Äkillinen rupsahtaminen
Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.
Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.
Kommentit (1130)
Rupsahdin nyt 40-vuotiaana ihan viikoissa. Siis näytän ihan äidiltäni, järkyttävää!
Sain hiljattain keskenmenon, ja mietin voisiko olla siitä johtuva (stressi, hormonit) ja onko toivoa, että edes vähäsen palautuisi. Lohdun sanoja kaipaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakukissa kirjoitti:
Olen huomannut että jos treenaa tai liikkuu paljon ja rasvaprosentti laskee, se saattaa vanhentaa.
Onhan se ihan tutkittu että kova treenaaminen vanhentaa ennen aikojaan.
En kuitenkaan vaihtaisi muita liikunnan hyötyjä yhtään mihinkään.
Ps. joku täällä kehui Ziaja Goat's milk seerumia, ostin tänään hyllyn vimeisen pullon Prismasta ja vaikuttaa todella hyvältä! Kiitos sitä kehuneelle. Entinen rasvoittuva iho kaipaakin yhtäkkiä enemmän kosteutta.
Yhtälö P.S. puolella on kieltämättä kummallinen. Käytetään siis tuotetta, joka vähentää/poistaa luonnollisen rasvoittumisen, jonka tuloksena ihoa kosteutetaan keinotekoisesti muilla tuotteilla.
Mä olen 46. Tuli paha stressitilanne elämään joka ei ollut mun itseni aiheuttama. Olen hoikka mutta meni ruokahalu ja olen laihtunu 4 kg.. Nyt sitten näytänkin todella vanhalta. Ryppyjä kasvoissa, iho roikkuu ja iho muutenkin elottoman näköinen. En mä nyt ennenkään enää niin nuoren näköinen ollut mut nyt on paha.
Paras vastalääke ruhdahduksiin löytyy täältä, kukaan huomaa rypyn ryppyä kun tällainen kaulassa/ranteessa purjehtii illalliselle Savoyhin... https://tinyurl.com/3uzwu6mz
Täyteaineilla, kyynelurien täytöllä ja botoxilla pystyy freesaamaan ilmettä hyvin sekä profhilo hoidolla.
Mulla alkoi naama muuttumaan nelikymppisenä, rupsahdin ensin suun alueelta yhdessä yössä, suupielet alkoivat roikkumaan. Seuraavana vuonna sain harakanvarpaat silmäkulmiin, sitä seuraavana kaksoisleuka, ja tänä vuonna on sitten posket menneet kunnon lommoille. Näytän ihan aseman narkilta, ei paljon meikkikään enää pelasta.
Ikää on 43. Iso muutos tapahtui 40.v paikkeilla. Kasvot valahti todella nopeasti. Ylähuuli kapeni ja suunpielet roikkuu. Hamsteripussit on ikävät ja silmäluomet roikkuu myös. Peiliin katsominen saa mielen matalaksi joka kerta.
Harkitsen vakavasti kasvojenkohotusta. TikTokin videot ovat vahvistaneet ajatusta kirurgin pöydälle asettumisesta. Säästän vielä muutaman vuoden ja kartoitan hyviä tekijöitä. Ajattelin ensin odottaa 50.v asti, mutta tuskin jaksan sinne asti sinnitellä tämän naaman kanssa.
Minäkin rupsahdin pari vuotta sitten. En sentään täysin, mutta silti ihan kivasti. Ensimmäisenä ilmestyi nenänpielistä suuhun on syvät uurteet ja sen jälkeen otsaryppyjä. Sekä pysty- että vaakasuunnassa. Viime aikoina on alkanut silmäpussit roikkumaan ja silmien alla on pieniä juonteita. En tiedä miten meikata tällaista ryppynaamaa.
Tilanne voi vielä kääntyä. Varsinkin niillä joilla rupsahtaminen johtuu vaikeuksista ja surusta. Oletteko huomanneet kuinka monet onnettomassa avioliitossa olleet naiset alkavat yhtäkkiä kukoistaa eron jälkeen? Nuortuvat ihan silmissä. Samalla tavalla voisi olettaa että jos elämä kääntyykin valoisampaan suuntaan niin myös ulkomuoto voi kirkastua siinä samalla.
Onko joku rupsahtanut äkillisesti tälläkin viikolla?
Mä oon huomannu et hormonit vaikuttaa rupsahtamiseen huomattavasti enempi mitä mikään ulkoinen tekijä (tupakka, aurinko , huono ruoka yms) tai sanotaanko et vaikutus on nopeampi ja silmiinpistävämpi. Mulla ollu kaikki tosi hyvin ihon kanssa ja hyvät elämäntavat kunnes täytin 40, jokin tekijä sekotti hormonitoiminnan ja rupsahdin vuodessa ihan täysin, painoa kerty, suonikohjuja ilmaantu ihan hitosti, iho kuivu ja rosaceaa ja ryppyjä ja muutenkin naama valahti.
Kasvojen ihonhoitoon toimii mainiosti sperma. Mies on tyytyväinen kun pyydät hoitoainetta tai voitte järjestää bukkake-juhlatkin silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne voi vielä kääntyä. Varsinkin niillä joilla rupsahtaminen johtuu vaikeuksista ja surusta. Oletteko huomanneet kuinka monet onnettomassa avioliitossa olleet naiset alkavat yhtäkkiä kukoistaa eron jälkeen? Nuortuvat ihan silmissä. Samalla tavalla voisi olettaa että jos elämä kääntyykin valoisampaan suuntaan niin myös ulkomuoto voi kirkastua siinä samalla.
Mulla ulkonäkö parani eron jälkeen kun aloin treenaamaan sekä käyttämään hyvää kosmetiikkaa. Hyvällä en tarkoita kallistakaan vaan Ordinaryn retinoid-seerumia, akneen niasiiniamidiseerumia (?) ja c-vitamiinia iholle Lumenen seerumista. Lisäksi käytän kangasnaamioita kasvoille ja perusihonhoidossa puhdistan kasvoja ja käytän aurinkovoidetta. Meikkaan myös päivittäin paitsi vapaa-ajalla ellei ole menoa.
Lisäksi täytyy mainita, että alkoholia menee paljon vähemmän sekä syön paljon terveellisemmin mm. salaatteja. Olen 37 ja huomaan kyllä panostuksen kokonaisvaikutuksen. Ennen muutosta olin tosi lösähtänyt ja iho punoitti, juonteet näyttivät jotenkin isommilta ja akne oli kamala, mutta nyt iho on kimmoisampi ja olemus nuorekkaampi. Ei se nyt tietenkään kovin nuorelta näytä, mutta kuitenkin terveeltä ja hyvältä.
Suomesta muuten löytyy pari bukkake-juhlien järjestäjää, jos joku innostui kasvonaamioista.
Teininä aloitettu alkon käyttö, rööki ja aurinko. Näiden tekemä tuhotyö alkaa näkyä kolmikymppisenä.😁
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ihmetellä mistä syntyy kysyntä kaikista suurimmalle huijaribisnekselle nimeltä kauneustuotteet. Maailmassa on satoja miljoonia ulkonäöstään epävarmoja naisia, jotka ovat ovat valmiit maksamaan satoja euroja kuukaudessa illuusiosta nimeltä kauneus ja nuoruus.
Millä nämä markkinat on luotu? Väitätkö, että naiset "saavat" vanhentua rauhassa? Olen kuullut itsekin baarissa kun keski-ikäiset miehet ovat mollanneet ikäistään naista tämän iästä meiningillä "mitä kuvittelet itsestäsi" kun tämä on erehtynyt lähtemään terassille nauttimaan päivästä. Kaikki nuo näyttelijättäretkin joilta menevät roolit vanhetessa sekä keski-iässä ja sairaina nuorempien takia jätetyt naiset todistavat samaa.
Vanheneminen on naiselle h-vettiä. Se vaatii itsetuntoa naiselta itseltään ja muiden tulisi suhtautua siihen kuten miestenkin vanhenemiseen. Miksi se on miehiltä sallittua ja naisilta ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse ihmetellä mistä syntyy kysyntä kaikista suurimmalle huijaribisnekselle nimeltä kauneustuotteet. Maailmassa on satoja miljoonia ulkonäöstään epävarmoja naisia, jotka ovat ovat valmiit maksamaan satoja euroja kuukaudessa illuusiosta nimeltä kauneus ja nuoruus.
Millä nämä markkinat on luotu? Väitätkö, että naiset "saavat" vanhentua rauhassa? Olen kuullut itsekin baarissa kun keski-ikäiset miehet ovat mollanneet ikäistään naista tämän iästä meiningillä "mitä kuvittelet itsestäsi" kun tämä on erehtynyt lähtemään terassille nauttimaan päivästä. Kaikki nuo näyttelijättäretkin joilta menevät roolit vanhetessa sekä keski-iässä ja sairaina nuorempien takia jätetyt naiset todistavat samaa.
Vanheneminen on naiselle h-vettiä. Se vaatii itsetuntoa naiselta itseltään ja muiden tulisi suhtautua siihen kuten miestenkin vanhenemiseen. Miksi se on miehiltä sallittua ja naisilta ei?
Vähän jos tuumisi pidemmälle, millaiset pojat huutelee tytöille. Kukaan ei vilkaisekaan, että siinä sitä kuvitelmaa.
Suosittelen kasvojen lihaksien treenaamista päivittäin (jooga, pilates)
Minulle kävi yhtenä hurjan stressin talvena ollessani 40v.
Kun ihmettelin sitä muille, kukaan ei kieltänyt etteikö sitä huomaisi. Jopa kaksi vierasta kysyi miksi otsani on niin rypistynyt, kuin se olisi sairaus.