Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkillinen rupsahtaminen

Vierailija
12.01.2021 |

Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.

Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.

Kommentit (1130)

Vierailija
941/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihotin itseäni pari kiloa joskus päälle 30v iässä, koska olin tosi hoikka sitä ennen ja aloin näyttää äkisti vanhalta ja luisevalta, harmaalta ja jotenkin vaan vanhalta. Pari lisäkiloa mielestäni toi kasvoihin taas vähän eloa. No oli kiloihin muitakin syitä, mutta tämä oli yksi.

Mulla on myös iso ero miten näen itseni, riippuen hormonikierrosta. Välillä katson peiliin että herranjumala mikä akka, MITEN toi voi olla minä, en kehtaa kauppaan mennä. Kahden viikon päästä peilissä on hemaiseva kaunotar. Tämä toistuu kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Luulen että objektiivisesti katsottuna näytän tasan samalta, mutta hormonit vaikuttaa todella vahvasti siihen millaisena näen itseni.

Onko puoliso vielä hakusessa kun ulkonäköön pitää noin paljon kiinnittää huomioo. Jos jo 30v näyttää kamalalta harmaalta niin ihminen ei silloin liiku tarpeeksi vaan istuu liiaksi. 30-40v vielä pitäisi näyttää hehkeältä jos on tarpeeksi fyysistä aktiiviteettia. 

Mitäs sitten jos onkin?

Vierailija
942/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän 28 ja mulla on pienet juonteet suusta alaspäin leukaan, nasolabiaalijuonteet sekä todella kolkot silmänaluset. Olen hoikka, urheilen paljon ja tarkemmin ajateltuna se taitaa olla se syy. Hauska että elämäntapani ovat terveet mutta näytän naamasta väsyneemmältä ja kolkommalta kun moni joka ei urheile

Sama juttu. Kaikista parhaimmalta olen näyttänyt silloin, kun lopetin aktiivisen liikunnan ja lihoin 10 kiloa. Naama oli rypytön ja heleä (tuli tarvittavat rasvat saatua ja se varmasti vaikutti naamaan). Nyt laihtuneena, terveellisesti syövänä ja liikkuvana olen paljon vanhemman näköinen. Tuntuu ikävältä kun jotkut vetää epäterveellistä ruokaa, eikä juurikaan liiku ja silti näyttävät paremmalta kuin minä, joka näen hirveän vaivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli todella rasvainen iho teininä, lähes akne, ja oli vielä nuorena aikuisena, mutta nyt 42-vuotiaana iho on normaali ja ihan muutama juonne silmien lähellä ja pienenpientä otsan pinnassa.

En enää kiroa nuoruuden rasvaista ihoa :D

Vierailija
944/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihotin itseäni pari kiloa joskus päälle 30v iässä, koska olin tosi hoikka sitä ennen ja aloin näyttää äkisti vanhalta ja luisevalta, harmaalta ja jotenkin vaan vanhalta. Pari lisäkiloa mielestäni toi kasvoihin taas vähän eloa. No oli kiloihin muitakin syitä, mutta tämä oli yksi.

Mulla on myös iso ero miten näen itseni, riippuen hormonikierrosta. Välillä katson peiliin että herranjumala mikä akka, MITEN toi voi olla minä, en kehtaa kauppaan mennä. Kahden viikon päästä peilissä on hemaiseva kaunotar. Tämä toistuu kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Luulen että objektiivisesti katsottuna näytän tasan samalta, mutta hormonit vaikuttaa todella vahvasti siihen millaisena näen itseni.

Onko puoliso vielä hakusessa kun ulkonäköön pitää noin paljon kiinnittää huomioo. Jos jo 30v näyttää kamalalta harmaalta niin ihminen ei silloin liiku tarpeeksi vaan istuu liiaksi. 30-40v vielä pitäisi näyttää hehkeältä jos on tarpeeksi fyysistä aktiiviteettia. 

Geeneistä aika paljon kiinni. Puolisokin on, mutten näe miten se voi liittyä ihon tai kasvojen rupsahtamiseen. 

Vierailija
945/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä rupsahtanut itsekin. 40kg ylipainoa. Pitäisi laihduttaa. Ottaa itseä niskasta kiinni. Vähät välittää mitä muut sanoo, kunhan asiat on itselle hyväksi. Suorastaan v****taa ylipaino ja se rumuus ja se "raskausvatsa" ja ne miestissit. Pitää tehdä asialle jotain dramaattista, ja ottaa todellinen vastuu itsestä. Aion treenata, aion syödä hyvin, aion lopettaa alkoholin käytön, aion lopettaa tupakoinnin, aion lopettaa roskaruuan syömisen. Minulla on valinnanvara! Minulla on taistelutahtoa! Aion saada sixpackin ensi kesäksi!!!

M33

Vierailija
946/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte mutta kasvojumpalla on oikeasti vaikutusta ihon väriin, ihon napakkuuteen jne. Netistä löytyy jos minkälaista ohjetta. Itse jumppaan esim samalla kun töllötän tv tä. Huomasin eron ennen kasvojumppaa, kasvojumpan aloittamisen jälkeen passi kuvasta kun hain uuden passin. Lisäksi se virkistää verenkiertoa koko pään alueella. En välitä mistään pistoshoidoista enkä muistakaan keino hoidoista. Naamassa on ihan samalla tavalla lihaksia kuin muuallakin kehossa. Siitä vaan naamaa vääntelemään niin saa kanssaihmisetkin samalla huvia:D

Vierailija
947/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoirvistelyt saattavat ehkä napakoittaa ja laittaa veren kiertämään mutta siitä saattaa taas tulla ryppyjä ja juonteita. Eli ei se kasvojumppa ainakaan ryppyjä vähennä, päinvastoin.

Vierailija
948/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoirvistelyt saattavat ehkä napakoittaa ja laittaa veren kiertämään mutta siitä saattaa taas tulla ryppyjä ja juonteita. Eli ei se kasvojumppa ainakaan ryppyjä vähennä, päinvastoin.

No voit olla oikeassa. Minulla on aina ollut rasvainen iho, ei ryppyjä mutta leukaperät ja yläsilmäluomet ovat alkaneet laskeutumaan. Siihen on kasvojumppa kyllä auttanut.

Vierailija
949/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös iso ero miten näen itseni, riippuen hormonikierrosta. Välillä katson peiliin että herranjumala mikä akka, MITEN toi voi olla minä, en kehtaa kauppaan mennä. Kahden viikon päästä peilissä on hemaiseva kaunotar. Tämä toistuu kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Luulen että objektiivisesti katsottuna näytän tasan samalta, mutta hormonit vaikuttaa todella vahvasti siihen millaisena näen itseni.[/quote]

Tämä!

Olen vuosia huomannut ihan saman.

Kuukaudessa selkeitä rumuusjaksoja ja sitten parempia päiviä.

Sitä en tosiaan tiedä, huomaako tätä muutosta kukaan muu, mutta omaan mielialaan se varmasti heijastuu.

Vierailija
950/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on järkyttävät murheet pelkästä ulkonäöstä sellaisilla ihmisillä keillä ei ole mitään vakavia sairauksia tai onnettomuuksia tullut. Kyllä ovat elämänarvot ihan persiillään jos jostain rypyistä ja rupsahtamisesta elämisen ilo hiipuu. Voisiko olla enää turhamaisempaa jos ihmisen pitää väkisin näyttää iki nuorelta eikä vanhenemisen merkkejä siedä ollenkaan. Antaa elämisen jäljet näkyä ja hyväksyy vanhenemisen eikä kilpaile epätoivoisesti nuorten kanssa ellei sitten ole jäänyt jostain syystä nuoruus elämättä niin että sitä pitää väkisin koittaa elää uudelleen keski-iässä tai senkin jälkeen epätoivoisesti. 

Tuonne nuoriso juhliin meneminen voi olla aika takaisku.

Tää on ihan sun omaa tulkintaa. Johan täällä oli ihmisiä, jotka kertoi että oli ollut niin rankkaa että näkyi jo ulkoisesta olemuksesta.

En itsekään pidä ulkonäköä ykkösasiana, mutta koska olen vasta 32 ja sinkku, haluaisin nyt kuitenkin olla edustava parisuhdemarkkinoilla. Kuten varmaan ne vanhemmatkin kirjoittelijat, osa heistäkin kaipaa kumppania.

Sun kirjoituksesta paistaa kovin kapea näkökulma elämään. Kyllä se naaman rupsahtaminen voi huolestuttaa muullakin kuin ulkonäkötasolla.

Vierailija
951/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias, kävin maanantaina konsultaatiossa jossa katsottiin ihon kunto ja sopivat menetelmät, ja minulle laitetaan ensi kuussa ne uusinta uutta olevat PDO-mesolangat, ei niitä selkeitä ja pelottavan näköisiä kasvokiristyslankoja vaan sellaisia jotka luonnollisempia ja menee ihon pintaan ja muodostaa sulaessaan jonkin ylläpitävän kollageniverkoston. Hoito maksaa alkaen parisataa, espoolaiselle esteettiselle klinikalle varasin ajan, näin nimittäin 53-vuotiaalla työkaverilla juuri upean lopputuloksen, oli hakenut viikkoja sitten eikä naama näytä yhtään keinotekoiselle eikä turvonneelle, ihan vaan sille kuin iästä olisi lähtenyt sellaiset 10-15 vuotta pois ja ihon pinta oli tasainen eli ei sellainen "vanhanaikaisen täyteainepaakkuinen hamsteriposkinen viirusilmäinen" lookki mitä monilla julkkiksilla näkee, eli hän suositteli tuota samaa minulle ja siksi varasin ajan konsultaatioon varmistaakseni että tulee varattua oikea hoito. Hänen oli maksanut kolmisen sataa. Ei ollut sattunut ja nuo pysyy puolitoista vuotta, ja toimivat niin että alkavat vaikuttaa hiljalleen eli mitään naamassa ei "kiskota" väkisin ylös, kuten niillä kasvokiristyslangoilla. Joten ihanaa päästä varsinkin tästä alakasvojen heltasta ja rokkuvista poskista eroon ilman täyteaineita tai kasvokohotusta :)

Niillä tulee tosiaan hyvä tulos, ainakin jos on "valahtanut paksuihoinen".

Vierailija
952/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Sain lapsen ja joka päivä on huolta ja murhetta sekä riittävät yöunet on historiaa. Iho ei ole veltto, mutta yhtäkkiä silmien ympärille on ilmestynyt kunnon juonteet.

Sain lapsen 19-vuotiaana. Lapsi ei nukkunut yhtään yötä kokonaan siihen asti että muutti 18v pois kotoa. 10v Tämä lapsi sairastui vakavasti ja kroonisesti, ja sairastaa samaa siis edelleen nyt 21-vuotiaana, joskin sairaus on nyt hyvässä vaiheessa.

Minulta kysyi eräs vanha tuttu nähdessämme piiiitkästä aikaa, että mites olen näin  paljon vanhemtunut, onkos ollut raskas elämä, samalla miimikoiden syömistä juomista ja tupakointia. Sanoin vain että sepä se.

Mietin että oikeastiko yli nelikymppisetkään eivät ymmärrä että jos et nuku kahteenkymmeneen vuoteen, ja pelkäät lapsesi kuolemaa päivästä toiseen, niin MITEN he luulevat että joku iho voi?

Minä olen lapseton nainen.

Olen vaurastunut ja

Käynyt kasvojenkohotus leikkauksessa.

Näytän lähinnä EININ pikkusiskolta.

Nukun pitkään , tapaan ystäviä ja matkustelen.

Elämä on ihanaa.

En pelkää mitään.

Vierailija
953/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37 tuntuu olevan monella se ensimmäinen kunnon RRRUPS tämän ketjun perusteella. Erikoista. Mistähän johtuu?

Hormonien aallot heiluttaa

Vierailija
954/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä rupsahtamia media täynnä  ja joilla yritys, niin toki tuovat esille koko ajan sitä, ettet saa vanheta rauhassa. On aika hemmetin surullista, miten jotkin yritykset kauppaavat naisille rypytöntä elämää, botoxia, lisähuuli täytettä, rinnan lisäystä implanteilla, tekoripset ym. Näin markkinat luoneet harhan, että pitää olla jotakin ja ota lisää, muuten et kelpaa? Ja miehille nyt kaupataan parta tuotteita ym. Markkina talous luonut vain harhan, että naisen pitää olla sitä ja tätä ja myös miehille. Että osta enemmän ja muokkaa vartaloasi. Katsoin yhden dokumentin Yhdysvalloista, miten lääkäri kehui, että alapään leikkaus on muotia, kun sitä enemmän mitä haukkuu nuoria naisia, joilla häpyhuulet ovat väärin, niin ottavat leikkauksia, niin kehtasi vielä kehua, että kohta pääsee eläkkeelle tällä huijauksellaan? Markkina talous huijanneet naisia, että pitää näyttää koko ajan nuorelta, ja pitää ottaa voiteita, ym. Kyllä vain kuule ne rypyt vain kuuluvat elämään. Älä sinä niitä häpeä. Kukaan ei tässä elämässä ole ikinuori. Ja minua oikeasti hävettää näiden median vanhusten puolesta, jotka ovat kiristäneet kaikki kasvoistaan, ei edes pää käänny. Ja ilmeet eivät ole luonnollisia. Miksi hävetä vanhuutta. Miksi media tai yritykset vanhuudesta jotakin hävettävää? Hävettää on enemmän niillä kaupallisilla yrityksillä, jotka myyvät nuoruutta, eivät siis arvosta vanhuutta lainkaan. 

Jaahas..se markkinatalous suomessa pitää sinutkin pitkäaikaistyöttömän leivän syrjässä.

Puheestasi kuultaa että et ole voittanut ns geenilotossa.

Ruma ihminen ei meikeistä ym piittaa...

Vierailija
955/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 48-vuotias, kävin maanantaina konsultaatiossa jossa katsottiin ihon kunto ja sopivat menetelmät, ja minulle laitetaan ensi kuussa ne uusinta uutta olevat PDO-mesolangat, ei niitä selkeitä ja pelottavan näköisiä kasvokiristyslankoja vaan sellaisia jotka luonnollisempia ja menee ihon pintaan ja muodostaa sulaessaan jonkin ylläpitävän kollageniverkoston. Hoito maksaa alkaen parisataa, espoolaiselle esteettiselle klinikalle varasin ajan, näin nimittäin 53-vuotiaalla työkaverilla juuri upean lopputuloksen, oli hakenut viikkoja sitten eikä naama näytä yhtään keinotekoiselle eikä turvonneelle, ihan vaan sille kuin iästä olisi lähtenyt sellaiset 10-15 vuotta pois ja ihon pinta oli tasainen eli ei sellainen "vanhanaikaisen täyteainepaakkuinen hamsteriposkinen viirusilmäinen" lookki mitä monilla julkkiksilla näkee, eli hän suositteli tuota samaa minulle ja siksi varasin ajan konsultaatioon varmistaakseni että tulee varattua oikea hoito. Hänen oli maksanut kolmisen sataa. Ei ollut sattunut ja nuo pysyy puolitoista vuotta, ja toimivat niin että alkavat vaikuttaa hiljalleen eli mitään naamassa ei "kiskota" väkisin ylös, kuten niillä kasvokiristyslangoilla. Joten ihanaa päästä varsinkin tästä alakasvojen heltasta ja rokkuvista poskista eroon ilman täyteaineita tai kasvokohotusta :)

En suosittele. Olen kuullut pelkkää huonoa. Lanka kuin lanka, niin lopputulos ei pidä. Älä tuhlaa rahojasi, vaan hommaa facelift, jos on pakko muokata naamaa.

Kyllä mulla ainakin toimivat juuri langat parhaiten. Riippuu ihotyypistä kyllä.

Vierailija
956/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Olen vuosia huomannut ihan saman.

Kuukaudessa selkeitä rumuusjaksoja ja sitten parempia päiviä.

Sitä en tosiaan tiedä, huomaako tätä muutosta kukaan muu, mutta omaan mielialaan se varmasti heijastuu.

Kyllä muutkin huomaavat sen, tästä oli joku tutkimus, muistan. Hormonit tosiaan vaikuttavat ihoon ja ulkonäköön todella paljon, moni nainen on kierron eri aikoina eri näköinen.

Vierailija
957/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet. Normaalia. Emme ole ikuisesti nuoria :D

Ei tietenkään olla, mutta vaikka tässä nyt maikkaria katsoessa näkee tuollakin useampiakin keski-ikäisiä naisia (ja siis itseä ainakin muutamia vuosia vanhempiakin) lei babaa ja ripsaa, joista ei kyllä kenelläkään roiku naama eikä varsinkaan leukaperät tällä tavalla mitä itsellä.

Sama oli itseasiassa eilen kun katsoin emmerdalea niin oikein kiinnitin huomiota siihen kuinka sillä cainin äitiäkin esittävällä näyttelijällä (joku 70-vee) oli ihan ikäisensä naisen iho ryppyineen kaikkineen, mutta ei se roikkunut samalla tavalla kuin itsellä. Samoin nämä charityn ja chastityn näyttelijät jotka on +40-vuotiaita ja ihan ikäisensä näköisiä. Ei näilläkään ole roikkuvaa leukaa tai kaulaa vaikka ikääntyminen näkyykin.

N44

Niitä ei näytetä telkussa eikä elokuvissa, joilla on roikkumisia naamassa. Jos haluaa jatkaa juontajana tai varsinkin naispuolisena näyttelijänä, on pakko käyttää plastiikkkakirurgiaa jos sattuu olemaan sellainen luuston ja kudosten rakenne, että naama alkaa roikkumaan, tai muuten loppuu työt. Rypyt vielä suvaitaan, varsinkin Euroopassa (jenkeissä nekin joutuu botoxoimaan ja filleröimään pois), mutta kasvojen roikkuminen on joku ihme kammotus julkisuuden henkilöille.

Useimmille sitä kuitenkin tosielämässä tulee, lähinnä siltä välttyy (ainakin varsin vanhaksi asti) ne joilla on voimakas kasvojen luusto ja alhainen rasvaprosentti. Suomalaisille tyypillinen siro ja pyöreämuotoinen leuka on valitettavasti omiaan sille, että kasvojen rasvat alkaa roikkua leuan tienoilta.

Tuo on muuten totta että oikeastaan kaikki keski-ikäiset naisjuontajat-toimittajat on jenkeissä melkoisen jykeväleukaisia ja siksi tietyllä tavalla myös kovin samannäköisiä..

Nimenomaan tuo neliskanttinen voimakas leuka pitää kasvot kuosissaan pidempään. Jos on pieni kolmiomainen leuka niin kyllä ne heltat ja kalkkunankaula väjäämättä ilmestyy siinä viidenkympin paikkeilla jos ei turvaudu jonkinlaisiin toimenpiteisiin.

Toimenpide maksaa VAIN 20 000 eur.

KANNATTI

ihanaa katsoa kauniita kiinteitä kasvoja!

N54

Vierailija
958/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot ovat minulla vielä melko freesit, ikää 43, mutta kaula on kamala ja ryppyinen.

Mikroneulaus ja retinol toimivat

Vierailija
959/1130 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet. Normaalia. Emme ole ikuisesti nuoria :D

Ei tietenkään olla, mutta vaikka tässä nyt maikkaria katsoessa näkee tuollakin useampiakin keski-ikäisiä naisia (ja siis itseä ainakin muutamia vuosia vanhempiakin) lei babaa ja ripsaa, joista ei kyllä kenelläkään roiku naama eikä varsinkaan leukaperät tällä tavalla mitä itsellä.

Sama oli itseasiassa eilen kun katsoin emmerdalea niin oikein kiinnitin huomiota siihen kuinka sillä cainin äitiäkin esittävällä näyttelijällä (joku 70-vee) oli ihan ikäisensä naisen iho ryppyineen kaikkineen, mutta ei se roikkunut samalla tavalla kuin itsellä. Samoin nämä charityn ja chastityn näyttelijät jotka on +40-vuotiaita ja ihan ikäisensä näköisiä. Ei näilläkään ole roikkuvaa leukaa tai kaulaa vaikka ikääntyminen näkyykin.

N44

Niitä ei näytetä telkussa eikä elokuvissa, joilla on roikkumisia naamassa. Jos haluaa jatkaa juontajana tai varsinkin naispuolisena näyttelijänä, on pakko käyttää plastiikkkakirurgiaa jos sattuu olemaan sellainen luuston ja kudosten rakenne, että naama alkaa roikkumaan, tai muuten loppuu työt. Rypyt vielä suvaitaan, varsinkin Euroopassa (jenkeissä nekin joutuu botoxoimaan ja filleröimään pois), mutta kasvojen roikkuminen on joku ihme kammotus julkisuuden henkilöille.

Useimmille sitä kuitenkin tosielämässä tulee, lähinnä siltä välttyy (ainakin varsin vanhaksi asti) ne joilla on voimakas kasvojen luusto ja alhainen rasvaprosentti. Suomalaisille tyypillinen siro ja pyöreämuotoinen leuka on valitettavasti omiaan sille, että kasvojen rasvat alkaa roikkua leuan tienoilta.

Tuo on muuten totta että oikeastaan kaikki keski-ikäiset naisjuontajat-toimittajat on jenkeissä melkoisen jykeväleukaisia ja siksi tietyllä tavalla myös kovin samannäköisiä..

Nimenomaan tuo neliskanttinen voimakas leuka pitää kasvot kuosissaan pidempään. Jos on pieni kolmiomainen leuka niin kyllä ne heltat ja kalkkunankaula väjäämättä ilmestyy siinä viidenkympin paikkeilla jos ei turvaudu jonkinlaisiin toimenpiteisiin.

Toimenpide maksaa VAIN 20 000 eur.

KANNATTI

ihanaa katsoa kauniita kiinteitä kasvoja!

N54

Liian tiukka leukalinja vanhentaa. Luonnottoman tiukka leukalinja on sellanen beverlyhills-vanhus.

Vierailija
960/1130 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan hoidoista puhutaan, niin timanttihionta on aivan ehdoton!

Hoitokokonaisuus kestää reilun tunnin, koska otan siihen rentouttavat niska- ja hartiahieronnat myös. Pyrin käymään 3-4 kertaa vuodessa. Vähän yli satasen taisi olla tuon kokonaisuuden hinta ennen juhannusta.

Naaman pinnasta lähtee kaikki kuollut ja ryppyiseksi vetävä ihosolukko etenkin suupielistä ja silmien harakanvarpaista sekä otsan juonteista joihin se kuollut ihosolukko etenkin jumiutuu. Myös vanhan näköiseksi tekevä nukkakarva ihon pinnasta lähtee hellävaraisesti, vanhat aurinkovauriot ja laikut tasoittuu ja sävystä tulee heleä, ihohuokoset menevät näkymättömiksi. Olo on melkein photoshopattu tuon jälkeenja kehtaan kulkea ilman meikkiä jopa.

Sen lisäksi voidaan iholle tehdä c-vitamiininaamio joka uudistaa sen nuorekkaamman näköiseksi ja etenkin näin kesän jälkeen. Otan sen hionnan aina myös ennen kesälomia jotta kesäinen päivetys kestäisi pitkään ja tasaisena syksyyn.  Minulla on herkähkö normaali iho ja tuo hoito sopii jopa minulle. Sopii myös tutulle jolla rasvoittuva mustapäinen iho, hänenkin huokoset menee melkein näkymättömiksi tuon avulla.

Tämän hoidon jälkeen huomaa miten iho ottaa huomattavasti paremmin vastaan kotihoitotuotteet kuten seerumit ja voiteet, ja huomaa miten millekään pistoshoidoille ja muille kemikaaleille ei todellakaan tarvetta.

Olen käynyt samalla kosmetologilla Helsingissä vuosikausia teettämässä timanttihionnan, hän on taitava pitkällä kokemuksella ja hallitsee nuo laitehoidot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi