Moni on sanonut, että e-pillereiden lopettamisen jälkeen alkaa uusi, parempi elämä
En tajua, miksi ihmiset käyttävät e-pillereitä. Se vaikuttaa kaikkeen.
Kommentit (8)
Minä käytän siksi, että pitää akneni kurissa. Ei auttanut edes Roaccutan, mutta Diane Nova parantaa elämänlaatuani joka päivä <3
Onneksi kenenkään ei tarvitse käyttää e-pillereitä, jos ei sovi/halua!
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän siksi, että pitää akneni kurissa. Ei auttanut edes Roaccutan, mutta Diane Nova parantaa elämänlaatuani joka päivä <3
Akne johtuu ruoka valiosta. Ihan turhaan pillereitä syöt ... Sinun pitää jättää sipsit ja maito tuotteet, valkoinen jauho. Ihan valinta kysymys !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akne johtuu ruoka valiosta. Ihan turhaan pillereitä syöt ... Sinun pitää jättää sipsit ja maito tuotteet, valkoinen jauho. Ihan valinta kysymys !!!
Sulla ei varmaan oo ikinä ollutkaan aknea... niitäkin on erilaisia. Voikun auttaisikin joku tietty ruokavalio. T: eri 30v urheilullinen jo kokeillut lähes kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tätäkin on alapeukutettu... Eikö kommentin kirjoittanut saisi hoitaa sairauttaan onnistuneesti? Vai pitäisikä olla e-pillereiden käyttöpakko?!
Vierailija kirjoitti:
Hormonaaliseen akneen auttaa joskus e-pillerit tai Roaccutan. Ei ruokavalio. Sinun tyhmyyteesi ei valitettavasti vielä lääkettä ole keksitty.
Eiköhän se ole ihan kaikkien oma asia käyttää/olla käyttämättä. Itse söin kovien/runsaiden vuotojen takia mutta sitten aiheuttivat keuhkoveritulppia ja kaikki hormonaalinen ehkäisy piti lopettaa. Nyt kärvistelen jatkuvassa raudanpuute anemiassa (lisärauta ei imeydy)= töihin, syö, nuku 12h, töihin, syö, nuku 12h...
No joo . Pillereiden lopettamisen jälkeen tuli kolme lasta... Tässä tapauksessa harkittu teko.