Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
Ei ole kyllä yhtään mitään positiivisia vaikutuksia vielä tullut. En nuku paremmin, syke tai verenpaine ei oo laskenu (molemmat koholla) ja väsyttää.
Hienoa! Toivottavasti onnistut.
Mä en vielä tiedä olenko 100pva juomatta, tammi ja helmikuun ainakin, ja tähän asti tää on ollut tosi helppoa. Kertaakaan ei ole tehnyt alkoholia mieli 😊
Mä passaan tälläkin kertaa nämä höpöhöpö-haasteet. Jos ihmisellä on ongelmia alkoholin kanssa, ei niistä pääse eroon olemalla 100 päivää juomatta alkoholia.
Itselläni ei ole tätä ongelmaa, minä näet pidän alkoholista. Varsinkin lempijuomastani ilmaisesta alkoholista.
Valitettavasti työt ja perhe estävät minua harrastamasta alkoholia mitenkään tasaisella syklillä. Välillä menee huomaamatta viikkoja ettei ehdi taikka ole muiden velvollisuuksien takia mahdollista nauttia virvoittavaa alkoholia.
Krapulasta en kärsi, enkä harrasta tasoittavien ottoa. Paitsi kesäisin kavereiden kanssa mökillä. Lauantaiaamun kun käynnistää Jameson-kahvilla ja korvaa maidon Bailey's:llä, tuntee elävänsä. Varsinkin kolmannen kupin jälkeen. Siitä onkin kiva siirtyä nauttimaan pari tölkkiä "harmaata", lasista ja jäiden kera toki.
Pari "harmaata" riittää, sillä tyttöjen juomaahan se loppujen lopuksi on. Miehet juovat olutta, tuota jumalten juomaa.
Oluen särpimisen lomassa oivallinen tapa lisätä miehistä yhteenkuuluvuuden tunnetta, on ottaa aika ajoin pieni "napsu" tai "näkäräinen". Kyllä siinä väsyneinkin ystävä nousee pedistä kun kuulee mökkiterassilta maskuliinisen uhon ja murinan jonka ainoastaan kollektiivinen Jägermeister-shotti saa aikaan.
Hyvää 100-päivää haastetta vain kaikille.
Täänään 19% tavoitteesta saavutettu.
Viidesosa takana tämän päivän jälkeen, hyvin menee!
20/100 En ole näin pitkään ollut juomatta sitten neljään vuoteen.
Miksi mä en tunne mitään positiivista??? Heitän hanskat naulaan kohta ja korkkaan pullon.
Tavoitteesta nyt 21% saavutettu tänään.
Ensi maanantaina on neljännes saavutettu!
Kun vauhtiin pääsee niin antaa mennä vaan. Itse olen huomannut, että pitkän juomattomuuden jälkeen muut asiat täyttävät sen kohdan omasta ajasta joka ennen meni juomiseen liittyvissä menoissa. Eli vaikka tipaton loppuukiin niin kokonaiskulutus pysyy pitkän aikaa todella matalalla.
23.päivä täälläkin pyörähtänyt käyntiin.
Viime viikolla ekaa kertaa teki mieli olutta, sellainen hetkellinen ajatus, mutta se meni ohi.
Mut hyvä fiilis edelleen 😊
Mutta: mitään positiivisia vaikutuksia en ole huomannut, ihan yhtä väsynyt kuin aina ja nukun yhtä huonosti kuin aina.
Myös täällä menee hyvin. Energiaa on enemmän ja ei tee yhtään mieli juoda.
18/100, ja hyvin menee.