Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholiton 100 päivää.

04.01.2021 |

Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.

Kommentit (1879)

Vierailija
81/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16% tavoitteesta saavutettu tänään.

Vierailija
82/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ja puolen tunnin kuluttua kuudesosa tavoitteesta takana! Viidesosa häämöttää ensi viikolla ja seuraavan viikonlopun jälkeen onkin jo neljännes tavoitteesta saavutettu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt sitten 16/100 tänään.

84/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyrin 365pv. lärvit.

Vierailija
85/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Just kävin hakemassa pari pulloa italialaista punaviiniä ja yhden pikkupullon proseccoa.

Vierailija
86/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rarehanu kirjoitti:

Maksa sanoo poks vain yhden kerran.

Vierailija
87/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Join ennen paljon. Nyt olen ollut puoli vuotta kokonaan ilman, eikä elämä ole muuttunut millään muulla tavalla kuin siten, etten juo enää. Mieliala, paino, ruokatottumukset, ihan kaikki on samanlaista kuin ennenkin. Ottaa päähän, kun ei mitään positiivista ole tapahtunut, vaikka "luvattiin" :(

6kk on jo hyvä saavutus ja hyvä alku alkoholittomaan elämään.

Miksi pitäisi tyytyä alkoholittomaan elämään, kun viini oli mukava rentoutumiskeino, eikä sillä ollut mitään negatiivisia vaikutuksia mieleen eikä kehoon?

Lasi punaviiniä voi olla ihan ok mutta koko pullo on jo liikaa.

Sepä se, minä tunnustan, että pullo menee kun ottamaan alan, siis viinipullo. Perjantain viinipullo on tapa, joka aamulla sit ärsyttää, että tuli taas, pah. Krapulaa ei koskaan ole, mutta kun aamulla miettii, että olipas taas ”mukahauskaa”. Yksin elän, omasta halusta, kehittelin itselleni mielikuvan, että onhan se kiva, pikkuhuppeli. Nyt olen 100 päivää ilman, eipä ole ainakaan vielä ollut mitään mielitekoa viinin suuntaan.

Jotkut kaverit tuntee tarvetta selittelyyn, vaikken minä Heta ole mukaan pyytänyt, olen vain sanonut, etten nyt ota.

Vierailija
88/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-a- kirjoitti:

Kannattaa muuten välillä ottaa se raamattu pois ahterista ja pitää homma kohtuudessa.

Jos nyt viikonlopun aika pullollinen hyvää punaviiniä ruuan kanssa hyvässä seurassa, niin maistuu se elämä taas paljon paremmalta.

Jaa, satoja kertoja kokeillut, eipä tuo sen kummempaa ole, pikkuhuppeli se vaan on, aamulla vätystää.

Vierailija
89/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Join ennen paljon. Nyt olen ollut puoli vuotta kokonaan ilman, eikä elämä ole muuttunut millään muulla tavalla kuin siten, etten juo enää. Mieliala, paino, ruokatottumukset, ihan kaikki on samanlaista kuin ennenkin. Ottaa päähän, kun ei mitään positiivista ole tapahtunut, vaikka "luvattiin" :(

6kk on jo hyvä saavutus ja hyvä alku alkoholittomaan elämään.

Miksi pitäisi tyytyä alkoholittomaan elämään, kun viini oli mukava rentoutumiskeino, eikä sillä ollut mitään negatiivisia vaikutuksia mieleen eikä kehoon?

Lasi punaviiniä voi olla ihan ok mutta koko pullo on jo liikaa.

Sepä se, minä tunnustan, että pullo menee kun ottamaan alan, siis viinipullo. Perjantain viinipullo on tapa, joka aamulla sit ärsyttää, että tuli taas, pah. Krapulaa ei koskaan ole, mutta kun aamulla miettii, että olipas taas ”mukahauskaa”. Yksin elän, omasta halusta, kehittelin itselleni mielikuvan, että onhan se kiva, pikkuhuppeli. Nyt olen 100 päivää ilman, eipä ole ainakaan vielä ollut mitään mielitekoa viinin suuntaan.

Jotkut kaverit tuntee tarvetta selittelyyn, vaikken minä Heta ole mukaan pyytänyt, olen vain sanonut, etten nyt ota.

100 alkoholitonta päivää on hyvä tavoite.16% nyt saavutettu.

90/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rarehanu kirjoitti:

Maksa sanoo poks vain yhden kerran.

Ei ole vielä äännellyt.

91/1879 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt sitten 16/100 tänään.

Tsemppiä kuitenkin muille,  kun itsellä tuntuu 2 vk olevan aika maksimi.

Vierailija
92/1879 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tänään sitten 17/100.

Vierailija
93/1879 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18/100. Viidennes tavoitteesta häämöttää.

Vierailija
94/1879 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin viimeksi juoda alkomahoolia 2020 vappuna yhden siiderin verran. Sama 2019-2020 uutena vuotena ja 2019 itsenäisyyspäivänä. Siinä alkoholinjuontini vuoden ja vähän päälle kuukauden ajalta. Saa kukin laskea tykönänsä montako päivää viime vuoden vapusta on, minä en välitä niin paljoa.

Vierailija
95/1879 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18% tavoitteesta saavutettu tänään.

Vierailija
96/1879 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18/100, viidennes häämöttää!

Vierailija
97/1879 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis menossa 18/100, viidennes häämöttää!

Vierailija
98/1879 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 18% saavutettu.

Vierailija
99/1879 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli todella iso pettymys mulle ensimmäisten tipattomien kausien aikana, että samat ongelmat jatkuivat vaikkei alkoa kulunutkaan. Vähän vain tylsempää elämää. Mutta seuraavilla kerroilla sain kuitenkin asioihin eri näkökulmia, kun aina ei laittanut kaikkea liiallisen alkoholinkulutuksen syyksi.

Puoli vuotta on aivan mahtava saavutus! Itse aloitin loppiaisena ja tavoite olla toukokuuhun asti ilman, eli reilut 100 päivää.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
100/1879 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18/100.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän