Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Mikä bruttopalkka kuukaudessa on riittävästi miehellä, jotta voisit kuvitella tapailemaan tätä? Entä seurustelemaan? Entä elämänkumppaniksi?

Vierailija
09.01.2021 |

Nykyään yhä useampi nainen on korkeakoulutettu, ja hyvissä töissä. Nainen tunneetusti pariutuu ylöspäin, eli miehen pitää aina tienata edes vähän enemmän kuin nainen, ja sen takia yhä useampi mies on ns. "kelpaamaton" suhteeseen naiselle.

Mikä on sinun rajasi miehen kuukausipalkalle?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parisuhteessa olisi aina ihanteellisinta jos puolisot tienaisivat suunnilleen saman verran. Ei tule kummankaan puolelta mitään katkeroitumisia toisen elättämisestä.

Vierailija
122/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon vielä aika nuori niin ei kauheasti väliä, mutta vanhempana pitäisi miehellä olla ainakin joku yli 4000 euron palkka. Ylärajaa ei ole :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on so last season! Miehellä pitää olla pääomatuloja yli 200 000 euroa vuodessa.

Vierailija
124/124 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen korkeakoulutettu, miesystävä ollut suhteen alusta asti lähes koko ajan työtön muutamia lyhyitä työsuhteita lukuunottamatta. Niissäkin tulot olleet vain vähän työttömän tukia suuremmat. Mulle on aivan sama paljonko tienaa kunhan vain jotain elämällään tekee ja pystyy itse elämisensä maksamaan.