En halua enää koskettaa miestäni enkä hänen koskettavan minua
Mitä tehdä, kun kaikki halu läheisyyteen on kadonnut? En halua enää edes silittää miestä, puhumattakaan mistään muusta, ja miehen kosketus tuntuu vastenmieliseltä. Silloin harvoin kun miehen aloitteesta vaikka maataan vierekkäin,mies alkaa heti kiihottua ja puhua seksistä ja vauvoista. Minä en halua vauvaa enää, hän haluaa. Ei tee mieli koskea lainkaan kun tiedän mihin se taas johtaa. Kaipaus kosketukseen on hiipunut pois pikkuhiljaa. Nykyään vaatimus kosketukseen/läheisyyteen tuntuu silkalta velvollisuudelta ja työltä. Siivoiaisin vaikka vessaa paljon mielummin kuin lääpin miestä. Ikää kohta 40 vuotta, ei kai tää voi vielä hormonaalista olla? Mulle kelpaisi elää näin, en kaipaa mieheni kosketusta enää lainkaan enkä halua myöskään koskettaa häntä, mutta mies on tosi ahdistunut.
Taustalla erilaisia erimielisyyksiä asioista joita en nyt tässä rupea avaamaan. Mitään ulkonäöllistä syytä ei ole, vaikka mies siitä jatkuvasti kyselee. Miehelle tulee ymmärrettävästi kelpaamaton olo, mutta en vaan pysty antamaan läheisyyttä vastentahtoisesti. Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto, en voi pakottaa miestä elämään ilman kosketusta :(
Kommentit (194)
Vähän samat fiilikset. Taustalla luottamusongelmia/pettämistä. Mitenhän sitä saisi taas itsensä haluamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samat fiilikset. Taustalla luottamusongelmia/pettämistä. Mitenhän sitä saisi taas itsensä haluamaan.
Mulla ei edes mitään sellaista taustaa, mies on todella avulias ja ystävällinen, tarvitsee vaan tosi paljon kosketusta, mun mielestä joka tilanteessa.
ap
no onhan miehenkin tehtävä niitä ei niin mukavia asioita vuoksesi kkuten pillun imeminen,lumen luonti, puiden teko saunan lämmitys jne tekee ne vaikke tykkääkkään ja ai niin hartioiden hierominen
Vierailija kirjoitti:
no onhan miehenkin tehtävä niitä ei niin mukavia asioita vuoksesi kkuten pillun imeminen,lumen luonti, puiden teko saunan lämmitys jne tekee ne vaikke tykkääkkään ja ai niin hartioiden hierominen
Asumme kerrostalossa ja käyn hieronnassa urheiluhierojalla. Muut työt pystyn hoitamaan itse.
-ap
Miehenne kuulostavat liian hyviltä teille. Raukkaparat kun valitsivat frigidejä ja kylmiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehenne kuulostavat liian hyviltä teille. Raukkaparat kun valitsivat frigidejä ja kylmiä naisia.
Paskaa jauhat, kun et tiedä mitään.
Kyllä minä jaan hellyyttä riittävästi, kohteet ei oo oikeita.. miten on itsesi laita? jeesustelija.
Vaihdetaanko miehiä? Mun mies ei ehdota ikinä oma-aloitteisesti seksiä.
Kyllä miehen tehtävä on sopeutua tilanteeseen. Hommaa sille koira tai kissa.
Mikä sinun mielestäsi teidän avioliitossanne on ideana, kun ainakaan seksi tai läheisyys se ei ole? Onko mies sinulle joku ilmainen kodin- ja lastenhoitaja vai mikä? Rakastatko miestäsi, tai välitätkö hänen hyvinvoinnistaan?
Hulluja taidatte joka tapauksessa molemmat olla, kun ette ole tajunneet erota jo aikapäiviä sitten.
Kokeilkaa vielä kakkosta. Se avaa läheisyyden lukot ja yhdistää teidät taas.
Hoitamaton eripura ajaa erilleen.
Lisaksi jos olet harrastanut seksia ilman haluja ja tehnyt xxx-palvelua vain, niin ei ihme jotta tuli toppi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa vielä kakkosta. Se avaa läheisyyden lukot ja yhdistää teidät taas.
Mitä vitt! 😷🤢🤮😵🤪😱😰😬🤯😧😧😧😧😧😧
Eroa. Mies taisi itse pilata suhteen, jos kaikki on pelkkää kiihottumista ja hänen toiveita.
Seksi ja läheisyys vaatii työtä ja aikaa. Ei se itsestään tule kuin nuorilla.
Voisitko kerrankin ajatella jotain muuta kuin itseäsi, nelikymppinen lumihiutale? Kerronpa sinulle salaisuuden: et sinä ole niin tärkeä. Jos ei nappaa, niin suksi suolle pilaamasta miehesi elämää.
Siis mies haluaa lapsia ja sinä et? Ikääkin sulla on, että todennäköisesti ei edws onnistu. Kerro miehelle ihan suoraan, että ajatus vauvasta ahdistaa, etkä voi siksi harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mies haluaa lapsia ja sinä et? Ikääkin sulla on, että todennäköisesti ei edws onnistu. Kerro miehelle ihan suoraan, että ajatus vauvasta ahdistaa, etkä voi siksi harrastaa seksiä.
Eli aiot pilata miehesi haaveet ja elämän. Minkälaiset korvaukset ajattelit maksaa? Mikä olisi mielestäsi miehen paras tapa nyt hankkia lapsi?
Sehän on huoraamista jos antaa vaikka ei halua.
Tuossa on vaan yksinkertaisesti romanttiset tunteet loppuneet. Voitte erota ystävinä.
Lisään vielä, et ollaan oltu useampi vuosi yhdessä ja alkuhuuma haihtunut ajat sitten, eli siitä ei ole kyse.