Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä muita työttömiä ärsytä, että teitä kyvyttömämmät

Vierailija
27.08.2026 |

ovat hyvin palkatuissa töissä mutta te olette työttöminä?

Olen tätä mietiskellyt viime aikoina kun törmäsin siihen, että ex-kollega hyvin palkatussa toimessaan oli onnellisen tietämätön voimassaolevasta lainsäädännöstä. Okei, mulla työttömänä on aikaa seurata alan kehitystä ja lainsäädäntömuutoksia, mutta hänelle maksetaan siitä, että hänen pitäisi olla näihin perehtynyt. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ärsytti ihan suunnattomasti. Nyt olen jo sopeutunut.

Vierailija
2/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, että parhaat retkottaa sohvalla ja me kyvyttömät nautitaan palkkaa.

Vierailija
4/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää siinä kohtaa kun halutaan että meen tekemään noiden lomasijaisuudet ja ne jättää sitten vituralliset ohjeet mulle. Se ketuttaa niin paljon etten enää ensi vuonna mene. Vaihdan mieluummin taas alaa kun juoksen jeesaamaan noita aina kun armollisesti vihelletään ja tarjotaan tyhmälle ressukalle töitä. Yksi hyväkäs oikein ojensi mua, kun tein hänen mielestä väärin ja sitten kun näytin mitkä on valtakunnalliset ohjeet asiaan niin oli ihan hiljaa. ei tietenkään edes pahoitellut.

Vierailija
5/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että parhaat retkottaa sohvalla ja me kyvyttömät nautitaan palkkaa.

Kyvyttömät luulee työttömien retkottavan sohvalla (koska itse tekisivät niin), vaikka pidämme osaamista ajan tasalla. Toisin kuin kyvyttömät.

ap

Vierailija
6/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Mua ei kiinnosta muiden ihmisten asiat eikä tekemiset  eikä muiden elämä muutenkaan.

Vierailija
7/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyvyttömät luulee työttömien retkottavan sohvalla (koska itse tekisivät niin), vaikka pidämme osaamista ajan tasalla. Toisin kuin kyvyttömät.

ap

Jännä juttu, etteivät heahdhunterit ole kilvan perässäsi 😆

Vierailija
8/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan tällä hetkellä ärsytä. On vielä kesää jäljellä ja kiva olla kotona. Siitä hyvinpalkatusta työstä nyt ei niin suuria summia kuitenkaan jäänyt käteen, kun meni verot sun muut maksut, työmatkat ja kaikki muu sosiaalinen häppeninki, mitä siihen työssäkäyntiin liittyi. 

Vierailija
9/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jännä juttu, etteivät heahdhunterit ole kilvan perässäsi 😆

No miten ne voisi olla, kun en ole missään Linkkarissa tai muuallakaan, että edes tietäisivät musta. Meidän alalla ei mitään headhuntereita käytetä. Tietosuoja on ehdoton.

ap

Vierailija
10/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan on perinteenä palkata ne kyvyttömimmät tärkeimpiin hommiin.

Vierailija
11/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä että ketjun työttömät ovat tyhmiä, heillä on myös harhoja. 

Vierailija
12/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan ärsyttää nämä päivittäiset ulinat työttömistä. Päässä taitaa viirata näillä mollaajilla ja trollaajilla. 

Vierailija
13/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön vaan ihan työssäkäyvänä ärsyttää, että vähemmän ansioituneet ihmiset etenee suhteillaan minua ylemmäksi. 

Vierailija
14/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin ! Minä retkotan ainakin sängyllä ja säälin niitä piruparkoja jotka joutuvat pöljyyttään olemaan tikkusuorina töissä. Vaikka eivät töistään mitään ymmärtäkään ;)

Vierailija
15/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaan ärsyttää nämä päivittäiset ulinat työttömistä. Päässä taitaa viirata näillä mollaajilla ja trollaajilla. 

Niin niillä viiraakin. Pahasti.

Vierailija
16/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole työtön vaan ihan työssäkäyvänä ärsyttää, että vähemmän ansioituneet ihmiset etenee suhteillaan minua ylemmäksi. 

Siihen kannattaa totutella mahdollisimman äkkiä. Tulee meinaan vastaan joka paikassa ja usein. 

Vierailija
17/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työpäivän jälkeen tänne on kiva tulla vinoilemaan loisille. 

Vierailija
18/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa työ. Tai kysy tekoälyltä. Muuten sitä tuskin ikinä näet.

Vierailija
19/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä.

Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Palstan trollli ulisee jatkuvasti pienellä rahalla elävälle. Eikö ole taitava se, jonka lompakkoon verottaja ei yllä ja verotukseen kirjataan pelkkiä vähennyksiä. 

Vierailija
20/27 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin just. 

Minun elämästä ei tule velkaa eikä veroja. Käykö kateeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi