Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin jätettyä naisen mahdollisimman hellästi?

Vierailija
14.01.2021 |

Ollaan oltu joku neljä-viisi kuukautta yhdessä, riippuu mistä laskee. Toisaalta pidän hänestä kovasti, ehkä jopa rakastan, mutta hänessä on piirteitä joista en vain pääse yli.

En ole ikinä jättänyt naista, paitsi pettäneen naisen. Muuten olen aina itse tullut jätetyksi. Tiedän kuinka paljon jätetyksi tuleminen sattuu. En ole varma pystynkö jättämään tätä naista, koska en halua satuttaa häntä.

Miten voisin jättää hänet niin että se sattuisi häneen mahdollisimman vähän? Se tulisi joka tapauksessa shokkina hänelle, hän on aika kiintynyt minuun enkä ole tuonut esiin että jotkut jutut hänessä tuntuvat ylitsepääsemättömiltä minulle.

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mietin, miten itse haluaisin tulla jätetyksi, niin omassa kodissani ehdottomasti, ettei tarvitsisi itkien lähteä mistään kotimatkalle. Lempeä puhe toimii paremmin kuin kiihtynyt ja riitaisa. Haluaisin myös vastaukset kaikkiin kysymyksiin, mitä minulle heräisi, ettei minun tarvitsisi jälkikäteen yksin "keksiä" kaikenlaisia vinoja kuvioita mielessäni, miksi minut jätettiin puskista. Ehkä tavallaan myös haluaisin että toinen jättäisi jonkun "toivonkipinän" tulevaisuuteen, vaikka en sellaiseen uskokaan. Mutta akuutissa kriisissä voisin vähän nojata siihen toivoon kun en muuta näkisi, sitten kun olisin tolpillani erosta niin enhän mä sitä jättäjää edes takaisin haluaisi. 

Jos syyt eroon ovat pahanhajuinen hengitys ja kuorsaaminen, niin.... Haluaisin kuulla, koska en todellakaan jäisi tuollaista urveloa kaipaamaan. Tällaisille asioille voidaan tehdä jotain ja ne muuttuvat elämän aikana moneen kertaan, kuten myös vaikkapa hiustyyli, paino ja ulkonäkö - jos jonkun ratkaisu on noinkin dramaattinen kuin ero moisista pikkusyistä, niin heippa vaan, saakin mennä. Ei tuollaisen tyypin voi olettaa selviävän mistään oikeista ongelmista, joita kaikki ihmiset elämänsä varrella kohtaavat. Raskaat vauvavuodet, konkurssit, vakavat sairastumiset; mitä vain voi tapahtua. Ja jotain häiritsee hengitys. 

Tiedätkö miltä tuntuu kun toinen kuorsaa vieressä suunnilleen perheauton polttomoottorin desibeleillä?

Tiedän, olen ollut sellaisen miehen kanssa naimisissa 25 vuotta, jonka kuorsaus on kuin maansiirtotraktori olisi samassa sängyssä. Mutta hyvin minulle on uni siinä maistanut.

Vierailija
142/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.

Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.

Aloitit kuitenkin seurustelun ja kuvittelit että kyllä se ajatuksen voimalla muuttuu?

Kai jotenkin toivoin että nainen muuttaisi noista ainakin osaa ihan vain huomaavaisuuttaan minua kohtaan. Miehethän tekevät monia asioita pitääkseen naisensa tyytyväisenä, mutta ilmeisesti sen varaan ei voi laskea, että naiset toimisivat samoin.

Ai mitä miehet tekee? Ei ole kokemusta niin olisi kiva tietää. Yksi syy miksi en halua parisuhdetta on se kun miehet vain ottaa loputtomiin mutta mitään ei takaisin saa. Niin siis mitä teette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että teillä on noinki pitkälle tuo edennyt kun selvästi sulla ei vaan kiinnosta oikeesti kun oot tommosen takia jättämässä. Ihme että oot suhteesee ruvennu ees jos noi on jotain kynnyskysymyksiä..

Huonoja neuvot jostai slow fadesta tai ootat että hän ite tajuu..

Sano vaan ku näätte ettet nää et tästä tulis mitää ja ei oo semmosia tunteita että kannattas jatkaa. Jos et uskalla sanoo niin laita ensin vaikka viestillä.

Oot musta itsekäs ku haluut pitkittää ja oottaa et hän ite tajuais. Tossa että "ei haluu satuttaa" kannattaa miettii mikä tossa on se motivaattori .. haluut itte vaa päästä mahollisimman helpolla ja et haluu et omatunto rutisee ku oot "paska jätkä", ei toi siitä lähe että hänestä välität.

Ei se tee susta pahaa ihmistä ettei kiinnostele tarpeeksi..

Vierailija
144/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet yhdessä jo niin pitkään, ettei eroilmoitusta voi tehdä heippatyyliin. Kammoan miehiä, jotka sanovat vaan, että tämä ei toimi, eivätkä halua jäädä punnitsemaan, millainen kokemus suhde oli ja mitä se opetti.

Itse naisena kammoan näitä jälkiselvittelijöitä. Jos suhde on ohi, se on, eikä se lässyttelyllä ja menneen kaivamisella muutu oppimateriaaliksi. Parempi kertainen rutina kuin ainainen natina.

Vierailija
145/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju muistuttaa jälleen todella tärkeästä asiasta:

Jos niin ikävästi käy, että vielä joskus olen sinkku, ja jos vielä kerran annan ihmissuhteelle tilaisuuden, niin huolin vain ja ainoastaan miehen, jolla on vientiä. Sellaisen, jonka ei tarvitse tyytyä minuun vaikka häntä on ensitapaamisesta alkaen ärsyttänyt jokin minussa, ja joka uskaltaa suoraselkäisesti erota (koska hänellä on siitäkin kokemusta), jos hän tutustumisen aikana huomaa asioita, joiden takia ei usko suhteen kanssani toimivan.

Kiitos tästä, tämä on erinomainen esimerkki siitä, miksi naisen ei pidä ottaa kokematonta tai suht kokematonta miestä. Sekä siitä, ettei ikinä pidä ottaa miestä, joka mitä ilmeisimmin tyytyy eli ei ole head over heels innoissaan naisesta (= halua olla hänen lähellään mahdollisimman paljon, näyttäytyä hänen kanssaan ylpeänä, esitellä häntä kavereilleen jne). Ihan loistava muistutus!

Vierailija
146/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet yhdessä jo niin pitkään, ettei eroilmoitusta voi tehdä heippatyyliin. Kammoan miehiä, jotka sanovat vaan, että tämä ei toimi, eivätkä halua jäädä punnitsemaan, millainen kokemus suhde oli ja mitä se opetti.

Itse naisena kammoan näitä jälkiselvittelijöitä. Jos suhde on ohi, se on, eikä se lässyttelyllä ja menneen kaivamisella muutu oppimateriaaliksi. Parempi kertainen rutina kuin ainainen natina.

Olet tuomittu olemaan oppimatta mitään menneestä. Pahimmassa tapauksessa kohtelet jokaista kumppaniasi yhtä huonosti samoissa asioissa kuin joka suhteessa, ja jokaisessa suhteessasi on sama ongelma koska et halua selvitellä vaan luulet että sinulla on oikeus tehdä jyrkkiä päätöksiä hetkessä tunteella ja että sinun tunteesi ovat tärkeämmät kuin toisen tunteet.

Vierailija
147/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne ylitsepääsemättömät asiat ovat ja ovatko sellaisia, mitä ei voi keskustelemalla korjata? Ero sattuu likimain aina, mutta on joskus välttämätön. Jos päädyt jättämään, niin ole rehellinen ja valmistaudu vastaamaan, jos nainen kysyy että mikset ole näistä ongelmista aiemmin maininnut.

Pahanhajuinen hengitys (pesee hampaat kyllä ihan normaalisti), kovaääninen kuorsaus, sekä laittautumattomuus ja todella juntti pukeutumistyyli naiseksi. Eihän nämä oikein ole asioita joista voi keskustella toisen kanssa.

Aloitit kuitenkin seurustelun ja kuvittelit että kyllä se ajatuksen voimalla muuttuu?

Kai jotenkin toivoin että nainen muuttaisi noista ainakin osaa ihan vain huomaavaisuuttaan minua kohtaan. Miehethän tekevät monia asioita pitääkseen naisensa tyytyväisenä, mutta ilmeisesti sen varaan ei voi laskea, että naiset toimisivat samoin.

Valitettavasti minun mieheni taso menee alaspäin kokoajan. Olen jo jonkin aikaa tuskaillut hänen todella rupsahtaneen ulkonäön, ikivanhojen vaatteiden ja tiettyjen luonteenpiirteiden kanssa. Miten tämmöisen voi jättää?

Vierailija
148/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkaria mitä hurskastelua täällä saa lukea.

Olen siis nainen. Mutta miten joku sanoo, tai m8nikin, että pahanhajuinen hengitys ei haittaa.

Minua haittaa. Tosin haittaa niin paljon, että eb0n edes pysty aloittamaan seurustelua. En pysty suutelemaan miestä jonka henki haisee.

En tarkoita nyt aamulla esiintyvää hajua, sen saa pois hammaspesulla, vaan kokoaikaista.

Kuorsaus nyt on siinä ja siinä, eihän sekään mukavaa ole, mutta pienempi paha.

Junttimaisuus ja huolimaton pukeutuminen samoin, en edes ryhtyisi suhteeseen juntin miehen kanssa.

Aloittaja on jostain ihmeen syystä nyt ryhtynyt ja miettii miten erota ettei loukkaa toista.

Ei missään nimessä luetteloa tämän naisen epäkohdista. Miten joku nyt edes niin voi ehdottaa.

Miksi se nyt enää pitäisi ottaa esille kun on tarkoitus erota. Oma syysi kun olet alkujaan tähän suhteeseen lähtenyt.

Tuossa olen sammaa mieltä, että voisi hiukan alkaa ensin viilentämään suhdetta. Paljon pahempi on, kun on ensin kovin lämmintä ja sitten toinen sanoo, että erotaan.

Sanot, että et taida kuitenkaan ole valmis vakavaan suhteeseen. Riippuu tietysti hiukan siitä mitä olet puhunut aikaisemmin kun alat puhumaan erosta.

Eli jos olet sanonut, että olet elämäni nainen ollaan aina yhdessä jne. niin pitää varautua kysymykseen miksi nyt olet muuttanut mieltäsi.

Eli peilaisin eropuhetta hiukan siihen millaisella intensiteetillä olette olleet yhdessä. Etteivät erosanat mene kovin ristiin naiselle aiemmin kerrottujen juttujen kanssa.

Liikaa selityksiäkin on joskus huono keino, ei liikaa eikä liian vähän.

Mutta EI siis mitään hölinöitä pahanhajuisesta hengityksestä ym.

Vierailija
149/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helkkaria mitä hurskastelua täällä saa lukea.

Olen siis nainen. Mutta miten joku sanoo, tai m8nikin, että pahanhajuinen hengitys ei haittaa.

Minua haittaa. Tosin haittaa niin paljon, että eb0n edes pysty aloittamaan seurustelua. En pysty suutelemaan miestä jonka henki haisee.

En tarkoita nyt aamulla esiintyvää hajua, sen saa pois hammaspesulla, vaan kokoaikaista.

Kuorsaus nyt on siinä ja siinä, eihän sekään mukavaa ole, mutta pienempi paha.

Junttimaisuus ja huolimaton pukeutuminen samoin, en edes ryhtyisi suhteeseen juntin miehen kanssa.

Aloittaja on jostain ihmeen syystä nyt ryhtynyt ja miettii miten erota ettei loukkaa toista.

Ei missään nimessä luetteloa tämän naisen epäkohdista. Miten joku nyt edes niin voi ehdottaa.

Miksi se nyt enää pitäisi ottaa esille kun on tarkoitus erota. Oma syysi kun olet alkujaan tähän suhteeseen lähtenyt.

Tuossa olen sammaa mieltä, että voisi hiukan alkaa ensin viilentämään suhdetta. Paljon pahempi on, kun on ensin kovin lämmintä ja sitten toinen sanoo, että erotaan.

Sanot, että et taida kuitenkaan ole valmis vakavaan suhteeseen. Riippuu tietysti hiukan siitä mitä olet puhunut aikaisemmin kun alat puhumaan erosta.

Eli jos olet sanonut, että olet elämäni nainen ollaan aina yhdessä jne. niin pitää varautua kysymykseen miksi nyt olet muuttanut mieltäsi.

Eli peilaisin eropuhetta hiukan siihen millaisella intensiteetillä olette olleet yhdessä. Etteivät erosanat mene kovin ristiin naiselle aiemmin kerrottujen juttujen kanssa.

Liikaa selityksiäkin on joskus huono keino, ei liikaa eikä liian vähän.

Mutta EI siis mitään hölinöitä pahanhajuisesta hengityksestä ym.

Olen kanssasi ihan samaa mieltä, ei selityksiä ("hölinöitä") vain jämäkkä ilmoitus, että haluaa erota. Mutta nyt oikeasti; kyseessä on 4-5 KUUKAUDEN tapailu. Jos siinä ajassa on jo puhunut jotain elämänsä naisesta ja aina yhdessä olemista niin ei hyvänen aika... Eikä se nainenkaan todellakaan mene rikki muutaman kuukauden tapailun jälkeen.

Mutta kuten tuossa hetki sitten totesin, tämä on meille naisille hyvä opetus. Älä huoli miestä, joka ilmiselvästi vain "tyytyy" vaan etsi kunnes löydät miehen, jonka silmissä olet upea ja haluttava ja joka on ylpeä siitä, että saa olla rinnallasi.

Vierailija
150/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tuomittu olemaan oppimatta mitään menneestä. Pahimmassa tapauksessa kohtelet jokaista kumppaniasi yhtä huonosti samoissa asioissa kuin joka suhteessa, ja jokaisessa suhteessasi on sama ongelma koska et halua selvitellä vaan luulet että sinulla on oikeus tehdä jyrkkiä päätöksiä hetkessä tunteella ja että sinun tunteesi ovat tärkeämmät kuin toisen tunteet.

Tiedoksi vaan, että olen ollut kohta kolmekymmentä vuotta aviossa, eikä aiempien suhteiden loppuminen ilman lässyttelyä ole vaikuttanut tähän suhteeseen. Eipä ole ne aiempien suhteiden miehetkään halunneet mitään jälkipyykkiä pestä. Hyvässä yhteisymmärryksessä on laitettu kantapäät vastakkain. Että älä sinä tule mulle jeesustelemaan.

Vierailija
151/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on selvästi provo, jonka kirjoittaja on aloitellut näitä aiemmin moittimassa miestään mm. joka ei ollut sammuttanut kynttilöitä uuden vuoden yönä, ym. aloituksia.

Miksi mies olisi aloittanut suhteen junttimaisella pukeutuvan, itseään laittamattoman ja haisevan naisen kanssa? Ei jatkoon.

0/5.

Vierailija
152/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en epäile provoksi, koska minullakin on ollut tyttöystävä joka kuorsasi ja henkikin haisi välillä.

Toki rakastin häntä niin, että ei häirinnyt. Joten siinäpä se ongelma, että ei oikeasti vain välitä tarpeeksi.

Vierailija
153/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että tilaa ajan suuhygienistille ja poistattaa,haisevan hammaskiven, koska se suuhygienia erottaa teidät, vaikka muuten on kivaa.

Vierailija
154/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en siis tarkoittanut, että aloittaja olisi sanonut naiselle, että olet elämäni nainen jne.

Tämä oli siis esimerkki, että jos on puhunut kovin hempeitä niin pitää sitten varautua naisen kysymyksiin jos eropuhe on kovin ristissä omien aikaisempien puheiden kanssa.

Mutta jos on oltu puheen tasolla asiallisilla linjoilla seurustelun aikana niin luulisi asiallisen eropuheen silloin menevän läpi.

Ja jos todella on tarkoitus erota niin ei mitään lupauksia yhteydenpidosta tai ystävyydestä.

Vaikka se houkuttelisi, eli lieventäisi eroa ja huonoa omaatuntoa.

Jos toinen luulee olevan toivoa ja sitä ei ole se on vain turhia lupauksia ja turhan toivon ylläpitoa.

Älä jätä toista roikkumaan tai älä roikuta toista mukana säälistä.

Silloin nainen pääsee nopeammin jatkamaan elämäänsä.

Vierailija
155/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään etääntymisiä ja pelailuja ennen jättämistä! Parempi että se kaula katkaistaan nopeasti kun on noin lyhyen aikaa menty.

Et voita mitään millään "hellällä jätöllä". Ei ole oikea nainen sinulle ja kyllähän hän erosta aikanaan yli pääsee. Näihin helliin jättöihin kuuluu kaupanpäällisenä se että jatkat yhteydenpitoa ja olet kaveri, kun et halua pahoittaa toisen mieltä.

Ei tarvitse olla kuspää mutta selkeästi poikki vaan ja yhteydenpito saa loppua kun sinä et kerran suhdetta halua.

Jos haluat jatkaa ja mainitsemasi asiat ovat ehto suhteen jatkumiselle, mainitse ne, mutta muuten anna olla.

Kun oikea sattuu kohdalle niin ei nuo asiat johda eroon, kyllähän kaikenlaiset ihmiset ties mistä puutteista huolimatta ovat rakastavassa suhteessa kun niitä tunteita oikeasti on.

Älä mieti mitään satuttamista ja etsi jotain "hellää tapaa". Ei se torjunta kivalta tunnu mutta enemmän vahinkoa tekee vatulointi asian kanssa ja turha yhteydenpidon jatkaminen jos olet päätöksesi tehnyt.

Kehitä tuota puolta itsessäsi jos meinaat vielä suhteeseen ruveta. Jos on kelvannut tapailla ja harrastaa seksiä ja fiilikset muuttuu nii oohan sen verran mies ja sano suoraan, ettei nyt pidempään suhteeseen riitä kiinnostusta

Älä anna mitään haistapaska-"selitystä", joka ei ole uskottava. Se jättää vaan tietoaukon toiselle ja lisää hänen kärsimystään. Saattaa kysellä pitkäänkin että mikäs sulle tuli. Helpointa sanoa ettei nyt tunteet riitä suhteeseen, et voi asiaa muuttaa ja itsekään et osaa asiaa paremmin selittää..

Vierailija
156/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on vaikea sanoa ihan suoraan, että päätetään tämä suhde, tämä ei mielestäsi toimi ja jokin perustelu siihen.

Vierailija
157/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan, että tilaa ajan suuhygienistille ja poistattaa,haisevan hammaskiven, koska se suuhygienia erottaa teidät, vaikka muuten on kivaa.

Olihan siinä muutakin. Uskon vakaasti, että ero on parempi molemmille.

Miksi pitää väkisin yrittää tässä vaiheessa kun saattaa olla, että joku muu on sopivampi kummallekin.

Itsestäni tiedän, että jos joku asia latistaa tai on jo latistunut suhteessa niin se ei korjaannu, ehkä hetkeksi, mutta sitten taas joku muu ärsyttää.

En naisena haluaisi olla joku nainen sinnepäin paremman puutteessa. Enkä toivo, että kukaan mieskään olisi tätä jollekin naiselle.

Ei ole pakko olla joka hetki suhteessa, voi olla välillä yksinkin.

Vierailija
158/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään tapauksessa ei mitään tuollaisia "syitä" kerrota. Ainoastaan että ei tunne toista kohtaan siten, kuin suhteessa pitäisi. Toisin sanoen en ole sinuun rakastunut. Jos on aiemmin hehkuttanut rakastumistaan, niin sitten sanotaan että tunnemyrsky on mennyt ohi, eikä tunne enää sellaista rakkautta toista kohtaan, mitä suhteessa pitäisi tuntea. Kaikki muut "syyt" on vain veetuilua, pitkittää jätetyn tuskaa. Koska hän kokee silloin että syy suhteen kariutumiseen on hänessä itsessään, hän ei riitä, ole tarpeeksi hyvä jne. Kun jättäjä puhuu omista tunteistaan tai siis niiden puutteesta, ei tuossa ole mitään epäselvää. Rakkautta ei voi käskeä. Ja onhan se täysin tottakin. Jos olisi oikeasti rakastunut toiseen, niin ei siinä kuorsaus tai paha hengitys aiheuttaisi suhteen loppumista. Näille asioille kun voidaan tehdä jotain, oikeasti rakastunut ohjaisi huonon hengityksen takia hammaslääkäriin ja kuorsaukseenkin löytyy apua. Tässä nyt en halua missään nimessä syyllistää ap:tä, hänen ratkaisunsa on varmasti oikea, mutta haluan tuoda esiin että "syiden" kertomisella ei auta jätettyä. Jos siis haluaa jättää mahdollismman "hellästi". Eri asia jos haluaa satuttaa.

Olen täysin päinvastaista mieltä! Nimenomaan tuollaiset höpöhöpösyyt pitää kertoa jos toista haluaa kunnioittaa & säästää hänet isommalta mielipahalta, jotta toinen ei jää miettimään mikä oli yhtäkkiä pielessä. Sitähän saattaa jätetty vaikka ajatella, että olisi jotenkin oikeasti, pahemman laatuisesti viallinen ja epäkelpo. Mutta jos toinen jättää pahanhajuisen hengityksen takia, niin kyllä siitä pääsee paljon helpommin yli (voi ajatella, että jestas mikä dorka) kuin siitä, että miettii vain, mitä teki väärin itse, mitä olisi voinut tehdä toisin jne. Tuollainen pinnallisuus auttaa näkemään sen jättäjän arvoisessaan valossa ja rakkaudentunteet varmasti laantuvat nopeammin jätetyltä. 

Tosin itse saattaisin pitää tuollaista syytä niin naurettavana, etten ehkä edes uskoisi sitä oikeaksi syyksi ja silti miettisin, olenko mokannut jotenkin ja voisinko vaikka pyytää anteeksi jotain, jos toisella niin pahasti on mennyt tunteisiin että ihan erota pitää.

Minusta olisi todella nöyryyttävää kuulla, että toinen on jo useiden kuukausien ajan kärsinyt tuollaisista asioista. Alkaisin kelata kaikenlaisia tilanteita ja kaikkiin niihin yhdistyisi häpeä, tyyliin "Silloinkin, kun itse kuvittelin että meillä oli aivan ihana leffailta, hän kärsi hengitykseni hajusta". Suhteesta ei jäisi mitään kaunista muisteltavaa. Kyllä katkeroittaisi.

Sitä mä just tarkoitin. Noiden "syiden" kertominen erotilanteessa ei auta jätettyä. Ne olisi pitänyt kertoa aiemmin. Paljon helpompi on hyväksyä fakta ettei toinen rakasta enää, kuin että jos vaan olisin ollut kuorsaamatta ja jos vaan olisin käynyt hammaslääkärissä, niin suhde jatkuisi. Jälkimmäisessä tapauksessa tilanteeseen liittyy häpeää, itsesyytöksiä ja riittämättömyyden tunteita, ensimmäisessä tapauksessa ei. Siihenhän ei voi vaikuttaa jos toisen tunteet muuttuu. Ja tosiasiassa kovin vahvoja tunteita ap:llä (leikin että on totta tämä juttu) ei ole, koska hän varmaan olisi jo aiemmin sievästi huomauttanut asioista, jos olisi nähnyt suhteella tulevaisuutta. Tuollaiset syyt ovat vain tekosyy peittämään sitä, että oikeesti niitä syviä tunteita ei ole.

Vierailija
159/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka olisi uskonut, että hammaskivi ja nenän sisäiset rakenteet ovat käypä syy erota. 😄😄

Jotekin erittäin kuvottavaa ja luotaantyöntävää ja puistattavaa, jos nykyaikainen nainen ei käy hammashoitolassa, tai osaa mennä nukkumaan kyljellään ja hengittää suun kautta. Ja kyllä se tyylikäs pukeutuminenkin on aika vähän älyä vaativaa. Apn nainen saattaa olle myös lihava.

Mitä tapahtuu sille 10/10 naiselle tämän erehtyessä jonain yönä kääntymään kyljelleen? Nouset todennäköisesti äkäisesti ylös ja karjahdat: ULOS!

Aamulla alkaakin panettamaan etkä enää saakaan naista kiinni. Tulet tänne ja kysyt mistä saisit uuden.

Vierailija
160/173 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka olisi uskonut, että hammaskivi ja nenän sisäiset rakenteet ovat käypä syy erota. 😄😄

Jotekin erittäin kuvottavaa ja luotaantyöntävää ja puistattavaa, jos nykyaikainen nainen ei käy hammashoitolassa, tai osaa mennä nukkumaan kyljellään ja hengittää suun kautta. Ja kyllä se tyylikäs pukeutuminenkin on aika vähän älyä vaativaa. Apn nainen saattaa olle myös lihava.

Mitä tapahtuu sille 10/10 naiselle tämän erehtyessä jonain yönä kääntymään kyljelleen 😴? Nouset todennäköisesti äkäisesti ylös ja karjahdat: ULOS!

Aamulla alkaakin panettamaan etkä enää saakaan naista kiinni. Tulet tänne ja kysyt mistä saisit uuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi