Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää koskettaa miestäni enkä hänen koskettavan minua

Vierailija
11.01.2021 |

Mitä tehdä, kun kaikki halu läheisyyteen on kadonnut? En halua enää edes silittää miestä, puhumattakaan mistään muusta, ja miehen kosketus tuntuu vastenmieliseltä. Silloin harvoin kun miehen aloitteesta vaikka maataan vierekkäin,mies alkaa heti kiihottua ja puhua seksistä ja vauvoista. Minä en halua vauvaa enää, hän haluaa. Ei tee mieli koskea lainkaan kun tiedän mihin se taas johtaa. Kaipaus kosketukseen on hiipunut pois pikkuhiljaa. Nykyään vaatimus kosketukseen/läheisyyteen tuntuu silkalta velvollisuudelta ja työltä. Siivoiaisin vaikka vessaa paljon mielummin kuin lääpin miestä. Ikää kohta 40 vuotta, ei kai tää voi vielä hormonaalista olla? Mulle kelpaisi elää näin, en kaipaa mieheni kosketusta enää lainkaan enkä halua myöskään koskettaa häntä, mutta mies on tosi ahdistunut.

Taustalla erilaisia erimielisyyksiä asioista joita en nyt tässä rupea avaamaan. Mitään ulkonäöllistä syytä ei ole, vaikka mies siitä jatkuvasti kyselee. Miehelle tulee ymmärrettävästi kelpaamaton olo, mutta en vaan pysty antamaan läheisyyttä vastentahtoisesti. Ero taitaa olla ainoa vaihtoehto, en voi pakottaa miestä elämään ilman kosketusta :(

Kommentit (194)

Vierailija
41/194 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat väsyneeltä. Ei silloin kukaan jaksa seksiä. Onko teillä paljon lapsia?

Ehdotan, että teet hyvin selväksi miehelle, ettet halua enää lapsia. Kerro, että olet tässä asiassa täysin ehdoton ja haluat, että mies joko hyväksyy asian tai jatkaa yksin eteenpäin. Kerro miehellesi myös olevasi väsynyt ja että tarvitset omaa aikaa niin, että halusi voivat palata. Sopikaa, että kerran viikossa saat varata hotelliyön itsellesi nyt ainakin kuukauden tai kahden ajan ja silloin sinulla on 24h aikaa vain itsellesi. Lapset eikä mies saa soitella ellei ole jokin oikeasti hätänä. Jos mies uskoo nämä asiat, voisin harkita yhdessä jatkamista. Pariterapiasta on varmasti paljon apua tilanteeseenne, joka ei minusta kuulosta vielä lainkaan toivottomalta. Puhukaa!

Minulla on vähän samanlainen mies kuin sinulla, että seksin jälkeen on kimpussa aina päiviä. Joudun välillä todella tylysti sanomaan, että nyt haluan olla vain rauhassa tai nyt haluan vain maata tässä kainalossa ja lukea kirjaa. Mies kyllä siinä hetkessä aina uskoo ja kunnioittaa "viimeistä sanaani", eikä siis siitä suutu tai pakene läheisyyttä. 

Vierailija
42/194 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akka on samanlainen kuin ap sillä erolla että kädestä pitäisi pitää kiinni ja muutenkin olla lähellä, mutta seksi on täysin no.

Vituttaa aivan suunnattomasti, akkaa ei voi heittää pihalle elareiden takia, pitäisi myydä mökki tai asunto pois ym.

Meillä akka ei ole maksanut ikinä euroakaan asumiskuluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/194 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samat fiilikset. Taustalla luottamusongelmia/pettämistä. Mitenhän sitä saisi taas itsensä haluamaan.

Jos taustalla on pettämistä, miksi sun edes pitäisi haluta mokomaa petturia? Eron paikka.

Vierailija
44/194 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat väsyneeltä. Ei silloin kukaan jaksa seksiä. Onko teillä paljon lapsia?

Ehdotan, että teet hyvin selväksi miehelle, ettet halua enää lapsia. Kerro, että olet tässä asiassa täysin ehdoton ja haluat, että mies joko hyväksyy asian tai jatkaa yksin eteenpäin. Kerro miehellesi myös olevasi väsynyt ja että tarvitset omaa aikaa niin, että halusi voivat palata. Sopikaa, että kerran viikossa saat varata hotelliyön itsellesi nyt ainakin kuukauden tai kahden ajan ja silloin sinulla on 24h aikaa vain itsellesi. Lapset eikä mies saa soitella ellei ole jokin oikeasti hätänä. Jos mies uskoo nämä asiat, voisin harkita yhdessä jatkamista. Pariterapiasta on varmasti paljon apua tilanteeseenne, joka ei minusta kuulosta vielä lainkaan toivottomalta. Puhukaa!

Minulla on vähän samanlainen mies kuin sinulla, että seksin jälkeen on kimpussa aina päiviä. Joudun välillä todella tylysti sanomaan, että nyt haluan olla vain rauhassa tai nyt haluan vain maata tässä kainalossa ja lukea kirjaa. Mies kyllä siinä hetkessä aina uskoo ja kunnioittaa "viimeistä sanaani", eikä siis siitä suutu tai pakene läheisyyttä. 

Hyvä ehdotus! Ja hyvä että mies uskoo "viimeistä sanaasi". Meillä 2 lasta useamman vuoden ikäerolla ja oon jo vuosia laittanut muiden tarpeet omieni edelle. Suostunut seksiin miestä miellyttääkseni vaikka ei huvittanut, hoitanut kodin ja elatuksen miehen maatessa työttömänä ja masentuneena kotona. Ei ole miehen oma syy että masentui, voi käydä kenelle vaan, mutta reilu vuosi sitten mitta tuli täyteen ja kaikki romanttiset tunteet alkoi hiipua. Välillä tulee välähdyksiå vanhoista lämpimistä tunteista miestä kohtaan niin en ole menettänyt toivoa ihan kokonaan.

Ap

Vierailija
45/194 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kerrankin ajatella jotain muuta kuin itseäsi, nelikymppinen lumihiutale? Kerronpa sinulle salaisuuden: et sinä ole niin tärkeä. Jos ei nappaa, niin suksi suolle pilaamasta miehesi elämää.

En todellakaan halua pilata mieheni elämää ja siksi harkitsenkin eroa. Että hän voisi etsiä naisen joka haluaa häntä.

Kuitenkin myös minun tarpeillani on väliä. Jos eroamme, saan omaa aikaa ja taloudellinen tilanteeni paranee kun en joudu enää elättämään miestä. Selviän työstä ja lastenhoidostakin paremmin, kun kukaan mies ei ole jatkuvasti vinkumassa huomiota vieressä.

Ap

Mitä siis enää mietit? Eropaperit vetämään. Siinä se. 

Vierailija
46/194 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä akka on samanlainen kuin ap sillä erolla että kädestä pitäisi pitää kiinni ja muutenkin olla lähellä, mutta seksi on täysin no.

Vituttaa aivan suunnattomasti, akkaa ei voi heittää pihalle elareiden takia, pitäisi myydä mökki tai asunto pois ym.

Ei ihme ettei "akkaa" paljon paneta mies joka puhuu hänestä noin ja on yhdessä vain rahan menettämisen pelosta.

Ap

Vierailija
47/194 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuon asian vuoksi kannata lasten kotia hajottaa.

Annat miehelle luvan hakea seksin ja läheisyyden suhteen ulkoupuolelta. Se on win win. Mies saa tarvitsemansa ja sinä saat olla rauhassa lähentelyiltä.

Vierailija
48/194 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei "akkaa" paljon paneta mies joka puhuu hänestä noin ja on yhdessä vain rahan menettämisen pelosta.

Ap

On ihan itse ajanut suhteen tähän tilaan, minua on turha syyttää, rahan menettämisen pelko on se että olen rakentanut meille talon missä oli tarkoitus elää loppuelämä, olen hoitanut lapsia ja voisin väittää että olen ulkoillut ja touhunnut lasten kanssa paljon enemmän kuin se, vauvana öisin syötin pullosta, töissä olen käynyt koko ajan.

Erossa akalla on oikeus viedä puolet kaikesta ja lapset, mikä tarkoittaa asunnon myyntiä ja elareita akalle, en tiedä pystynkö pitämään mökkiäkään jos elarit alkavat olemaan 500€/kk, tuolla rahalla joudun vekslaamaan lapsia viikko/viikko systeemillä.

Ei todellakaan ole reilua.

Sulla on ap helppoa, masis äijä nurkissa minkä voit surutta heittää pihalle, soppahuolto maksaa sulle minimi elarit ja äijä siirtyy kaupungin vuokrakämppään maisistelemaan valtion kustannuksella.

Vierailija
49/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko erositte?

Vierailija
50/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä ja mies tätä. Kiltti ja huomaavainen ja kiihottuu sinusta. Yök! Kannattaisi varmaan erota ja antaa miehen edes nauttia elämästä. Jos oikein ymmärsin, niin miehen pitäisi kiihottua vähemmän. Lohdutukseksi pian sinusta ei kiihotu enää kukaan ja ihmettelenkin miten tuollaisella asenteella varustettu ihminen kiihottaa yhtään ketään.

Vierailija
51/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ajoittain samoja fiiliksiä kuten ap:lla. Mutta haluni miestäni kohtaan eivät ole kuitenkaan kuolleet kokonaan. On kausia jolloi olen väsynyt ja iltaisin kun saan lapsen nukkumaan, haluan vetäytyä omiin oloihin katsomaan tv:tä/ lukemaan. Ärsyttävintä on kun kömmin miehen viereen, heti alkaa kiehnääminen ja hipelöinti. Olen itsekin sanonut joskus tylysti tyyliin että muhun ei

saa nyt koskea, haluan nyt olla rauhassa ja seksi ei nyt kiinnosta, kiitos. Mutta on myös kausia jolloin seksi kiinnostaa, olen vain huomannut että nykyään on enemmän hetkiä jolloin se EI kiinnosta.

Olen ärtynyt mieheen muutenkin nykyään enemmän: piereskely, nenän kaivaminen ja siitä sormi suuhun laittaminen ( ei häpeile tätä vaan tekee tätä vaikka istumme vierekkäin), hampaiden peseminen vain sillon tällöin on alkanut ärsyttämään minua että huomaan olevani kiukkuinen. Joten silloin en jaksa olla romanttisella ja eroottisella tuulella eikä se tule väkisin

Vierailija
52/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin ajoittain samoja fiiliksiä kuten ap:lla. Mutta haluni miestäni kohtaan eivät ole kuitenkaan kuolleet kokonaan. On kausia jolloi olen väsynyt ja iltaisin kun saan lapsen nukkumaan, haluan vetäytyä omiin oloihin katsomaan tv:tä/ lukemaan. Ärsyttävintä on kun kömmin miehen viereen, heti alkaa kiehnääminen ja hipelöinti. Olen itsekin sanonut joskus tylysti tyyliin että muhun ei

saa nyt koskea, haluan nyt olla rauhassa ja seksi ei nyt kiinnosta, kiitos. Mutta on myös kausia jolloin seksi kiinnostaa, olen vain huomannut että nykyään on enemmän hetkiä jolloin se EI kiinnosta.

Olen ärtynyt mieheen muutenkin nykyään enemmän: piereskely, nenän kaivaminen ja siitä sormi suuhun laittaminen ( ei häpeile tätä vaan tekee tätä vaikka istumme vierekkäin), hampaiden peseminen vain sillon tällöin on alkanut ärsyttämään minua että huomaan olevani kiukkuinen. Joten silloin en jaksa olla romanttisella ja eroottisella tuulella eikä se tule väkisin

kun asiat alkavat ärsyttää, voi miettiä onko sitten valinnut kumppaninsa väärin perustein, jos toisen ominaisuuksia ei voi sietää? Vielä kun tämä ärsytys puretaan siihen toiseen tavalla tai toisella, niin eihän tuosta mitään hyvää voi seurata. Kiinnostaakohan miestäkään kuunnella ja osalistua sellaiseen elämään, missä toinen osapuoli käyttäytyy omien tunteiden vietävänä ja hänen tulee alituisesti sopeutua siihen. Nyt kiinnostaa, nyt ei kiinnosta, ärsyttää, älä koske ym. Ei tuo voi kovin mukavaa olla. N

Vierailija
53/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä että liitto alkaa olla ohi.

Suosittelen silti ap:lle jonkinlaista terapiaa asian käsittelemiseksi. Tulee muuten vastaan joka suhteessa.

Toki jos on vielä rakkautta, kannattaa yrittää. Mutta se on selvä, että platoninen tai sisaruksellinen rakkaus ei riitä miehellesi.

Ja lasta ei noin epäselvään tilanteeseen kannata missään nimessä hankkia. Muuten teitä on kohta kolme onnetonta.

Terapia tai pariterapia.

Rakastan häntä kyllä hyvin paljon yhä. Mutta ystävänä, en enää niin kuin nainen rakastaa miestä. Se on outoa, sillä suhteen ensimmäiset vuodet juuri fyysinen puoli, ei siis pelkästään seksi, oli meillä vahvuus.

Ap

Olisikohan koitenkin käynyt niin että se fyysinen puoli on alussa peittänyt alleen sen että se henkinen ja arjen yhteensopivuus ei olekaan ollut ihan riittävä?  Minulla oli nuorena muutama suhde jossa se alku oli melkoista fyysistä huumaa mutta kun se vähän laimeni niin samalla kyllä laimeni sitten koko suhde.

Mutta nykyissen mieheni kanssa taas se fyysinen puoli on ollut alusta alkaen enemmän sellaista mukavan tasaista mutta se ei sitten olekaan hiipunut vuosien aikana oikein mihinkään. Edelleen 20 vuoden yhdessäolon jälkeen meillä on säännöllistä mukavaa seksiä jota ilman en haluaisi olla. Se ero kai tulee siitä että tämä mies on myös henkisellä puolella ja arjen kumppanina se joka sopii minulle paremmi kuin kukaan muu sitä ennen.

Vierailija
54/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuipa lähelle omaa tilannetta, tässä tapauksessa olen vain se toinen osapuoli, eli mies jolla haluja ja läheisyyden kaipuuta riittäisi, eikä mitään keinoa päästä toisen lähelle. Ei edes niin, että unohtaisin omat tarpeeni ja pitäisin vain toisen "haluista" huolta, koska niitä halujahan juuri ei ole. Tämä on johtanut meilläkin siihen, että kauniimpi osapuoli on jättänyt kaiken koskettamisen pois silloin kun se saattaisi antaa ymmärtää jotain muuta. Jotain valopilkkuja tällä saralla välillä on, jotka tavallaan hengittävät lisää ilmaa tähän, mutta aika platonisella puolella mennään. Turhautumista puretaan sitten vaikka treenaamiseen ja työntekoon. Kaikki keskusteluyritykset johtavat riitaan, koska painostan - joten peräännyn ja pysyn etäämpänä - mutta yritän silti pitää yllä halauksia ja kosketusta, joista usein saan ikävää palautetta, mutta ilman niitä en usko, että jaksaisin tätä pitkään.

Perusasiat kunnossa, pari lasta - alakoululaisia joten vielä ei ole aika erota jos joskus siihen päädyttäisiin, rahat riittävät ja kumpikin töissä. Ei mitään luottamuspulaa, kohtelen ja puhun ystävällisesti, pidän huolta lapsista ja hoidan kaikkia kotitöitä omasta mielestäni tasapuolisesti.

Parisuhdeneuvonta testattiin, mutta ei auttanut asiaa mitenkään. Aina ei ole ollut näin, ja jotenkin toivoisin, että tilanne joskus korjautuisi.

55/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron aika vaikka se on vaikeaa pitkän suhteen jälkeen. 

Vierailija
56/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenne kuulostavat liian hyviltä teille. Raukkaparat kun valitsivat frigidejä ja kylmiä naisia.

Paskaa jauhat, kun et tiedä mitään.

Kyllä minä jaan hellyyttä riittävästi, kohteet ei oo oikeita.. miten on itsesi laita? jeesustelija.

Komea naapurin mies? Vai mikä on se "kohde"? Jos se on lapsi tai koira, kyse on ihan eri asiasta.

Vierailija
57/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuon asian vuoksi kannata lasten kotia hajottaa.

Annat miehelle luvan hakea seksin ja läheisyyden suhteen ulkoupuolelta. Se on win win. Mies saa tarvitsemansa ja sinä saat olla rauhassa lähentelyiltä.

Käytännössä tuo tarkoittaisi maksullisia naisia. Harva normaali nainen hakeutuu tietoisesti kakkospuolison asemaan.

Vierailija
58/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on huoraamista jos antaa vaikka ei halua.

Tuossa on vaan yksinkertaisesti romanttiset tunteet loppuneet. Voitte erota ystävinä.

Juuri näin minäkin ajattelen. Miehessä ei ole mitään vikaa, on hyvä mies kaikin tavoin. Itse vaan haluaisin olla rauhassa lääppimiseltå enkä olla velvollinen koskettamaan ketään. Korona vuosi oli raskas ja eniten haluaisin vaan levätä rauhassa. Lapset pitää tietty hoitaa, heidän halaaminen tai muu koskeminen ei tunnu pahalta, koska siinä ei milloinkaan ole vaatimusta enemmästä.

Ap

Mitä sä olet sanonut miehellesi? 

Ja miksi sä teet tuosta läheisyydestä noin vaikean asian? 

Mutta joo, sinulle ei ole luontaista olla lähellä. Sun pitää etsiä joku sellainen joka ei halua osoittaa hellyyttä. Sä katkeroitat sen toisen nyt, olet varmaan tyytyväinen.  Huomaatko, te haluatte jotain sellaista mitä toinen ei luontaisesti pysty antamaan. Mies ei voi antaa sulla rauhaa, sinä et voi antaa yhdessäoloa. 

Että eropaperit vetämään vaan, jos tuo liikaa häiritsee. 

En tajua miksi olet parisuhteessa. Mitä sä siitä saat, jonkun joka hoitaa asiat mutta ei häiritse sinua? 

Vierailija
59/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaako teillä siis sinun kosketus miehen seksihalukkuuteen? Eli ette voi silitellä tai istua sylikkäin ilman, että mies alkaa viemään tai toivomaan tilannetta pidemmälle? Jos näin on, tämä saattaa olla yksi ongelman ydin. Kuka nyt haluaa silitellä toista, jos toinen samantien alkaa joka ikinen kerta "vonkaamaan".

Mieti tarkkaan, mistä sinulla tuo tunne tulee ja keskustele siitä miehelle suoraan. Jos kyse on siitä, että teillä on ollut riitoja, voit nekin sanoa suoraan. Voit sanoa, ettet koe oloasi hyväksi ja turvalliseksi hänen lähellään, koska syy X.

Jos yhdessäoloa haluatte jatkaa, tulee tämä asia selvittää. Se ei ole reilua kummallekaan. Olisiko pariterapiasta apua?

Vierailija
60/194 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, että alat koskettelemaan sitä miestä nokkosilla sekä sähköshokkilaitteilla niin saat uusia näkökulmia kosketteluihin ;-D ;-D ;-D