Onko väärin kaapata seurusteleva mies itselleen
Jollei hänellä ole perhettä toisen naisen kanssa. En siis ryhtyisi toiseksi naiseksi, vaan ottaisin omakseni.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittaisin enemmän miestä joka lopettaa sen edellisen suhteen ennen kuin alkaa uuden...
Niin sitä juuri pyytäisin, että hän jättää nykyisen naisensa ja alkaa seurustelemaan minun kanssa. En ala toiseksi naiseksi.
En kyllä pystyisi elämään itteni kanssa jos tollaista tekisin. Ja miettisin kyllä muutenkin, että jos mies on "kaapattavaa" sorttia, niin olisikohan minunkaan kanssa kovin tosissaan.
Kyllä vapaudenriisto on väärin ja rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä ja missä piireissä elää ihmiset, joille toinen on "kaapattavissa" tai seurustelujutut on yleensäkin jotain kaappausjuttuja?
Minä en ole kenenkään kaapattavissa ja en haluaisi puolisoakaan, joka olisi.
Et voi olla ikinä täysin varma toisesta. :)
Olen liki 50 vuotias naimisissa oleva ja en ole lapsellinen.
Ihmisen kaappaaminen on aina rikollista ja siitä joutuu edesvastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pystyisi elämään itteni kanssa jos tollaista tekisin. Ja miettisin kyllä muutenkin, että jos mies on "kaapattavaa" sorttia, niin olisikohan minunkaan kanssa kovin tosissaan.
Tässä on se ero että joidenkin mielestä miehet (tai naiset) ovat saattaen vaihdettavia ja toiset taas näkevät ihmiset ainutlaatuisina yksilöinä ja samoin parisuhteenkin juuri tietyn kanssa ainutlaatuisena, ei minään korvattavana hyödykkeenä ja kulutustavarana.
Sinä mietinnöilläsi pidät ihmisiä massana, mutta ap selvästi taas näkee kyseisen miehen ainutlaatuisena ja haluaa juuri tämän eikä ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vai et pystyisi elämään itsesi kanssa.. no jo on löyhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittaisin enemmän miestä joka lopettaa sen edellisen suhteen ennen kuin alkaa uuden...
Niin sitä juuri pyytäisin, että hän jättää nykyisen naisensa ja alkaa seurustelemaan minun kanssa. En ala toiseksi naiseksi.
Hän olisi jo jättänyt sen naisensa jos olisi jättämässä vuoksesi. Ja voin kertoa, että tuollainen suhteesta suhteeseen siirtyminen ei toimi. Mies todennäköisesti alkaisi vaan halveksimaan sinua jossain vaiheessa, kun olet pilannut hänen suhteensa. Voithan sinä tuota ehdotusta hänelle esittää, mutta todennäkösesti olet yksin haaveidesi kanssa. Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen kaappaaminen on aina rikollista ja siitä joutuu edesvastuuseen.
Mutta sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.
Yleensäkin mies joka antaa "kaapata" itsensä tekee sitä myöhemminkin. Joten olet samassa tilanteessa kuin aikaisemmin petetyt naiset:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän olisi jo jättänyt sen naisensa jos olisi jättämässä vuoksesi. Ja voin kertoa, että tuollainen suhteesta suhteeseen siirtyminen ei toimi. Mies todennäköisesti alkaisi vaan halveksimaan sinua jossain vaiheessa, kun olet pilannut hänen suhteensa. Voithan sinä tuota ehdotusta hänelle esittää, mutta todennäkösesti olet yksin haaveidesi kanssa. Minkä ikäinen olet?
55 eli kiirettä täytyy alkaa pitää jos vielä miehen haluaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi. Ruokit. Trollia?
Voisiko yhteenkään avaukseen vastata jos aina ajattelisi kuten sinä?
Keskustelu näyttää kuitenkin asiallisesta. Toistaiseksi.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin mies joka antaa "kaapata" itsensä tekee sitä myöhemminkin. Joten olet samassa tilanteessa kuin aikaisemmin petetyt naiset:)
En kyllä usko tätä, ja meidän suhde on jotain erityistä. Heidän suhde tämän nykyisen kanssa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat "kaapata" tämän miehen vain siksi, että hän seurustelee, on se väärin tuota miestä kohtaan, koska todennäköisesti luot itsestäsi väärän kuvan. Esität, että haluat hänen kanssa suhteeseen, mutta tosiasiassa haluat vain, että hän eroaa nykyisestään.
Ei missään nimessä, vaan vakavasti tietysti pohdin, että jos kaappaan hänet, niin sitten pitää sitoutua oikeasti ja siihen olisin valmis.
Hänen "kaappamisensa" tuskin on mahdollista, mutta voit tietysti ilmaista kiinnostuksesi häntä kohtaan ja hän päättää sitten itse suhteensa jatkosta (joko riippuen tästä tiedosta tai ei)
Jos tarkoitat kuitenkin "kaappaamisella" toistuva lähentymisyrityksiä, vihjailevaa viestintää, herutuskuvia jne. pelkäänpä, että niiden vaikutus on lähinnä päinvastainen.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat "kaapata" tämän miehen vain siksi, että hän seurustelee, on se väärin tuota miestä kohtaan, koska todennäköisesti luot itsestäsi väärän kuvan. Esität, että haluat hänen kanssa suhteeseen, mutta tosiasiassa haluat vain, että hän eroaa nykyisestään.
Ei missään nimessä, vaan vakavasti tietysti pohdin, että jos kaappaan hänet, niin sitten pitää sitoutua oikeasti ja siihen olisin valmis.
Hänen "kaappamisensa" tuskin on mahdollista, mutta voit tietysti ilmaista kiinnostuksesi häntä kohtaan ja hän päättää sitten itse suhteensa jatkosta (joko riippuen tästä tiedosta tai ei)
Jos tarkoitat kuitenkin "kaappaamisella" toistuva lähentymisyrityksiä, vihjailevaa viestintää, herutuskuvia jne. pelkäänpä, että niiden vaikutus on lähinnä päinvastainen.
M45
En tarkoita! Jollei tämä onnistu niin että asia otetaan kerran selkosuomella vakavasti puheeksi, ja pienen harkinta-ajan saa, niin sitten katoan hänen elämästään ja pystyn minäkin keskittymään muihin vaihtoehtoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hyväksyt sen sitten että joku saattaa sen ukon kaapata sulta, turha itkeä. Kun ukko yhden matkaan lähtee niin elposti myös seuraavan. Naisia riittää, riittää niitä luuskoja Niemisellekin vaikka käy ruikkimassa joka koloon ja lisääntyy.
Jokaisen parisuhteeseen ryhtyvän on hyväksyttävä, että puoliso saattaa lähteä seuraavan matkaan. Jos sen yrittää estää, syyllistyy ainakin vapaudenriistoon.
Totta, paitsi näillä "kaappajilla" ei yleensä mene asia jakeluun. Kun puoliso sitten nostaa kytkintä alkaa hirveä huuto ja vainoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Hän on kertonut että ei ole tyytyväinen suhteeseen mutta kai sitä moni vaan on suhteessa vaikkei olisi niin tyytyväinen. Olen ajatellut kertoa että haluaisin suhteeseen hänen kanssaan. Siis me tupaillan koko ajan vaikka hänellä on se suhde.
Klassista. Mies haluaa sua kiksauttaa ja yrittää nyyhkytarinalla saada sulta piparia. Suhteeseen et sen jälkeen kelpaa, usko pois.
En suosittele kaappaamaan, täytyy ymmärtää että suhteissa saattaa tulla ihastuksia muttei niistä saa välittää, aikaa kun kuluu niin itsekkin ihmettelee että mihin olin oikein ihastunut. Itse olen mies ja naimisissa ja jokin aika sitten ihastuin yhteen tuttuun naiseen ja tajusin että sitä vaan voi muka ihastua ja en asiaa sen kummemmin miettinyt ja nyt jälkikäteen ihmettelen mistä ihmeestä se tunne muka tuli en voisi kuvitellakkaan mitään sen "ihastukseni" kanssa ja sama voi tapahtua sille kaappaamallesi miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin. Etsi vapaa mies.
Mies on vapaa, ei hän ole toisen naisen omaisuutta millään tavoin. Ei ole ikinä.
Kukaan ei ole kenenkään omaisuutta. Fiksu ja reilu ihminen ei yritä seurustelevaa ihmistä.
Mitä tekemistä reiluudella on asian kanssa? Jos kaksi rakastuu toisiinsa ja haluaa olla yhdessä, miksi ei olisi reilua erota edellisestä ja alkaa suhteeseen jossa haluaa olla? Epäreilumpaa kaikille olisi toimia toisin.
Kyse ei nyt ollutkaan ihastumisesta vaan kaappaanisesta. Se viittaa siihen että yrittää vokotella seurustelevaa ihmistä.
Tuo kaappaaminen nyt vaan on termi johon ei kannata ehkä hirttäytyä kiinni.
Mutta sillä tarkoitin, että tiedän, että hän seurustelee, mutta silti teen selväsanaisen tarjouksen parisuhteesta.