Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ihastuu aina peter pan-tyylisiin miehiin?

Vierailija
11.01.2021 |

Mistä se voi johtua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko j ännänainen?

Vierailija
2/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alaikäisiinkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko j ännänainen?

Mikä se on?

Vierailija
4/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Arvostan vahvaa, vakavaa aikuista miestä.

Vierailija
5/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ":(

Vierailija
6/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, ei sellaisiin voi ihastua. Korkeintaan kavereita voivat olla.

Vierailija
7/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsenmielisiin miehiin vai millaisiin?

Vierailija
8/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa lentää ja trikoot jalassa?

Vierailija
9/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa lentää onnellisten ajatusten ja keijupölyn voimalla?

Vierailija
10/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katselen sitä peniksen kumpua trikoissa mielelläni kun lentelee olohuoneen poikki.

Vierailija
12/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoisiin, jotka eivät ota asioita vakavasti, eivätkä aio kasvaa aikuisiksi? Minä myönnän ihastuvani tähän tyyppiin. Ei kyllä pitäisi.

Vierailija
13/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sellaisia miehiä, jotka eivät halua aikuistua koskaan eivätkä halua ottaa vastuuta teoistaan tai mistään muustakaan. Luulevat 45-vuotiaana menevänsä 28-vuotiaasta, kun vetävät trendilenkkarit jalkaan ja snapback-lippiksen päähän peittämään pakenevaa hiusrajaa, niin kuin se yksi tyyppi Hesarin jutussa. Luulevat myös olevansa kuumaa kamaa parikymppisten naisten keskuudessa, mutta se, että ajatusmaailma on 15-vuotiaan tasolla, ei kyllä valitettavasti kompensoi elähtänyttä naamaa ja kroppaa. Sekoilevat baareissa ja bileissä ja haukkuvat ikäisiään naisia mummoiksi ja tylsiksi.

Vierailija
14/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
15/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alaikäisiin poikiin? Hyi vvitttu ap! Ilmoitan asiattomaksi tämän!

Vierailija
16/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miellän Peter Pan tyypin ikuiseksi pojaksi. En yhdistä sitä mihinkään sitoutumiskammoon. Edelleen näin jo aikuisena naisena ihastun poikamaisiin miehiin, tai sitten ihan poikiin ( toki täysi-ikäisiin!)

Vierailija
17/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 19v kyseinen poika - en aio suostua kypsäksi. Ja se on parasta elämässä. Ajatelkaa todella millaista kypsä elämä on? Se mentaliteetti on jotenkin niin kamala ja alienoi sinua ihmisten keskuudessa jotka todella merkitsevät - jännät teinitytöt.

Itse vihaan sitä niin paljon etten todennäköisesti aio edes elää elämääni kokonaan koska jotenkin epäilen että 30-55v elämä voi olla kovin hyvää jos kieltäytyy kypsyydestä.

Vierailija
18/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 19v kyseinen poika - en aio suostua kypsäksi. Ja se on parasta elämässä. Ajatelkaa todella millaista kypsä elämä on? Se mentaliteetti on jotenkin niin kamala ja alienoi sinua ihmisten keskuudessa jotka todella merkitsevät - jännät teinitytöt.

Itse vihaan sitä niin paljon etten todennäköisesti aio edes elää elämääni kokonaan koska jotenkin epäilen että 30-55v elämä voi olla kovin hyvää jos kieltäytyy kypsyydestä.

Hyvä! Kyllä vielä 3-kymppisenä kelpaa elää pojan elämää!

Vierailija
19/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sellaisia miehiä, jotka eivät halua aikuistua koskaan eivätkä halua ottaa vastuuta teoistaan tai mistään muustakaan. Luulevat 45-vuotiaana menevänsä 28-vuotiaasta, kun vetävät trendilenkkarit jalkaan ja snapback-lippiksen päähän peittämään pakenevaa hiusrajaa, niin kuin se yksi tyyppi Hesarin jutussa. Luulevat myös olevansa kuumaa kamaa parikymppisten naisten keskuudessa, mutta se, että ajatusmaailma on 15-vuotiaan tasolla, ei kyllä valitettavasti kompensoi elähtänyttä naamaa ja kroppaa. Sekoilevat baareissa ja bileissä ja haukkuvat ikäisiään naisia mummoiksi ja tylsiksi.

Onko niitä pantyppejä muita kuin vastuuntunnottomia, sekä aikuistumiseen kieltäytyviä.

Koen oleva vastuuntuntoinen, sekä poikamainen , eli kieltäydyn aikuistumasta siten, kuten ilmeisesti jotkut naiset edellyttävät.

Vierailija
20/23 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummo tunnistettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi