Onko väärin kaapata seurusteleva mies itselleen
Jollei hänellä ole perhettä toisen naisen kanssa. En siis ryhtyisi toiseksi naiseksi, vaan ottaisin omakseni.
Kommentit (86)
En ole kaapattavissa koska olen löytänyt naisen, jonka kanssa haluan elää ja asua. Olen kyllä ollut yritysten kohteena nyt paljon useammin kuin poikamiehenä mutta ymmärrän kyllä syyt siihenkin. Väärin ei ole yrittää mutta väärin on mieheltä suostua jos kerran on löytänyt etsimänsä naisen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kaapattavissa koska olen löytänyt naisen, jonka kanssa haluan elää ja asua. Olen kyllä ollut yritysten kohteena nyt paljon useammin kuin poikamiehenä mutta ymmärrän kyllä syyt siihenkin. Väärin ei ole yrittää mutta väärin on mieheltä suostua jos kerran on löytänyt etsimänsä naisen.
Noh, tapailisitko silloin erästä toista naista aina salaa silloin tällöin ja laittelisit viestiä, pyytelisit kuvia ja kehuisit niitä jne.
Muista ettet jää roikkumaan jos mies ei ole kiinnostunut sinusta. Tarkoitus oli kaapata, ei epätoivoisena vongata montaa vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Muista ettet jää roikkumaan jos mies ei ole kiinnostunut sinusta. Tarkoitus oli kaapata, ei epätoivoisena vongata montaa vuotta.
Voit olla varma tästä.
jos on kaapattavissa, niin miksi joku ei tekisi sitä samaa joskus sinulle ja veisi sen...
On väärin kaapata,seurueleva nainen/mies.Olivat avo tai avioliitossa tai kumpaneita. Onväärin ryhtyä myös jalkavaimoksi.Tietäen miehellä on perhe,lapset.selitää kultuurini,huono vaimo.Suku ei anna erota ymm
Näitä riittää. Meinaat varmaankin kaapata seurustelevan työkaverin. Me muut ja seurustelevan työkaverin tyttis pidetään kirjanpitoa f i r m a p e r s e i s t ä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Koska sellaista ei kaapata, joka on hyvässä suhteessa, jossa on sille riitävän hyvä nainen.
Tottahan tämäkin. Mutta samalla pitää muistaa, että pitkissä suhteissa on aina parempia aikoja ja huonompia aikoja ja elämässä aina vastoinkäymisiä ja haasteita, jotka vaikuttavat suhteeseen.
Vaikka olisi hyvä suhde ja hyvä kumppani, niin kaikki ei silti aina ole täydellistä ja kyllä siihen voi joku tulla väliin. Ihmiset myös tekevät virheitä.
Jos joku opportunistisesti odottaa oikeaa hetkeä tulla väliin, johdattelee ja manipuloi rikkoakseen toisen suhteen, niin onhan se moraalisesti kyseenalaista.
Kivaa ku AP:n kaltaset ihmiset osaa kunnioittaa toisii ihmisii ja heidän suhteita. :]
Vierailija kirjoitti:
jos on kaapattavissa, niin miksi joku ei tekisi sitä samaa joskus sinulle ja veisi sen...
No ei se nyt ehkä niiiin maailman ihmeellisin mies ole, mutta minulle läheinen ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikki on sallittua, kun ei ole naimisissa tai ei ole lapsia :)
You go girl!
Toivottavasti tuo oli ironiaa? Muussa tapauksessa löydät itsesi muovisäkistä jos yrität miestäni.
Jos mies on "kaapattavissa" niin tervemenoa. :D Ei se tule pysymään sinunkaan kanssa suhteessa vaan lähtee jonkun ajan kuluttua seuraavan "kaapparin" kainaloon.
Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli et suunnittele konkreettista vapauden riistoa, niin anna palaa. Vain ja ainoastaan se mies itse voi päättää, onko kaapattavissa.
Minulla on ainakin luontainen kunnioitus toisten ihmisten parisuhteita kohtaan. Tietenkin jos kotikasvatus ja moraali on olematonta niin mikäs siinä, rosk aväki siirtää käyttäytymismallinsa jälkeläisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tapailisitko silloin erästä toista naista aina salaa silloin tällöin ja laittelisit viestiä, pyytelisit kuvia ja kehuisit niitä jne.
Kiitos kysymästä mutta vastaus on edelleen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka yleensä haluaa itselleen miehen joka ei kunnioita seurustelukumppaniaan ja suostuu kaapattavaksi? Ei sellainen ole mies vaan täys luuseri*aska joka ap itsekkin todennäköisesti on.
Olipa katkera tekstiä. Seurustelu ei ole pysyvä lukittu olotila ja jos tässä tapauksessa mies haluaa suhteensa pistää poikki, niin sen hän saa tehdä ilman erityistä tilivelvollisuutta.
Joo, puhut nyt eri asiasta. Tässä on aktiivisesti toisen miestä "kaappaavasta" ja tyrkyllä olevasta lortosta kyse. Se on eri asia kuin jos seurustelusuhde päättyy muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikki on sallittua, kun ei ole naimisissa tai ei ole lapsia :)
You go girl!
Kaikki on sallittua vaikka olisi naimisissa ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin. Etsi vapaa mies.
Mies on vapaa, ei hän ole toisen naisen omaisuutta millään tavoin. Ei ole ikinä.
Kukaan ei ole kenenkään omaisuutta. Fiksu ja reilu ihminen ei yritä seurustelevaa ihmistä.
Mitä tekemistä reiluudella on asian kanssa? Jos kaksi rakastuu toisiinsa ja haluaa olla yhdessä, miksi ei olisi reilua erota edellisestä ja alkaa suhteeseen jossa haluaa olla? Epäreilumpaa kaikille olisi toimia toisin.
Suhde on sitä, että sitoutuu yrittämään tosissaan eikä ns. rakastu muihin, mikä on muuten täysin eri tunne kuin ihastuminen, huumautuminen ja flirtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kertonut että ei ole tyytyväinen suhteeseen mutta kai sitä moni vaan on suhteessa vaikkei olisi niin tyytyväinen. Olen ajatellut kertoa että haluaisin suhteeseen hänen kanssaan. Siis me tupaillan koko ajan vaikka hänellä on se suhde.
Siis tapaillaan. Ei siis viikoittain tms mutta säännöllisesti.
Et ala toiseksi naiseksi, mutta kuitenkin tapailet varattua?
Siis jos saat kokonaan omaksesi moisen kultakimpaleen, niin siitä vaan! Joka naisen toivemies, pettäjä.
Jos se nyt noin kaapattavissa on niin joutaa kaapata.
On sitten maailman typerintä kuvitella etteikö se sitten olisi kaapattavissa jatkossakin.
Jos hän olisi naimisissa/ lapsia, niin asia olisi poissuljettu.
Mutta nyt vain vuosia vierii, mutta heidän suhteensa ei ole edennyt tapaamista ja yhteistä harrastusta pidemmälle eikä hän koe naista viehättäväksi.