Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää koskettaa miestäni enkä hänen koskettavan minua

Vierailija
11.01.2021 |

Mitä tehdä, kun kaikki halu läheisyyteen on kadonnut? En halua enää edes silittää miestä, puhumattakaan mistään muusta, ja miehen kosketus tuntuu vastenmieliseltä. Silloin harvoin kun miehen aloitteesta vaikka maataan vierekkäin,mies alkaa heti kiihottua ja puhua seksistä ja vauvoista. Minä en halua vauvaa enää, hän haluaa. Ei tee mieli koskea lainkaan kun tiedän mihin se taas johtaa. Kaipaus kosketukseen on hiipunut pois pikkuhiljaa. Nykyään vaatimus kosketukseen/läheisyyteen tuntuu silkalta velvollisuudelta ja työltä. Siivoiaisin vaikka vessaa paljon mielummin kuin lääpin miestä. Ikää kohta 40 vuotta, ei kai tää voi vielä hormonaalista olla? Mulle kelpaisi elää näin, en kaipaa mieheni kosketusta enää lainkaan enkä halua myöskään koskettaa häntä, mutta mies on tosi ahdistunut.

Taustalla erilaisia erimielisyyksiä asioista joita en nyt tässä rupea avaamaan. Mitään ulkonäöllistä syytä ei ole, vaikka mies siitä jatkuvasti kyselee. Miehelle tulee ymmärrettävästi kelpaamaton olo, mutta en vaan pysty antamaan läheisyyttä vastentahtoisesti. Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto, en voi pakottaa miestä elämään ilman kosketusta :(

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samankaltainen tilanne, ikääkin suunnilleen saman verran. En vaan enää halua miestäni yhtään. Välillä meillä on silti seksiä miehen mieliksi, mutta joka kerran suostumisen jälkeen pidän miehestä yhä vähemmän ja ahdistus kasvaa. Ei tämä voi johtaa kuin eroon.

Te jotka parjaatte aloittajaa, onko teidän mielestä avioliitossa siis pakko harrastaa seksiä? Mikä on tämän velvollisuuden määrä? Kerran viikossa, kerran kuussa?

Jos itselle rakkaan ihmisen kanssa ei halua harrastaa seksiä ja näkee että toinen sitä kaipaa, miksi ei kehota hakemaan seksin muualta. Mikä järki siinä on, että pistää sen oman rakkaansa kärsimään ja ohittamaan tarpeensa? Väännä rautalangasta. Seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen, tai jos se ei kuulu, niin se pitäisi tehdä alusta asti selväksi. Jokainen määrittelee itse kuinka tärkeää se seksi on parisuhteessa ja valitsee kumppaninsa ottaen tämän huomioon. Tuo seksittömyys ja kosketuksen evääminen toiselta on verrattavissa että lakkaa puhumasta toiselle. Erotkaa!

Ei kyllä voi kommunikaatiota ja seksiä rinnastaa toisiinsa. Varsinkin jos ap:llä mies haluaisi lisää lapsia ja ap ei. Ei se ole mikään naisen velvollisuus suostua vaan seksiin ja lapsiin. Miehet hoidelkoon halunsa itse, ei sitä voi naiselta edellyttää. Tai tervemenoa vaihtamaan kumppania, siinä mennään äkkiä ojasta allikkoon kun alkuhuuma haihtuu.

On olemassa naisia, esim haluttomien miesten vaimoja, jotka ilomielin suostuvat. Ja voin sulle luvata että vaikka alkuhuuma loppuisikin niin seksi ei lopu

Vierailija
102/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua lasta, mitä jos sanot että kehosi ja mielesi parhaaksi haluat tehdä kohdunpoiston

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samankaltainen tilanne, ikääkin suunnilleen saman verran. En vaan enää halua miestäni yhtään. Välillä meillä on silti seksiä miehen mieliksi, mutta joka kerran suostumisen jälkeen pidän miehestä yhä vähemmän ja ahdistus kasvaa. Ei tämä voi johtaa kuin eroon.

Te jotka parjaatte aloittajaa, onko teidän mielestä avioliitossa siis pakko harrastaa seksiä? Mikä on tämän velvollisuuden määrä? Kerran viikossa, kerran kuussa?

Jos itselle rakkaan ihmisen kanssa ei halua harrastaa seksiä ja näkee että toinen sitä kaipaa, miksi ei kehota hakemaan seksin muualta. Mikä järki siinä on, että pistää sen oman rakkaansa kärsimään ja ohittamaan tarpeensa? Väännä rautalangasta. Seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen, tai jos se ei kuulu, niin se pitäisi tehdä alusta asti selväksi. Jokainen määrittelee itse kuinka tärkeää se seksi on parisuhteessa ja valitsee kumppaninsa ottaen tämän huomioon. Tuo seksittömyys ja kosketuksen evääminen toiselta on verrattavissa että lakkaa puhumasta toiselle. Erotkaa!

Ei kyllä voi kommunikaatiota ja seksiä rinnastaa toisiinsa. Varsinkin jos ap:llä mies haluaisi lisää lapsia ja ap ei. Ei se ole mikään naisen velvollisuus suostua vaan seksiin ja lapsiin. Miehet hoidelkoon halunsa itse, ei sitä voi naiselta edellyttää. Tai tervemenoa vaihtamaan kumppania, siinä mennään äkkiä ojasta allikkoon kun alkuhuuma haihtuu.

Odotan vastausta. Miksi ei kehota hakemaan seksiä muualta, kun selvästi se rakas ihminen seksittömyydestä kärsii? Ole hyvä ja vastaa.

Vierailija
104/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehelle, että tarvitse tilaa hengittää. Että hänessä ei ole vikaa, mutta hänen lähestymisensä saa nyt sinussa aikaan vastareaktion. Tästä seuraa kierre, jonka vuoksi kosketat miestä yhä vähemmän. Että rakastat häntä silti.

Tämän jälkeen miettikää ratkaisua, jolla tilanteesta voisi päästä ulos. Esim. toistaiseksi kosketus vain sinun aloitteestasi tai jopa niin, että mies ei kosketa sinua vaan ainoastaan sinä häntä (omasta aloitteestasi). Silloin sinä myös huolehtisit, että todella kosketat häntä vaikka useamman kerran illan aikana (EI läheisyyttä vastentahtoisesti, mutta esim. silitys tai käden laskeminen olkapäälle ohi kulkiessasi). Ehkä silloin sinun kokemasi paine helpottaisi ja toisaalta mies saisi huomiota ilman, että joutuu sitä kerjäämään (silloin pienikin kosketus voi tuntua hyvältä ja antaa tunteen siitä, että välität, rakastat ja arvostat).

Uskoisin että aika moni ketjussa samasta ongelmasta valittanut haluaisi tehdä juuri näin. Tämä vaikuttaa hyvältä idealta, ihan oikeasti osoittaa välittämistä. 

Parisuhteessa pitää vaan osata sopeutua. Olisi hullua, jos parisuhde on vain sitä varten että yksi osapuoli saa elää kuten haluaa.

Ne naiset jotka vaan suostuvat ilta toisensa jälkeen ja antavat seksiä vaikkei nyt niin halutakaan tietävät millaista se on.  Eikä miehenkään ole kiva olla vain panokone.  

Tai jos olisi niin ettei saisi vaikka kauheasti haluaisi, yhtä kauheeta sekin. 

Vierailija
105/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi tuo synnytyksen jälkeen. Synnytyksessä ja synnytyksessä jälkeen osastolla tehtiin kaikenlaista kertomatta etukäteen mitä tehdään. Ainut ihminen jonka läheisyyttä edes jotenkin siedän on lapseni koska ajattelen että lapseni tarvitsee sitä ja että on ihan eri asia että oma pieni lapsi koskee sun rintaan kuin vieras aikuinen ihminen. Miehelläni ei ole mitään asiaa koskea minuun millään tavalla enkä lääkärissäkään suostu tutkimuksiin jotka edellyttävät minuun koskemista.

Ootko sä mennyt jo terapiaan tuon takia? 

Haluatko että miehesi mukautuu tuohon traumaan? 

Vierailija
106/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne parisuhteen osapuolet sopii ton keskenään tietysti. 

Jos toinen haluaa kerran kuussa ja toinen kerran viikossa, niin joka toinen viikko on varmaan hyvä kompromissi molemmille. Molemmat kuitenkin välittää toisesta sen verran että tulee vastaan.

Vierailija
107/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun halut on tuolla lailla lähteneet, ei ne enää palaa. Ainakaan nykyisen miehen kanssa.

Nyt ole suoraselkäinen ja rehellinen. Kerro asia miehellesi mitään kaunistelematta. Päästä hänet menemään ja löytämään onni ja seksuaalinen vapaus jonkun muun kanssa uudestaan. 

Vierelläsi mies kuihtuu ja muuttuu lopulta katkeraksi ukoksi. Kuihdut nykytilanteessa itsekin.

N52

Vierailija
108/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

- mies: nautitaan nyt oikein kunnolla kun lapset nukkuu eikä oo pitkään aikaan...

- minä: olispa tämä pian ohi niin mieskin nukahtaisi ja saisin olla rauhassa

Että on meitä muitakin. P-seestähän tämä on.

Ja minä lisäisin tähän: se nautinto on tasan 3 minuuttia, mies sai nautintonsa. Minä jotain työntöjä, puristelua ja räpläystä. Kiitos!

Vierailija
109/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kerrankin ajatella jotain muuta kuin itseäsi, nelikymppinen lumihiutale? Kerronpa sinulle salaisuuden: et sinä ole niin tärkeä. Jos ei nappaa, niin suksi suolle pilaamasta miehesi elämää.

En todellakaan halua pilata mieheni elämää ja siksi harkitsenkin eroa. Että hän voisi etsiä naisen joka haluaa häntä.

Kuitenkin myös minun tarpeillani on väliä. Jos eroamme, saan omaa aikaa ja taloudellinen tilanteeni paranee kun en joudu enää elättämään miestä. Selviän työstä ja lastenhoidostakin paremmin, kun kukaan mies ei ole jatkuvasti vinkumassa huomiota vieressä.

Ap

Eli olet tehnyt jo päätöksen ja tiedät, mitä haluat. Onnea! Sitä kohti sitten :) Ei sun tartte keneltäkään lupia kysellä omaan elämääsi ja omaan hyvinvointiisi. Mies etsii itselleen naisen, joka haluaa niitä vauvoja hänen kanssaan.

Vierailija
110/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

- mies: nautitaan nyt oikein kunnolla kun lapset nukkuu eikä oo pitkään aikaan...

Sä et vaan pidä seksiä sen vaivan arvoisena, vai miten?

Kutakuinkin näin.

Eiks se ole koskaan kiinnostanut ihmeemmin?

Kyllä nuorempana kiinnosti paljonkin. En ole ennen ollut näin pitkässä suhteessa, eli en osaa verrata tätä suhdetta mihinkään aiempaan. Mutta "ei vaivan arvoista" kuvaa mun tuntemuksia melko hyvin. Kauheeta äheltämistä ja hikoilua ja sitten vielä spermat valumassa jalkovälistä. Ei kiitos minulle.

Aika tyhmää jos siitä on mennyt maku. Miksiköhän? Onko mies edelleen silleen haluttava, jos nyt aloittaisitte uudestaan? Onko arki liian tylsää? Mies tylsä? 

Harrastatko sä itsetyydytystä? Mistä sä nautit noin muuten? Näetkö sen eteen vaivaa? 

Kauheasti kysymyksiä. =D 

Vierailija
111/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta mitä tuo ap:n mies tekee parisuhteen ja perheen eteen? Makaa masennuksessaan kun toinen käy töissä, passaa pesuetta!

Mikä on miehen vastuu? Mitä mies tekee parisuhteen eteen, paremman seksin tai itsensö ulkonöön eteen, että olisi vaimonsa silmissä kiihottava?

Vierailija
112/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

Ja minä lisäisin tähän: se nautinto on tasan 3 minuuttia, mies sai nautintonsa. Minä jotain työntöjä, puristelua ja räpläystä. Kiitos!

olisipa tämä pian ohi, ja sitten tämä sinun kommentti. Mikä helvetin lisäys tuo oli, kun puhut eri asiasta.

Vierailija
113/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin ei pidä suostua, jos siitä tulee paha olo jälkeenpäin tavalla tai toisella. Se on oikeasti psyykettä ja identiteettiä vahingoittavaa pitkällä tähtäimellä, puhumattakaan seksuaaliterveydellisestä näkökulmasta. Ei ole mitään velvollisuuksia toisia ihmisiä kohtaan, paits vanhemman velvollisuus huolehtia lapsistaan, kun on niitä tietoisesti tänne tuonut.

Jos elo yhdessä ei suju, erotaan.

Vierailija
114/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

Sitä samaa, sitä samaa...

Tätä saattaa kestää vielä tosi pitkään. Aiheuttaa kiukkuisuutta ym. Varsinkin iltaisin nukkumaanmenoa odotellessa ja muinakin aikoina, kun tietää että velvollisuuksia ois täytettävänä eikä kiinnosta enää pätkääkään, inhottaa vaan koko touhu.

Tykkäätkö sä niistä velvollisuuksista ja niiden täyttämisestä enemmän kuin seksistä? 

Ei ole hääviä seksiä, jos joku laskujen maksaminen tai pyykinpesu kiinnostaa enemmän. Vai etkö sä vaan tykkää seksistä? 

Onko olemassa sana sellaiselle ihmiselle joka saa nautintonsa kotitöistä? 

Vierailija
115/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vaan, mutta mitä tuo ap:n mies tekee parisuhteen ja perheen eteen? Makaa masennuksessaan kun toinen käy töissä, passaa pesuetta!

Mikä on miehen vastuu? Mitä mies tekee parisuhteen eteen, paremman seksin tai itsensö ulkonöön eteen, että olisi vaimonsa silmissä kiihottava?

Miksi et lue sitten aloitusta. Mitään ulkonäöllistä syytä ei ole. Taitaakin olla niin, että tulit vaan haukkumaan miehiä.

Vierailija
116/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono seksi, pikapanot ja ennenaikainen laukeaminen vei halut. Sitten sama kuin ap:lla, jokainen kosketus on kutsu pikapanoon! Ei kiitos.

Runkatkoon aivan keskenään äijä, minä en suotu panoreiäksi muutaman minuutin takia.

Mies ei suostu puhumaan, kehittymään seksin alueella, vetäköön käteen.

Vierailija
117/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin ei pidä suostua, jos siitä tulee paha olo jälkeenpäin tavalla tai toisella. Se on oikeasti psyykettä ja identiteettiä vahingoittavaa pitkällä tähtäimellä, puhumattakaan seksuaaliterveydellisestä näkökulmasta. Ei ole mitään velvollisuuksia toisia ihmisiä kohtaan, paits vanhemman velvollisuus huolehtia lapsistaan, kun on niitä tietoisesti tänne tuonut.

Jos elo yhdessä ei suju, erotaan.

Kuten ei myöskään seksin kieltäminen toiselta. Miksi pitää seksin kyseisen miehen kanssa yksinoikeutena, kun kerran sitä ei halua. Vielä erikoisempaa on kun oma rakas siitä selvästi kärsii.

Vierailija
118/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten koet itsesi?

Oletko tyytyväinen itseesi?

Unohda nyt mies kerrankin

ja vastaa itsellesi?

Muuten se on ero edessä

tai kämppisleikki joka

päättyy eroon lopulta

Vierailija
119/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono seksi, pikapanot ja ennenaikainen laukeaminen vei halut. Sitten sama kuin ap:lla, jokainen kosketus on kutsu pikapanoon! Ei kiitos.

Runkatkoon aivan keskenään äijä, minä en suotu panoreiäksi muutaman minuutin takia.

Mutta koska sä selvästikin haluat hyvää seksiä, olet yrittänyt saada sen kuntoon ja mies ei tosta parane, niin mikset eroa sitten? 

Sun pitää arvostaa itseäsi enemmän. Ei huonoon seksiin saa tyytyä, se on sullekin ilmeisesti niin tärkeä asia että sen eteen haluat tehdä töitä. 

Ei saa tyytyä mihinkään, se ei ole oikein. Tuollainen seksinnälkäinen nainen menee hukkaan vähäseksisessä suhteessa. 

Vierailija
120/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tulemme parinvalintaan. Miksi olet miehen kanssa jos seksi ei toimi? Miksi olet miehen kanssa jos et häntä rakasta ja jos rakastat, niin miksi eväät häneltä seksuaalisen nautinnon toisen ihmisen kanssa?