaa alkaa pelaamaan tietokonepelejä, vaikka Dota 2. Sen jälkeen toiveesi toteutuu itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän