Äkillinen rupsahtaminen
Olen yhtäkkiä rupsahtanut oikein kunnolla ja ikää on vasta kolmekymmentä. Voiko naamaa pelastaa enää millään? Vielä pari kuukautta sitten iho oli melkein rypytön. Ihmetyttää mitenkä voi parissa kuukaudessa muuttua kuin toiseksi ihmiseksi. Olen stressannut valtavasti viimeiset kaksi vuotta, mutta nyt vihdoin stressi helpottanut.
Ihmetyttää kun jotkut vetää kaksin käsin tupakkaa ja heidän ihosta ei huomaa vanhenemista. Panostan kosmetiikkaan ja en polta, mutta iho näyttää siltikin roikkuvalta.
Kommentit (1130)
MInä kävin tiukentamassa ihoani laserilla 3 kertaa, mitään ihoa arpeuttavia täyteainepiikkejä en halunnut, mutta tuo laser oli mainio ja pisti kollageenit jälleen liikkeelle tuolta ihokerrosten syvyyksistä ja ihon pinnasta lähti juonteet! Leukaa käyn tiukentamassa kireämmäksi ultraäänikohotuksella (hifu) ensi vuoden puolella. Hienoa kun on näin paljon nykyaikaisia hoitomenetelmiä ettei enää tarvita kirurgin veistä!
t. ihonsa nuoremmaksi elvyttänyt 52v
Missä kävit laserissa? Mikä hoidon nimi on, näyttää olevan kauheasti vaihtoehtoja? Kiinnostaisi kanssa, kiitos jos voit suositella paikkaa!
Tinderissä kun katsoo 35-45 naisten kuvia, niin lähes kaikki on nuorekkaita ja raikkaita. 45-52 rupsahtaminen on todella nopeata, muutama säilyy tonne 55 asti mutta siihen mennessä on jo naisen parasta ennen päivä mennyt.
tinderhessu kirjoitti:
Tinderissä kun katsoo 35-45 naisten kuvia, niin lähes kaikki on nuorekkaita ja raikkaita. 45-52 rupsahtaminen on todella nopeata, muutama säilyy tonne 55 asti mutta siihen mennessä on jo naisen parasta ennen päivä mennyt.
Sama on miestenkin kohdalla. Naiset voivat tehdä ulkonäkönsä eteen paljonkin esim täyteainehoidot ja jotkut 60v naisetkin voivat vielä olla ok.
Taitaa pappa olla nyt katkera.
Sama. Sain lapsen ja joka päivä on huolta ja murhetta sekä riittävät yöunet on historiaa. Iho ei ole veltto, mutta yhtäkkiä silmien ympärille on ilmestynyt kunnon juonteet.
Botoxia ja täyteaineita pitää laittaa maltilla laadukkaassa paikassa, muuten tulee liikkumaton ylitäytetty vahanaama. Kohtuudella rypyt silenee mutta pieni liike säilyy ja poskistakaan ei tule palloposket.
Liiallinen ihon hoitaminen ja rasvoilla läträäminen tuhoaa ihon.
Vierailija kirjoitti:
Botoxia ja täyteaineita pitää laittaa maltilla laadukkaassa paikassa, muuten tulee liikkumaton ylitäytetty vahanaama. Kohtuudella rypyt silenee mutta pieni liike säilyy ja poskistakaan ei tule palloposket.
Ja laadukkaat paikat vielä jakoon, kiitos.
Ei tarvitse kuin illalla ottaa driksu tai lasi viiniä- voi olla ,,että sit tulee pikku hiukkis ja pistät jotain suuhusi sen helpottamiseksi, niin AAMULLA TAATUSTI NÄKYY NAAMASTA. Etenlin silmän ympäristö ja koko kasvot.
Mutta , kun en juo mitään alkoholijuomia viikkoihin, syön ns terveellisesti ja kevyesti , niin taatusti kasvot kiinteytyy ja rypyt häipyy, siihen kerran pv teelusikallinen Lysi kalaöljyä ja vitamiinit. Lenkillä käynnin jälkeen iho oikein hehkuu kauniina ja sileänä.
Tämä olen todennut nyt ikäihmisenäkin , mutta saman se tekeee jo yli KOLMEKYMPPISILLÄKIN. Kokeilkaa vaikka.
Minulla tepsii täydellisesti ,mutta iän mukana tilanne näkyy vielä räikeämmin.
Mutta kriittinen kantsii olla ,kun tarkastelee kasvojaan herättyään.
Vierailija kirjoitti:
Liiallinen ihon hoitaminen ja rasvoilla läträäminen tuhoaa ihon.
Perustuuko tämä väite johonkin tutkimukseen?
:) kirjoitti:
Tuohan on siis vähän sama kuin naimisiin meno, jalat pysyy sen jälkeen tiukasti kiinni... yhden "tahdon" sanan jälkeen.
Olet tehnyt todella huonon valinnan jos sinulle näin on käynyt ja todennäköisesti vähän yksinkertainenkin mikäli et mitenkään nähnyt tuollaista tulevan etukäteen.
Hei kaikki naiset ympäri Suomen maan, oletteko ajatelleet että VÄÄRÄ PUOLISO TAI POIKAYSTÄVä voi aiheuttaa ennenaikaista ns. rupsahtamista jos elämästä tulee oikein v:tä tai muuten hankalaa, täytyisi osata nostaa kytkintä tarpeeksi ajoissa, hyvää joulun odotusta itse kullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on jotkut heittäneet ajatusta ilmana että lyhyet ihmiset säilyy nuoremman näkösinä pidempään.
Ei tuosta ole mitään virallista varmana,mutta joku lääkäirkin on sanonut että taitaa olla totta.
Ei pidä paikkaansa kasvojen osalta, mutta ehkä vartalon osalta.
Lyhyet naiset ovat ns. "tyttömäisiä", kun ovat lapsen/nuoren kokoisia, ja siten tulee sellainen vaikutelma, että ovat nuoremman oloisia, varsinkin, jos he pysyvät hoikkana. Minuakin, hoikkana pysynyttä, on tytötelty vielä yli 50-vuotiaana monet kerrat, vaikka kasvot näyttävätkin suunnilleen ikäiseni kasvoilta.
Kävin hierojalla maski päällä. Hieroja ei meinannut millään uskoa, että olen yli 35-vuotias, kun ei nähnyt kasvoistani kuin silmät ja otsan eikä niitä valuvikoja. :)
Olen itse vähän reilu 150cm pitkä, hoikka, pitkähiuksinen 34v nainen ja minua luullaan ihan järjestään alle parikymppiseksi. Kun katsoo lähempää, huomaa kyllä iän kasvoilta, mutta ensivaikutelma on, noh, nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on jotkut heittäneet ajatusta ilmana että lyhyet ihmiset säilyy nuoremman näkösinä pidempään.
Ei tuosta ole mitään virallista varmana,mutta joku lääkäirkin on sanonut että taitaa olla totta.
Ei pidä paikkaansa kasvojen osalta, mutta ehkä vartalon osalta.
Lyhyet naiset ovat ns. "tyttömäisiä", kun ovat lapsen/nuoren kokoisia, ja siten tulee sellainen vaikutelma, että ovat nuoremman oloisia, varsinkin, jos he pysyvät hoikkana. Minuakin, hoikkana pysynyttä, on tytötelty vielä yli 50-vuotiaana monet kerrat, vaikka kasvot näyttävätkin suunnilleen ikäiseni kasvoilta.
Kävin hierojalla maski päällä. Hieroja ei meinannut millään uskoa, että olen yli 35-vuotias, kun ei nähnyt kasvoistani kuin silmät ja otsan eikä niitä valuvikoja. :)
Olen itse vähän reilu 150cm pitkä, hoikka, pitkähiuksinen 34v nainen ja minua luullaan ihan järjestään alle parikymppiseksi. Kun katsoo lähempää, huomaa kyllä iän kasvoilta, mutta ensivaikutelma on, noh, nuori.
Ei 30+ ikäisen kuuleminen 20+ -vuotiaaksi ole mikään ihme. Harva ylipäätään pystyy arvioimaan ihminen tarkkaa ikää välillä 20-35.
Etkö todellakaan ole rohjennut ottamaan koronarokotuksia?
Nainen on parhaimmillaan 17-25 vuotiaana. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin illalla ottaa driksu tai lasi viiniä- voi olla ,,että sit tulee pikku hiukkis ja pistät jotain suuhusi sen helpottamiseksi, niin AAMULLA TAATUSTI NÄKYY NAAMASTA. Etenlin silmän ympäristö ja koko kasvot.
Mutta , kun en juo mitään alkoholijuomia viikkoihin, syön ns terveellisesti ja kevyesti , niin taatusti kasvot kiinteytyy ja rypyt häipyy, siihen kerran pv teelusikallinen Lysi kalaöljyä ja vitamiinit. Lenkillä käynnin jälkeen iho oikein hehkuu kauniina ja sileänä.
Tämä olen todennut nyt ikäihmisenäkin , mutta saman se tekeee jo yli KOLMEKYMPPISILLÄKIN. Kokeilkaa vaikka.
Minulla tepsii täydellisesti ,mutta iän mukana tilanne näkyy vielä räikeämmin.Mutta kriittinen kantsii olla ,kun tarkastelee kasvojaan herättyään.
No jaa. Itse en viitsi edes kokeilla miltä sitä sitten näyttäisi jos alkaisi alkoholia käyttämään ja/tai viis veisaisi unesta, liikkumisesta ja siitä mitä suuhunsa pistää.
Se rupsahtaminen tapahtuu usein juuri siinä vaiheessa kun se stressi on jo helpottanut. Kyllä se siitä hiukan ajallaan uusii yleensä, mutta tapauskohtaista kuinka paljon itse kullakin.
ILON KAUTTA kirjoitti:
Hei kaikki naiset ympäri Suomen maan, oletteko ajatelleet että VÄÄRÄ PUOLISO TAI POIKAYSTÄVä voi aiheuttaa ennenaikaista ns. rupsahtamista jos elämästä tulee oikein v:tä tai muuten hankalaa, täytyisi osata nostaa kytkintä tarpeeksi ajoissa, hyvää joulun odotusta itse kullekin!
Tätä ei voi tarpeeksi korostaa! Nimim. *kokemusta on*
Tuohan on siis vähän sama kuin naimisiin meno, jalat pysyy sen jälkeen tiukasti kiinni... yhden "tahdon" sanan jälkeen.