Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää koskettaa miestäni enkä hänen koskettavan minua

Vierailija
11.01.2021 |

Mitä tehdä, kun kaikki halu läheisyyteen on kadonnut? En halua enää edes silittää miestä, puhumattakaan mistään muusta, ja miehen kosketus tuntuu vastenmieliseltä. Silloin harvoin kun miehen aloitteesta vaikka maataan vierekkäin,mies alkaa heti kiihottua ja puhua seksistä ja vauvoista. Minä en halua vauvaa enää, hän haluaa. Ei tee mieli koskea lainkaan kun tiedän mihin se taas johtaa. Kaipaus kosketukseen on hiipunut pois pikkuhiljaa. Nykyään vaatimus kosketukseen/läheisyyteen tuntuu silkalta velvollisuudelta ja työltä. Siivoiaisin vaikka vessaa paljon mielummin kuin lääpin miestä. Ikää kohta 40 vuotta, ei kai tää voi vielä hormonaalista olla? Mulle kelpaisi elää näin, en kaipaa mieheni kosketusta enää lainkaan enkä halua myöskään koskettaa häntä, mutta mies on tosi ahdistunut.

Taustalla erilaisia erimielisyyksiä asioista joita en nyt tässä rupea avaamaan. Mitään ulkonäöllistä syytä ei ole, vaikka mies siitä jatkuvasti kyselee. Miehelle tulee ymmärrettävästi kelpaamaton olo, mutta en vaan pysty antamaan läheisyyttä vastentahtoisesti. Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto, en voi pakottaa miestä elämään ilman kosketusta :(

Kommentit (194)

Vierailija
81/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtaako teillä siis sinun kosketus miehen seksihalukkuuteen? Eli ette voi silitellä tai istua sylikkäin ilman, että mies alkaa viemään tai toivomaan tilannetta pidemmälle? Jos näin on, tämä saattaa olla yksi ongelman ydin. Kuka nyt haluaa silitellä toista, jos toinen samantien alkaa joka ikinen kerta "vonkaamaan".

Saanko valottaa asian toista puolta hieman, koska tunnistan itseni tästä kommentista. Pitkään jatkunut ns. kuiva kausi tekee ainakin minulle sen, että pelkästään toisen näkeminen vähissä vaatteissa pistää halut liikkeelle. Miehistä tämä on lisäksi helppo huomata. Hellä kosketus todellakin johtaa silloin seksihalukkuuteen, mutta vähän iso hyppäys on olettaa, että joka ikinen kerta sen takia alettaisiin vonkaamaan seksiä. Omalla kohdallani se näyttää siltä, että koska se joskus on johtanut siihen, hellä kosketus lopetettiin, piste.

Miksi naisen pitäisi täyttää sinun seksuaaliset halusi? On todella rasittavaa jos toinen kiihottuu heti kun kulkee vaikka alusvaatteissa ohi. Voithan hoidella itse tarpeesi, jolloin naiselle ei koidu sinusta vaivaa.

Ei hätää, minusta ei koidu naiselleni vaivaa. Voin tosiaan vaikka hoidella itse tarpeeni ja olen oppinut tukahduttamaan tunteeni. Täytyy silti sanoa, että en silti pidä parisuhteesta, jossa joudun toimimaan näin.

Tämä on oikea tapa toimia. Tee suhteessa kuten toinen haluaa, niin suhde voi hyvin.

Toiselta osapuolelta voi vaatia. Ja pitääkin. Ei siimaa olleskaan.

Naisten tosiaan luulisi ymmärtävän sen viisauden mikä piilee omien halujen tukahduttamisessa, miten se vapauttaa ihmisen.

Vierailija
82/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samat fiilikset. Taustalla luottamusongelmia/pettämistä. Mitenhän sitä saisi taas itsensä haluamaan.

Mulla ei edes mitään sellaista taustaa, mies on todella avulias ja ystävällinen, tarvitsee vaan tosi paljon kosketusta, mun mielestä joka tilanteessa.

ap

Voi ei. Toimita se hellyydenkipeä mies tänne. Rakkaudessa pettyneenä ja hunsvotteja tavanneensa otan mielelläni sitoumiskykyisen ja hellän miehesi mielelläni vastaan ❤️ Mies pääsee arvoiseensa kotiin 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi meillä:

- mies: nautitaan nyt oikein kunnolla kun lapset nukkuu eikä oo pitkään aikaan...

- minä: olispa tämä pian ohi niin mieskin nukahtaisi ja saisin olla rauhassa

Että on meitä muitakin. P-seestähän tämä on.

Vierailija
84/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
85/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

- mies: nautitaan nyt oikein kunnolla kun lapset nukkuu eikä oo pitkään aikaan...

Sä et vaan pidä seksiä sen vaivan arvoisena, vai miten?

Vierailija
86/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

Kutakuinkin näin.

Vierailija
87/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

Kutakuinkin näin.

Eiks se ole koskaan kiinnostanut ihmeemmin?

Vierailija
88/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi tuo synnytyksen jälkeen. Synnytyksessä ja synnytyksessä jälkeen osastolla tehtiin kaikenlaista kertomatta etukäteen mitä tehdään. Ainut ihminen jonka läheisyyttä edes jotenkin siedän on lapseni koska ajattelen että lapseni tarvitsee sitä ja että on ihan eri asia että oma pieni lapsi koskee sun rintaan kuin vieras aikuinen ihminen. Miehelläni ei ole mitään asiaa koskea minuun millään tavalla enkä lääkärissäkään suostu tutkimuksiin jotka edellyttävät minuun koskemista.

Vierailija
89/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

Kutakuinkin näin.

Eiks se ole koskaan kiinnostanut ihmeemmin?

Kyllä nuorempana kiinnosti paljonkin. En ole ennen ollut näin pitkässä suhteessa, eli en osaa verrata tätä suhdetta mihinkään aiempaan. Mutta "ei vaivan arvoista" kuvaa mun tuntemuksia melko hyvin. Kauheeta äheltämistä ja hikoilua ja sitten vielä spermat valumassa jalkovälistä. Ei kiitos minulle.

Vierailija
90/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon asian vuoksi kannata lasten kotia hajottaa.

Annat miehelle luvan hakea seksin ja läheisyyden suhteen ulkoupuolelta. Se on win win. Mies saa tarvitsemansa ja sinä saat olla rauhassa lähentelyiltä.

Käytännössä tuo tarkoittaisi maksullisia naisia. Harva normaali nainen hakeutuu tietoisesti kakkospuolison asemaan.

No sellainen jolla haluton mies itsellään

Vierailija
91/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla samankaltainen tilanne, ikääkin suunnilleen saman verran. En vaan enää halua miestäni yhtään. Välillä meillä on silti seksiä miehen mieliksi, mutta joka kerran suostumisen jälkeen pidän miehestä yhä vähemmän ja ahdistus kasvaa. Ei tämä voi johtaa kuin eroon.

Te jotka parjaatte aloittajaa, onko teidän mielestä avioliitossa siis pakko harrastaa seksiä? Mikä on tämän velvollisuuden määrä? Kerran viikossa, kerran kuussa?

Jos itselle rakkaan ihmisen kanssa ei halua harrastaa seksiä ja näkee että toinen sitä kaipaa, miksi ei kehota hakemaan seksin muualta. Mikä järki siinä on, että pistää sen oman rakkaansa kärsimään ja ohittamaan tarpeensa? Väännä rautalangasta. Seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen, tai jos se ei kuulu, niin se pitäisi tehdä alusta asti selväksi. Jokainen määrittelee itse kuinka tärkeää se seksi on parisuhteessa ja valitsee kumppaninsa ottaen tämän huomioon. Tuo seksittömyys ja kosketuksen evääminen toiselta on verrattavissa että lakkaa puhumasta toiselle. Erotkaa!

Vierailija
92/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus vastaava tilanne kuin ap:lla. Ero oli ehdottomasti oikea ja huojentava päätös molemmille.

Vierailija
93/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtaako teillä siis sinun kosketus miehen seksihalukkuuteen? Eli ette voi silitellä tai istua sylikkäin ilman, että mies alkaa viemään tai toivomaan tilannetta pidemmälle? Jos näin on, tämä saattaa olla yksi ongelman ydin. Kuka nyt haluaa silitellä toista, jos toinen samantien alkaa joka ikinen kerta "vonkaamaan".

Saanko valottaa asian toista puolta hieman, koska tunnistan itseni tästä kommentista. Pitkään jatkunut ns. kuiva kausi tekee ainakin minulle sen, että pelkästään toisen näkeminen vähissä vaatteissa pistää halut liikkeelle. Miehistä tämä on lisäksi helppo huomata. Hellä kosketus todellakin johtaa silloin seksihalukkuuteen, mutta vähän iso hyppäys on olettaa, että joka ikinen kerta sen takia alettaisiin vonkaamaan seksiä. Omalla kohdallani se näyttää siltä, että koska se joskus on johtanut siihen, hellä kosketus lopetettiin, piste.

Tsemppiä, olisinpa vaimosi, kateellisena luen näitä

Vierailija
94/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, että tarvitse tilaa hengittää. Että hänessä ei ole vikaa, mutta hänen lähestymisensä saa nyt sinussa aikaan vastareaktion. Tästä seuraa kierre, jonka vuoksi kosketat miestä yhä vähemmän. Että rakastat häntä silti.

Tämän jälkeen miettikää ratkaisua, jolla tilanteesta voisi päästä ulos. Esim. toistaiseksi kosketus vain sinun aloitteestasi tai jopa niin, että mies ei kosketa sinua vaan ainoastaan sinä häntä (omasta aloitteestasi). Silloin sinä myös huolehtisit, että todella kosketat häntä vaikka useamman kerran illan aikana (EI läheisyyttä vastentahtoisesti, mutta esim. silitys tai käden laskeminen olkapäälle ohi kulkiessasi). Ehkä silloin sinun kokemasi paine helpottaisi ja toisaalta mies saisi huomiota ilman, että joutuu sitä kerjäämään (silloin pienikin kosketus voi tuntua hyvältä ja antaa tunteen siitä, että välität, rakastat ja arvostat).

Vierailija
95/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi meillä:

Sitä samaa, sitä samaa...

Tätä saattaa kestää vielä tosi pitkään. Aiheuttaa kiukkuisuutta ym. Varsinkin iltaisin nukkumaanmenoa odotellessa ja muinakin aikoina, kun tietää että velvollisuuksia ois täytettävänä eikä kiinnosta enää pätkääkään, inhottaa vaan koko touhu.

Vierailija
96/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla samankaltainen tilanne, ikääkin suunnilleen saman verran. En vaan enää halua miestäni yhtään. Välillä meillä on silti seksiä miehen mieliksi, mutta joka kerran suostumisen jälkeen pidän miehestä yhä vähemmän ja ahdistus kasvaa. Ei tämä voi johtaa kuin eroon.

Te jotka parjaatte aloittajaa, onko teidän mielestä avioliitossa siis pakko harrastaa seksiä? Mikä on tämän velvollisuuden määrä? Kerran viikossa, kerran kuussa?

Jos itselle rakkaan ihmisen kanssa ei halua harrastaa seksiä ja näkee että toinen sitä kaipaa, miksi ei kehota hakemaan seksin muualta. Mikä järki siinä on, että pistää sen oman rakkaansa kärsimään ja ohittamaan tarpeensa? Väännä rautalangasta. Seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen, tai jos se ei kuulu, niin se pitäisi tehdä alusta asti selväksi. Jokainen määrittelee itse kuinka tärkeää se seksi on parisuhteessa ja valitsee kumppaninsa ottaen tämän huomioon. Tuo seksittömyys ja kosketuksen evääminen toiselta on verrattavissa että lakkaa puhumasta toiselle. Erotkaa!

Ei kyllä voi kommunikaatiota ja seksiä rinnastaa toisiinsa. Varsinkin jos ap:llä mies haluaisi lisää lapsia ja ap ei. Ei se ole mikään naisen velvollisuus suostua vaan seksiin ja lapsiin. Miehet hoidelkoon halunsa itse, ei sitä voi naiselta edellyttää. Tai tervemenoa vaihtamaan kumppania, siinä mennään äkkiä ojasta allikkoon kun alkuhuuma haihtuu.

Vierailija
97/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selibaatti on parisuhteessa ihan hyvä vaihtoehto. S¤ksi on parisuhteessa täysin yliarvostettua. S¤ksiin painostaminen ja hyväksikäyttö parisuhteessa on Suomen lain mukaan rikollinen teko.

Molemmille omat makuuhuoneet ja selibaatti. Toimii! Tätä asumismuotoa voidaan jatkaa esimerkiksi niin kauan, kun lapset asuvat vielä kotona. Sitten voikin erota ja toinen voi muuttaa asunnosta muualle. Vaihtoehtona asunto voidaan myydä ja molemmat muuttavat omilleen.

Ja voihan vain toinenkin olla selibaatissa jos seksittömyyttä haluaa. 

Parisuhdeväkivalta, henkinenkin sellainen on rikos. Toista ei saa painostaa seksiin eikä painostaa olemaan ilman. 

Minusta mielenkiintoista että seksi kuitenkin nähdään yksinoikeudellisena juttuna, vaikka sitä ei itse halua. 

Vierailija
98/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä voi kommunikaatiota ja seksiä rinnastaa toisiinsa. Varsinkin jos ap:llä mies haluaisi lisää lapsia ja ap ei. Ei se ole mikään naisen velvollisuus suostua vaan seksiin ja lapsiin. Miehet hoidelkoon halunsa itse, ei sitä voi naiselta edellyttää. Tai tervemenoa vaihtamaan kumppania, siinä mennään äkkiä ojasta allikkoon kun alkuhuuma haihtuu.

Tai sitten ei vaan vaihda kumppania, vaan hakee pelkän seksin muualta. Ethän sä voi toista kahlita. 

Vierailija
99/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin hyvin voi rinnastaa. Jos toiselle osapuolelle on seksi tärkeää, niin miten sinä voit sen määritellä mitä muut saa kokea tärkeäksi? Oksettavaa.

Vierailija
100/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blue kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä, olisinpa vaimosi, kateellisena luen näitä

Olisi hyvä mainita näistä sitten uusintakierroksella aika pian. Ettei vaan haksahda taas samanlaiseen.