En halua enää koskettaa miestäni enkä hänen koskettavan minua
Mitä tehdä, kun kaikki halu läheisyyteen on kadonnut? En halua enää edes silittää miestä, puhumattakaan mistään muusta, ja miehen kosketus tuntuu vastenmieliseltä. Silloin harvoin kun miehen aloitteesta vaikka maataan vierekkäin,mies alkaa heti kiihottua ja puhua seksistä ja vauvoista. Minä en halua vauvaa enää, hän haluaa. Ei tee mieli koskea lainkaan kun tiedän mihin se taas johtaa. Kaipaus kosketukseen on hiipunut pois pikkuhiljaa. Nykyään vaatimus kosketukseen/läheisyyteen tuntuu silkalta velvollisuudelta ja työltä. Siivoiaisin vaikka vessaa paljon mielummin kuin lääpin miestä. Ikää kohta 40 vuotta, ei kai tää voi vielä hormonaalista olla? Mulle kelpaisi elää näin, en kaipaa mieheni kosketusta enää lainkaan enkä halua myöskään koskettaa häntä, mutta mies on tosi ahdistunut.
Taustalla erilaisia erimielisyyksiä asioista joita en nyt tässä rupea avaamaan. Mitään ulkonäöllistä syytä ei ole, vaikka mies siitä jatkuvasti kyselee. Miehelle tulee ymmärrettävästi kelpaamaton olo, mutta en vaan pysty antamaan läheisyyttä vastentahtoisesti. Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto, en voi pakottaa miestä elämään ilman kosketusta :(
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenne kuulostavat liian hyviltä teille. Raukkaparat kun valitsivat frigidejä ja kylmiä naisia.
Nää kommentit saa mut aina repeämään!🤣 Ethän sä voi tietää todellisuudesta ap:n miehestä tai elämästä juuri mitään muuta kuin sen mitä ap haluaa tässä kertoa ja sä kuola valuen siellä selität että ” miehenne kuulostavat liian hyviltä teille”.
Näitä kommentteja tulee joka toiseen ketjuun kun joku avautuu omasta parisuhteestaan jos on ollut ongelmia avioliitossa jne.
No jos ap kertoo asiat, niin tuossahan nimenomaan sanotaan että "kuulostavat". On kyllä huvittavaa että saat tuosta iloa.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ei ole vielä vastannut, miksi mies ei saa hakea seksiä muualta, kun se ilmeisesti on naisen mielestä epämiellyttävää. Koittakaa nyt joku vastata. Miksi se nainen ei jopa kannusta tähän, kun siitä itsekkin hyötyisi? Ja jos seksi on toisen mielestä merkityksetöntä, mitä väliä sillä sitten on jos kumppani harrastaa seksiä toisaalla?
Miksi sinä oletat että mies haluaa harrastaa seksiä suhteen ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tästä aiheesta jonkun dokkarin aiemmin ja siinä tuli asiantuntijoilta hyvä vinkki. Siis kyseessä tilanne, että toinen on haluton ja toinen ei.
Eli voisi kokeilla sellaista, että esim. viikon ajaksi tehdään sopimus, että seksiä ei harrasteta, vaikka läheisyyttä olisikin. Näin siitä toisen läheisyydestä voi nauttia väsyneenäkin eikä tarvi pelätä sitä, että joutuu torjumaan toisen / joutuu torjutuksi. Ja kun sitä huoletonta läheisyyttä on ilman pakkoa mihinkään muuhun, niin ne halutkin sieltä pikkuhiljaa saattaa herätä.
Joku jo kommentoikin tästä, mutta ap:n kaltaisessa tilanteessa olis hyvä varmaan sopia alkuun viikko tms, jolloin kosketusta ja lähestyyttä ei ole lainkaan tai vain ap:n aloitteesta, jos se vaan molemmille sopii. Ja kun ap on saanut lepoa ja rauhaa ensin tarpeeksi, niin sitten voisi miettiä tuota läheisyyttä ilman seksiä - viikkoa.
Tärkeää tietenkin myös se, että mies ottaa oman vastuunsa kodin pyörittämisestä eli se vaatii oman keskustelunsa.
Viikko ilman seksiä olisikin aivan ihanaa! Edellisestä sukupuoliyhdynnästä on varmaan jo 2 kuukautta. Edellisestä kerrasta, kun vaimo ehdotti seksiä on varmaan 18 vuotta.
Meillä mies lopetti kuin seinään seksin 8 kuukautta sitten. Ei puhu, ei halua asiaa selvitellä, vaikenee. Olen yrittänyt, mutta suuttuu, alkaa riitelemään, syyttelemään, on jo kahdesti häipynyt viikoksi kertomansa mukaan tiettyyn paikkaan, nukkuu yksin makkarissa, minä toisessa huoneessa.
Mitä voi tehdä, kun toisella ei ole mitään halua selvittää tai keskustella? Muuten esittää muille, kuin ei olisi mitään ongelmia. Viheltelee, lauleskelee itsekseen, laittaa ruokaa ym. niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Niin, missä syy? Eikö miehellä ole koskaan vastuuta parisuhteen kehittymisessä ja selvittelyssä?
No jos keskustelu ei auta ja seksi on tärkeää, mitä mahdollisuuksia sinulla on? Eroa tai hae seksi muualta tai kestä.
Siinä ne mahdollisuudet taitaa olla. Edelleen kysyn, missä on miehen vastuu? Millä oikeudella hän dissaa ja ei suostu edes avioliitossaan PUHUMAAN asioista?
Miksi hänellä on aina aikaa ja resursseja käydä keskusteluja työn puitteissa, kavereidensa kanssa jne. mutta ei vaimonsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ei ole vielä vastannut, miksi mies ei saa hakea seksiä muualta, kun se ilmeisesti on naisen mielestä epämiellyttävää. Koittakaa nyt joku vastata. Miksi se nainen ei jopa kannusta tähän, kun siitä itsekkin hyötyisi? Ja jos seksi on toisen mielestä merkityksetöntä, mitä väliä sillä sitten on jos kumppani harrastaa seksiä toisaalla?
Tätä samaa mietin. Onko kyse pettämisen oikeutuksesta?
Onneksi, onneksi olen homo. Olen ollut parisuhteessa saman miehen kanssa jo lähes 20 vuotta. Hän haluaa seksiä useammin kuin minä, vaikka olen 10 vuotta nuorempi. Koskaan en muista, että kumpikaan olisi kieltäytynyt seksistä, jos toinen sitä haluaa.
Miehen kanssa puuhatessa on sekin hyvä puoli, että molemmilla on yhtä lyhyt sytytyslanka, joten kolmen minuutin työntely on just hyvä, jos ei halua pidempää sessiota.
M43
Ap, sinun kannattaisi hankkia sterilisaatio, niin voisit ehkä rentoutua seksissä, kun ei tarvitsisi enää lasten tulosta huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä komppaan, seksi ei ole ainakaan itselleni pelkkää suoritusta vaan siihen kuuluu olennaisena osana läheisyys ja rakkaus. Parisuhteen ulkopuolelta sen hakeminen on suoraan ristiriidassa tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole kyse minun olettamuksesta vaan seksin kieltämisestä. Miksi ei ehdoteta, että käy harrastamassa seksiä toisaalla, kun se on selvästi tärkeä asia? Miksi sen rakkaan ihmisen tarpeet halutaan tukahduttaa? Vastaappas.
Blue kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä komppaan, seksi ei ole ainakaan itselleni pelkkää suoritusta vaan siihen kuuluu olennaisena osana läheisyys ja rakkaus. Parisuhteen ulkopuolelta sen hakeminen on suoraan ristiriidassa tämän kanssa.
se että asia ei ole sinulle niin, ei tarkoita ettei jollekkin muulle voisi olla. Ei myöskään oikeuta kieltämään.
Älä pakota itseäsi lainkaan. Onko miehessä (sanat, teot) tai suhteessa asioita, jotka lisäävät vielä sitä. Entä arjessa. Olisitko erottua onnellisempi tai jonkun toisen kanssa, entä mies. Vai onko hän se oikea todella vai ei. E-pillerit ja hormonit voivat aiheuttaa myös jotain, ellei se johdu muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samat fiilikset. Taustalla luottamusongelmia/pettämistä. Mitenhän sitä saisi taas itsensä haluamaan.
Mulla ei edes mitään sellaista taustaa, mies on todella avulias ja ystävällinen, tarvitsee vaan tosi paljon kosketusta, mun mielestä joka tilanteessa.
ap
Voi ei. Toimita se hellyydenkipeä mies tänne. Rakkaudessa pettyneenä ja hunsvotteja tavanneensa otan mielelläni sitoumiskykyisen ja hellän miehesi mielelläni vastaan ❤️ Mies pääsee arvoiseensa kotiin 🙂
Ottaisitko tosiaan vuosikausia työttömänä olleen masentuneen miehen majailemaan nurkkiisi? Olkoonkin vaikka kuinka helyydenkipeä ja seksin puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö kieltäytymään seksistä ilman että siitä seuraa jotain negatiivista? Mulla aikaisemmassa suhteessa siitä seurasi aina joko loukkaantumista, riitaa, itkua tms, ja ajan kuluessa se tappoi tehokkaasti halun koskea ja tulla kosketetuksi.
Nykyisessä suhteessa ei oo samaa ongelmaa, ja läheisyys ja seksi tuntuu hyvältä ja luontevalta.
Pystyn. Mutta mies miettii ja puhuu tästä asiasta koko ajan. Aina kun on hetki vapaata, lapset vaikka nukkuu ja kotityöt on tehty niin mies ajattelee että nyt on hänen vuoro ja mun pitäisi keskittyä hänen tarpeiden tyydyttämiseen. Koska on mun tarpeiden (eli levon!) aika? Ei koskaan. En vaan halua miestä enää lainkaan, paljon helpompaa olisi yksin lasten kanssa. Mies ei edes käy töissä niin taloudellisestikin tilanne olisi helpompi ilman häntä.
Ap
Siis sinä käyt töissä, hoidat kodin ja lapset ja mies vaatii vielä uutta vauvaa?!
Ei ihme ettei tee mieli seksiä!
Sinä tarvitset nyt ihan ekana lepoa kaikesta ja sen jälkeen miettikää mitä teette suhteellenne.
Ihan kamalan raskashan tuo tilanne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole kyse minun olettamuksesta vaan seksin kieltämisestä. Miksi ei ehdoteta, että käy harrastamassa seksiä toisaalla, kun se on selvästi tärkeä asia? Miksi sen rakkaan ihmisen tarpeet halutaan tukahduttaa? Vastaappas.
Kyllä tuo on sinun ihan oma oletuksesi.
Ja jos olisit lukenut ketjua yhtään pidemmälle niin selviäisi myös miksi sitä seksiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisit lukenut ketjua yhtään pidemmälle niin selviäisi myös miksi sitä seksiä ei ole.
Kyse on edelleen oikeutuksesta kieltää toiselta sellainen asia, mikä on hänelle tärkeää. Jos toista rakastaa tätä ei todellakaan tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos olisit lukenut ketjua yhtään pidemmälle niin selviäisi myös miksi sitä seksiä ei ole.Kyse on edelleen oikeutuksesta kieltää toiselta sellainen asia, mikä on hänelle tärkeää. Jos toista rakastaa tätä ei todellakaan tee.
Ok.
Haluttomuus ei ole noin mustavalkoinen kun kuvittelet mutta pidä toki kiinni tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan tyydyttämättömästä tarpeesta, minkä tyydyttäminen käyttämällä valtaa evätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan tyydyttämättömästä tarpeesta, minkä tyydyttäminen käyttämällä valtaa evätään.
No mikä sinua sitten estää hakemasta seksiä muualta? Ei siihen ole ennenkään kumppanilta lupaa kysytty.
Samaa mieltä monen kanssa, että ensin pitäisi miehen alkaa ottamaan enemmän vastuuta perhe-elämästä.
Hoitaako mies masennustaan jotenkin? Käykö terapiassa? Hakeeko töitä? Itse en pystyisi katselemaan passiivista miestä, miten sellaista pystyy arvostamaan yhtään, kun itse tekee niin paljon perheen eteen.
Itse olen myös vajonnut turtumuksen tuomaan haluttomuuteen. Itselleni ainoa keino on se, että katson säännöllisesti salaa väkivaltaista aikuisviihdettä, koska ainoastaan yhä sokeeraavampi sisältö saa mitään värähtämään. Sitten kun olen kiihottunut sokkisisällöstä, panen miestäni. Tosin usein käy myös niin ettät tulen tyydyttäneeksi itseni jo pokea katsoessa, ja sen jälkeen seksi kiinnostaa taas entistä vähemmän. Se ei oikeastaan haittaa koska olen koukuttunut tähän väkivaltaviihteeseen ja katson nykyään sitäpäivittäin yksin ollessani. Kyllä mieskin pääsee mukaan ehkä kerran viikossa.
Mitään hempeää tai kaunista seksissämme ei kyllä enää ole, mutta en usko että kumpikaan kaipaa sitä. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä koska olen tämän salaisen harrastukseni myötä intoutunut myös peppujuttuihin, jos tekee kipeää niin hyvä vaan.
No, tästä ei varmaan normaalimmille ihmisille kyllä ole mitään iloa, mutta itse olen sen verran pimeä että vain tämä on auttanut suoriutumaan aviovelvollisuuksilta.
N36
No jos keskustelu ei auta ja seksi on tärkeää, mitä mahdollisuuksia sinulla on? Eroa tai hae seksi muualta tai kestä.