Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin kaapata seurusteleva mies itselleen

Vierailija
11.01.2021 |

Jollei hänellä ole perhettä toisen naisen kanssa. En siis ryhtyisi toiseksi naiseksi, vaan ottaisin omakseni.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on "kaapattavissa" niin tervemenoa. :D    Ei se tule pysymään sinunkaan kanssa suhteessa vaan lähtee jonkun ajan kuluttua seuraavan "kaapparin" kainaloon.

Näin se vaan menee.

Niin se on. Suhteesta suoraan toiseen siirtyvät tai pettämisen kautta johdattuvat seuraavat samaa kuviota jatkossakin.

Vierailija
82/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvaile miestä

onko hän

pitkäaikaistyötön

kalju

lyhyt....

Millaisesta kultakimpaleesta nyt puhutaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies tee ihan itse päätöksensä. Hän tietää suhteensa tilan nykyisensä kanssa ja hän tietää myös, että ap on olemassa.

Ap:n housuissa en etenisi nyt millään tavoin, vaan olisin taka-alalla ja eläisin normaalia elämää. En lukittaisi itseäni mieheen, enkä lupailisi hänelle yhtään mitään, vaan katselisin avoimin silmin ympärilleni.

Jos mies päättää nyxänsä jättää, niin sitten asiaa voisi harkita taas, mutta jos vastaan tulisi joku kiinnostava mies, niin en jäisi tätä parisuhdemiestä odottelemaan.

Vierailija
84/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuvaile miestä

onko hän

pitkäaikaistyötön

kalju

lyhyt....

Millaisesta kultakimpaleesta nyt puhutaan?

Ihan tavallisesta työssäkäyvistä miehestä, johon nyt olen sattunut ihastumaan.

Vierailija
85/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa nauttia ap:lta saamastaan huomiosta, mutta ei aio edetä asiassa pidemmälle. Näitä tämmösiä miehiä ja naisia riittää. Haluavat huomiota ja osoittavat kiinnostusta sitä toista osapuolta kohtaan, mutta eivät koskaan tee mitään mikä vaarantaisi jo olemassa olevan parisuhteen eivätkä tule jättämään kumppaniaan. Ap:n ihastus voi olla juuri tämmöinen tyyppi. Jos mies ei ole onnellinen suhteessaan niin kyllä hän siitä ennen pitkää lähtee itse menemään ihan ilman ap:takin. En sotkeentuisi tuollaiseen juttuun olleenkaan.

Vierailija
86/86 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saattaa nauttia ap:lta saamastaan huomiosta, mutta ei aio edetä asiassa pidemmälle. Näitä tämmösiä miehiä ja naisia riittää. Haluavat huomiota ja osoittavat kiinnostusta sitä toista osapuolta kohtaan, mutta eivät koskaan tee mitään mikä vaarantaisi jo olemassa olevan parisuhteen eivätkä tule jättämään kumppaniaan. Ap:n ihastus voi olla juuri tämmöinen tyyppi. Jos mies ei ole onnellinen suhteessaan niin kyllä hän siitä ennen pitkää lähtee itse menemään ihan ilman ap:takin. En sotkeentuisi tuollaiseen juttuun olleenkaan.

Voi se olla näinkin. Mutta kaiken tämän yhdessä vietetyn ajan jälkeen haluan kuulla häneltä. En ainakaan halua, että hän ikään kuin pitää mua lämpimänä siltä varalta, että nykyinen suhde päättyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä