Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaan miehiä treffeillä tällä vitsillä

Vierailija
10.01.2021 |

Kerron ensimäisillä treffeillä vitsin (kerron sen englanniksi koska sekin on osa testiä):

"Heisenberg, Schrödinger and Ohm are in a car. They get pulled over. Heisenberg is driving and the cop asks him "Do you know how fast you were going?"

"No, but I know exactly where I am" Heisenberg replies.

The cop says "You were doing 55 in a 35." Heisenberg throws up his hands and shouts "Great! Now I'm lost!"

The cop thinks this is suspicious and orders him to pop open the trunk. He checks it out and says "Do you know you have a dead cat back here?"

"We do now, asshole!" shouts Schrödinger.

The cop moves to arrest them. Ohm resists."

Jos miestä naurattaa ja hän osaa myös kommentoida miksi vitsi on hauska, jatko on varma. :-)

Kommentit (196)

Vierailija
41/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivan hauskat voi päästää suun yläosan kautta nenästä semmosen äänen. Muka nauru äänen.

Vierailija
42/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ohmi vastusta mitään vaan se on mittayksikkö

Mr. Watti tekee työtä sen puolesta, että ymmärtäisit ..

Sincc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Kaipa tälle voi tekonauraa jos pääsee sitten itsekin kokeilemaan.. Mutta pitäs olla enemmän tarjottavaa kun nämä vitsit, muuten ei pauku päätylauta vaan ovo

Vierailija
44/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron tämän vitsin treffeillä.

"Protestantti, isl.milainen ja ju.talainen kiistelivät siitä, kenen jumala on vahvin.

Protestantti sanoi: "kyllä meidän katolinen jumalamme on voimakkain. Jouduin Belfastissa tulituksen keskelle. Rukoilin jumalalta suojelusta, ja katso: luoteja lensi takana ja luoteja lensi edessä, mutta siinä missä minä olin, oli rauhaisaa."

Is.ami.ainen sanoi: " ei ei, kylöä meidän all.h on voimakkain. Olin Saharan erämaassa, kun puhkesi kova hiekkamyrsky. Rukoilin al.ahilta apua. Ja katso: hiekkaa lensi takana ja hiekkaa lensi edessä, mutta siinä missä minä olin, oli tyyntä"

Juu.alainen sanoi: "ei tuo mitään! Minä olin Jerusalemissa kävelyllä sapattina. Näin setelin maassa. Halusin sen nostaa, mutta sapattina en saa käsitellä rahaa, joten rukoilin jumalaa. Ja katso: sapatti oli edessä ja sapatti oli takana, mutta siinä, missä minä olin..."

..........

Pointti tuon kertomiselle: saan selville, onko miehellä huumorintajua, ymmärtääkö kulttuureja ja ennen kaikkea mitä hän kommentoi sen jälkeen. Ras.stin kanssa en ala suhteeseen, ja tuon jälkeen tyyppi saattaa möläyttää ties mitä, koska kuvittelee todennäköisesti minun halveksivan muita uskontoryhmiä.

Englanninkielentaito on pohjaoletus nykyään. Koska en itsekään ole fysiikkaa lukenut paljonkaan, ei minulle ole tärkeää, tunteeko hän fysiikan klassikoita. Olennaisempaa on keskustelutaito, opillinen sivistys ja mielenkiinto yhteiskunnallisiin asioihin. Ja avoin maailmankuva!

Vierailija
45/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaajalle jää luu käteen.

Olen samaa mieltä. Ap ei osaa suoraan kysyä etukäteen, että onko treffikumppani lukenut fysiikkaa. Itse pidän tällaista toisen testailua epäilyttävänä. Kertoo narsistisesta piikittelevästä luonteesta. Hyvin lapsellista. Vitsi on hauska vain maailman tylsimpien ihmisten mielestä, nämä ovat niitä, jotka opettelevat piin satoja desimaaleja ulkoa ja pitävät sitäkin hauskana.

Jos nainen kertoo tällaisen vitsin, on siellä melko varmasti korkeakouluopinnot takana.

Jos mies kertoo tällaisen vitsin, saattaa kourat olla öljyssä työpäivän jälkeen.

Pistän todisteeksi vitsin ilman maistelin papereita:

Albert Einstein, Sir Isaac Newton, and Blaise Pascal are playing hide and seek.

Einstein is it, so he closes his eyes and starts to count. Pascal runs off to hide, but Newton doesn't budge. Right in front of Einstein he bends down and scratches a box in the dirt, one meter on a side. The he just stands there, right in the middle of the box.

Einstein opens his eyes and says "Newton! I found you! You're it!"

"No," says Newton. "You found a Newton in one square meter. You found Pascal!"

Vierailija
46/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin. 😄 Ja lähetin heti sen jälkeen kavereilleni Telegram-ryhmään ja tyttöystävälleni. Osalle toimi! 😃😃

Vierailija
47/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi

Vierailija
48/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 korjaa... kyllä meidän protestanttien jumala on vahvin... 😉

Vierailija
49/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymähdin, ihan hauska. En osaa arvioida onko vitsin alkuosan ymmärtäminen yleissivistystä vai luonnontieteiden historian tuntemusta? Ohm pitäisi pudota peruskoulussa viitanneillekin, eli suu hymyyn lopussa viimeistään kaikilla :)

Vierailija
50/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P9

Vierailija kirjoitti:

Nauraisin jos tuon vedät rallienglannilla :D

Olen opiskellut englantilaista filologiaa pääaineena yliopistossa ja käyttänyt vuosikausia pelkästään englantia työkielenä joten olen onneksi vähän paremmalla tasolla kuin rallienglanti.

#etevä #memyselfandI #besserwisser

Vierailija
51/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaajalle jää luu käteen.

Olen samaa mieltä. Ap ei osaa suoraan kysyä etukäteen, että onko treffikumppani lukenut fysiikkaa. Itse pidän tällaista toisen testailua epäilyttävänä. Kertoo narsistisesta piikittelevästä luonteesta. Hyvin lapsellista. Vitsi on hauska vain maailman tylsimpien ihmisten mielestä, nämä ovat niitä, jotka opettelevat piin satoja desimaaleja ulkoa ja pitävät sitäkin hauskana.

Jos nainen kertoo tällaisen vitsin, on siellä melko varmasti korkeakouluopinnot takana.

Jos mies kertoo tällaisen vitsin, saattaa kourat olla öljyssä työpäivän jälkeen.

Pistän todisteeksi vitsin ilman maistelin papereita:

Albert Einstein, Sir Isaac Newton, and Blaise Pascal are playing hide and seek.

Einstein is it, so he closes his eyes and starts to count. Pascal runs off to hide, but Newton doesn't budge. Right in front of Einstein he bends down and scratches a box in the dirt, one meter on a side. The he just stands there, right in the middle of the box.

Einstein opens his eyes and says "Newton! I found you! You're it!"

"No," says Newton. "You found a Newton in one square meter. You found Pascal!"

Rillit huurussa

Vierailija
52/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymähdin, ihan hauska. En osaa arvioida onko vitsin alkuosan ymmärtäminen yleissivistystä vai luonnontieteiden historian tuntemusta? Ohm pitäisi pudota peruskoulussa viitanneillekin, eli suu hymyyn lopussa viimeistään kaikilla :)

No jaa. Toi on vaan liian ilmeinen, siinä ei ole yllätystä lopussa. Hyvässä vitsissä on yllätyskäänne. Siksi tuo ei naurata.

Vierailija
53/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ohmi vastusta mitään vaan se on mittayksikkö

Mr. Watti tekee työtä sen puolesta, että ymmärtäisit ..

Sincc

Watt's up doc?

Vierailija
54/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa vitsissä edes ole mitään hauskaa.

Vierailija
55/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta sille ohmin laki jos ei naura. tai muutenkin jos vaan tekonaurua.

Sekö tekisi vitsistä hauskan, että tuntisi Ohmin lain? Eikö hauskat vitsit olekaan hauskoja ihan automaattisesti? Itseäni ei naurattanut, vaikka olen lukenut fysiikkaa yliopistossa. Olisin järkyttynyt, että fysiikkaa käytetään tällaiseen ylemmyydentuntoiseen näpäyttelyyn. Passittaisin ap:n suoraan lääkärille. Ap raiskaa kaikkien fyysikkojen maineen.

Vierailija
56/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kissa oli kuollut

Vierailija
57/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vitsin, mutta sitä en ymmärrä mitä hauskaa siinä oli? Ohm vastustaa. No niin vastustaa. Resistenssi... Mitä sitten? Ja tuohon kohtaan pitäisi nauraa. Luuletko olevasi joku älykkö?

Vierailija
58/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opeta sille ohmin laki jos ei naura. tai muutenkin jos vaan tekonaurua.

Sekö tekisi vitsistä hauskan, että tuntisi Ohmin lain? Eikö hauskat vitsit olekaan hauskoja ihan automaattisesti? Itseäni ei naurattanut, vaikka olen lukenut fysiikkaa yliopistossa. Olisin järkyttynyt, että fysiikkaa käytetään tällaiseen ylemmyydentuntoiseen näpäyttelyyn. Passittaisin ap:n suoraan lääkärille. Ap raiskaa kaikkien fyysikkojen maineen.

Tämäpä juuri, hyvin sanottu.

Itsehän olen siis tiedenörtti. Eli aihealue ei ole se mikä klikkaa.

Mutta ylemmyydentuntoinen näpäyttely ja kaikenlainen testaaminen ovat varma keino päättää treffit siihen paikkaan.

Vierailija
59/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vit un tylsä juttu etten viitsinyt edes lukea kokonaan. Noin tylsä nainen saa puolestani jäädä.

Vierailija
60/196 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan naura vitseille, joilla ihmiset vain yrittävät lapsellisilla ja alkeellisilla vitseillä todistaa omaa fiksuuttaan.

Oikeastihan ap vaan todistaa tällä aloituksellaan, että fysiikka on hänelle jotain erinomaisen ihmeellistä ja On Mitä Suurimman Sivistyksen Merkki jos on kuullut Schrödingerin kissasta.

Yrittää siis leveillä sivistystasollaan ja juuri sillä, mitä fiksuna ja sivistyneenä pitää, osoittaa sivistystasonsa jokseenkin matalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi