Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siirtyisittekö äitipuolena omasta sängystänne joka toinen vl nukkumaan toisaalle että isä saa nukkua yön poikansa kanssa.

Vierailija
08.01.2021 |

Koitan ajatella lapsen parasta mutta nukun tosi huonosti ja ärsyynnyn koska joudun siirtymään.
Täällä kiukuttelen vaikka ärsyttääkin. En kotona.
Mite te ajattelette, olenko lapsellinen?

Kommentit (341)

Vierailija
181/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on turvaton koska näkee isää harvoin ja joutuu reppureissaamaan kahden asunnon väliä.

Vierailija
182/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit uusperheen, jos et hyväksy sen muita jäseniä?

Myös ydinperhe on vaihtoehto.

Kuka on sanonut etten hyväksy muita? Hyväksyn muut kaikkialla muualla paitsi omassa sängyssäni ja sielläkin silloin tällöin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat erilaisia.

Isäni, syntynyt v 1946, heillä koko perhe nukkui yhdessä huoneessa, kunnes isovanhemmat kuolivat ja peräkammari vapautui.

Meillä nukuttiin samassa huoneessa, kunnes kouluikäisinä saimme omat huoneet.

Jos lapsi haluaa nukkua isänsä vieressä, nukkukoon. Se kertoo myös heidän väleistä. Ei ero ja uudet perheenjäsenet mene tosta vaan elämään ilman tunteita

Vierailija
184/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on ekaluokkalainen.

Vieras haju sängyssä myös ärsyttää.

Mutta kohtelen lasta hyvin, olkaa huoleti.

Mietin olenko epänormaali kiukkuineni.

Ap

Yök, minua ällöttäisi ajatuskin että omassa kohdassa nukkuisi joku lapsi. Joo, sinkku olen, en taida katsella miehiä joilla on lapsia, ainakaan pieniä...

Vierailija
185/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä yövalo pojan huoneeseen päälle. Luulisi että se auttaa pimeänpelkoon jos lapsi herää keskellä yötä. ja vielä lamppu sängyn viereen jonka hän osaa laittaa päälle helposti itse.

Vierailija
186/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä yövalo pojan huoneeseen päälle. Luulisi että se auttaa pimeänpelkoon jos lapsi herää keskellä yötä. ja vielä lamppu sängyn viereen jonka hän osaa laittaa päälle helposti itse.

Ei pelkää pimeää, nukahtaa ja nukkuu koko yön heräämättä ilman isääkin.

Nukkui isänsä kanssa ennen kun muutettiin yhteen niin haluaa nukkua nytkin. Aikaa on kulunut jo useampi vuosi. Mietin kuinka hankalaa on elämä aikuisena kun muutokset on noin vaikeita. 😑 Mutta ei kai sille mitään voi. Ap

Vierailija
187/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammat kiihkona on näyttämässä äitipuolelle koiran paikkaa. En siirtyisi mutta toisaalta en seurustelisi miehen kanssa jolla noin pieniä lapsia että lapsen pitää nukkua samassa sängyssä, yäk.

Vierailija
188/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piti perustaa tämä uusperhe ennen kuin lapset täysi-ikäisiä? Ei näytä toimivan, kun yksi aikuinen noin paljon valittaa.

Vierailija
189/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kritisoi kenenkään tapaa nukuttaa 7-vuotiasta lasta vieressä, ihan ok jos kaikille sovi.

Mutta nythän ilmeisesti ei oikein sovi kaikille perheenjäsenelle. Äiti(puoli) joutuu siirtyilemään omasta vuoteestaan, ja sehän nyt ei oikein ole mistään kotoisin, jos joka toinen viikko unet menee paskaksi.

Itse olen huono nukkuja ja selkävaivainen. Jos meillä olisi tämmöinen kuvatun kaltainen tilanne, olisi minun miehen kanssa pakko nostaa kissa pöydälle ja keskustella uusi järjestys asioihin. Eli siirtäisin sänkyni pysyvästi toiseen huoneeseen, ja mies voi nukkua pojan kanssa, itse nukkuisin pysyvästi kunnon vuoteessa toisessa huoneessa. Patjani on erikoisvalmisteinen, samoin tyynyni, ei tulisi kyseeseenkään että kanniskelisin niitä muualle makuuhuoneestani; minun makuuhuoneeni siis siirtyisi toisaalle.

Vierailija
190/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat kiihkona on näyttämässä äitipuolelle koiran paikkaa. En siirtyisi mutta toisaalta en seurustelisi miehen kanssa jolla noin pieniä lapsia että lapsen pitää nukkua samassa sängyssä, yäk.

Minäkin just mietin, että miksi nämä keskustelut eivät koskaan pysy asiallisina?

Onko syynä lähiäidit, jotka kynsin hampain ovat nyksiä vastaan?

Vierailija
191/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi piti perustaa tämä uusperhe ennen kuin lapset täysi-ikäisiä? Ei näytä toimivan, kun yksi aikuinen noin paljon valittaa.

Kysy sitä eronneilta perheellisiltä, nehän ovat niitä uusioperheitä perustamassa.

Vierailija
192/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kritisoi kenenkään tapaa nukuttaa 7-vuotiasta lasta vieressä, ihan ok jos kaikille sovi.

Mutta nythän ilmeisesti ei oikein sovi kaikille perheenjäsenelle. Äiti(puoli) joutuu siirtyilemään omasta vuoteestaan, ja sehän nyt ei oikein ole mistään kotoisin, jos joka toinen viikko unet menee paskaksi.

Itse olen huono nukkuja ja selkävaivainen. Jos meillä olisi tämmöinen kuvatun kaltainen tilanne, olisi minun miehen kanssa pakko nostaa kissa pöydälle ja keskustella uusi järjestys asioihin. Eli siirtäisin sänkyni pysyvästi toiseen huoneeseen, ja mies voi nukkua pojan kanssa, itse nukkuisin pysyvästi kunnon vuoteessa toisessa huoneessa. Patjani on erikoisvalmisteinen, samoin tyynyni, ei tulisi kyseeseenkään että kanniskelisin niitä muualle makuuhuoneestani; minun makuuhuoneeni siis siirtyisi toisaalle.

Olen miettinyt kokonaan siirtymistä toiseen kerrokseen koska tilaa ja mahdollisuus olisi.

Tiedän vaan että tämä on polku eroon.

Seksielämää ei silloin enää olisi. En vieraile missään pelkän seksin takia. Muistakaa että toimin toisin mitä kirjoitan. Ärsyttää vaan. Ap

Vierailija
193/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo alun perin menis nukkumaan toisaalle näinä viikonloppuina, ei tarvitsis herätä kesken unien, ja ehkä myös muut häirötekijät (kuorsaus?) jäisivät siinä samalla?

Vierailija
194/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt kokonaan siirtymistä toiseen kerrokseen koska tilaa ja mahdollisuus olisi.

Seksielämää ei silloin enää olisi. En vieraile missään pelkän seksin takia. Muistakaa että toimin toisin mitä kirjoitan. Ärsyttää vaan. Ap

Toki tuo ärsyttää, mutta mikä tässä on perimmäinen ongelma? Mies ei suostu siirtymään muualle, vai?

Vierailija
195/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siirtyilet.

Asia ratkeaa itsestään kun lopetat sen siirtyilyn.

Kerrot, että sekä mies että poika ovat niin isokokoisia, että kukaan ei nukkuisi, jos yrittäisitte nukkua kolmestaan.

Sinä nukut jo huonosti tai ei ollenkaan, kun joudut vaeltamaan ympäri kotia nukkumapaikkaa etsien. Kun mies ja poikakin nukkuvat huonosti he varmaan aika pian ymmärtävät, että asia pitää ratkaista jotenkin toisin.

Olet vaan nukkuvinasi etkä siirry minnekään. Nukut oikein isosti ja mielellään kuorsaat ja piereskelet. Eiköhän liiat unikaverit katoa.

Vierailija
196/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi herran jestas. Meillä on nukuttu vuosikausia eri huoneissa, mutta seksiä ei tämä järjestely ole haitannut millään lailla.

Taidat olla aika joustamaton ja fakkiutunut täti-ihminen.

Vierailija
197/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä mies on asiasta kun puhut hänen kanssaan tästä asiasta/ongelmasta?

Vierailija
198/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neljäsluokkalainen tulee välillä huoneeseemme nukkumaan. Onneksi ei väliin sentäs, on vuodesohva. 

Kyllä ne viimeistään yläaste-ikäisinä pysyy omassa sängyssään ;)

Vierailija
199/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä pysyn omassa sängyssäni oma lapseni joutuu pois omasta sängystään kuten sanoin.

Mies ei siis suostu nukkumaan patjalla joten näin kävisi.

Ei munkaan selkä kestäis jatkuvasti nukkua patjalla, menis koko vl piloille.

Joten siksi olen liikkunut. Mieheni menee joko mun lapsen tilalle lasten sänkyyn tai minä menen lasten sänkyyn oman lapseni kanssa. Tässä vaihtoehdot. Ap

Vierailija
200/341 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä mies on asiasta kun puhut hänen kanssaan tästä asiasta/ongelmasta?

No ei mieskään tietysti halua siirtyä, kuka haluaisi? Oman poikani takia siirryn että hän saa nukkua meillä ollessaan samassa, omassa sängyssään AINA. Miehenkin poika saisi nukkua mielestäni aina samassa paikassa mutta jos hän saa päättää paikka on minun sänkyni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi