Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
25/100 - On niin hyvä olo, että hyvillä mielin jatkan tipatonta.
Johan janottaakin. Eikun purkki auki.
15/100.
Mikä fiilis? No odotan edelleen niitä maatamullistavia vaikutuksia. Eli nothing. Sama pallinaama katsoo peilistä. Enkä ole korvannut herkuilla, limulla tmv alkoa. Päinvastoin, myös herkut on olleet tosi vähällä. Hipvtunhurra.
Mulla tänään 32/100. Viime lauantaina meinas tavan vuoksi aueta tölkki, mutta sitten muistin että ai niin, en mä juokaan :-D Hienosti menee siis.
Vierailija kirjoitti:
100 päivää on jo hyvä nenän valkaisu kuuri.
Darra lähtee.
Vierailija kirjoitti:
15/100.
Mikä fiilis? No odotan edelleen niitä maatamullistavia vaikutuksia. Eli nothing. Sama pallinaama katsoo peilistä. Enkä ole korvannut herkuilla, limulla tmv alkoa. Päinvastoin, myös herkut on olleet tosi vähällä. Hipvtunhurra.
Mulla alkoi turvotus laskea kasvoista parissa viikossa.
Tipaton tammikuu kohta saavutettu.
Alkoholiton 100 päivää 26% saavutettu tänään.
Eikö tällainen laskeminen lähinnä pahenna oloa? Minulle ainakin tulee sellainen olo ihan heti kun luenkin näitä viestejä.
Omalta kohdaltani on hyvin mahdollista, että juomiset on juotu ihan pysyvästikin, siihen ainakin nyt tähtään. Sen sijaan, että laskisin päiviä johonkin, olen lukenut/kuunnellut paljon kirjallisuutta alkoholin haitoista, vaikutuksista mielialaan, onnellisuuteen ja terveyteen jne. Ei paljon enää huvitakaan sen jälkeen laskea, montako päivää siihen että saan taas jatkaa itseni tuhoamista.
Kukin tietysti tavallaan.
Niin tai näin, niin jos alkoholi on enemmän tai vähemmän säännöllinen osa arkea ollut tähän asti, niin onnittelut laskijoille kuitenkin siitä, että ensimmäinen kuukausi alkaa olla kohta takana päin.
Mullakin alkoholit on 100 päivää.
Ei ole tarvetta tipattomalle. Tipattomia kuukausia tulee muutenkin vuodessa melko monta kun ei vain maistu alkoholi. Joinain kuukausina tulee taas juotua pari lasillista viiniä useampana päivänä. Jos kokisin tarvetta tipattomaan 100 päivään lopettaisin alkoholin juonnin kokonaan, koska silloin ollaan jo ongelman puolella mikäli tipattomille on tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällainen laskeminen lähinnä pahenna oloa? Minulle ainakin tulee sellainen olo ihan heti kun luenkin näitä viestejä.
Omalta kohdaltani on hyvin mahdollista, että juomiset on juotu ihan pysyvästikin, siihen ainakin nyt tähtään. Sen sijaan, että laskisin päiviä johonkin, olen lukenut/kuunnellut paljon kirjallisuutta alkoholin haitoista, vaikutuksista mielialaan, onnellisuuteen ja terveyteen jne. Ei paljon enää huvitakaan sen jälkeen laskea, montako päivää siihen että saan taas jatkaa itseni tuhoamista.
Kukin tietysti tavallaan.
Niin tai näin, niin jos alkoholi on enemmän tai vähemmän säännöllinen osa arkea ollut tähän asti, niin onnittelut laskijoille kuitenkin siitä, että ensimmäinen kuukausi alkaa olla kohta takana päin.
Sadan päivän jälkeen otan vain seurassa, mutta en koskaan yksin kotona kuten ennen tätä olen myös tehnyt. Minusta nuo päivien laskemiset antaa vaan tsemppiä, että hyvin menee. Juu tuli vedettyä noin 40-50 annosta viikossa..
Tavoitteesta saavutettu nyt 27% tänään.
Olen ollut 16 päivää selvinpäin. Kova viinantuska ollut jo viikon. Näin pitkään olen ollut selvinpäin joskus 90-luvulla
Tipaton tammikuu vain 5 päivää vielä.
Noin 30 kertaa tuli poliisi ja vei juoppoputkaan.Alkoholia juotuani jouduin lähes varmasti vaikeuksiin.
Aloin tajuta että alkoholi ei sovi minulle.Käyttö loppui kokonaan.
28/100 mennyt. Kesällä on mukava joskus ottaa saunan päälle sidukka tai lonkero kauniina kesäiltana pihakeinussa istuen ja linnunlaulua kuunnellen.
Mutta kun sysksy taas pimenee ja lonkkua on tullut nautittua useampanakin saunailtana alkaa sekin kyllästyttään. Ja huomaa, ettei se yksi pullo/tölkki riitäkään vaan täytyy avata toinenkin, eikä siitä
silti saa enää sitä mukavaa tunnetta, minkä alkukesästä, kun on useampi kuukausi raittiutta takana. Siispä on taas tauon paikka.
Vierailija kirjoitti:
Johan janottaakin. Eikun purkki auki.
Cokispurkki oletan?
Juodahan toki saa, vaikka onkin tipattomalla. Kaikki alkoholittomat "tipat" ovat sallittuja :)
Kyllä tämä jää omalla kohdalla tipattomaan tammikuuhun. Ehkä vähän paino pudonnut ja tasapainosempi mieli kylläkin. Hyvä näinkin.
Kenties touko- ja syyskuussa uudet jaksot niin jakaantuu vähän tasasemmin pitkin vuotta.