Alkoholiton 100 päivää.
Ei vain tipaton tammikuu vaan alkoholiton 100 päivää.1.1-10.4.
Kommentit (1879)
-a- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 12 772 alkoholitonta päivää takana.
Tämä on aivan mahtava saavutus.
Minulla on n. 20 000 a:holitonta p:vää.
Vierailija kirjoitti:
20 000 päivää ja parempi elämä. Ahistaako alkkiksia ;-)
Ei. En usko että selvistelemällä elämäni (tai kenenkään muunkaan elämä) olisi yhtään sen parempi. Tulen jatkossakin nauttimaan hyvistä juomista kunhan tämä 100 päivän jakso on ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 000 päivää ja parempi elämä. Ahistaako alkkiksia ;-)
Ei. En usko että selvistelemällä elämäni (tai kenenkään muunkaan elämä) olisi yhtään sen parempi. Tulen jatkossakin nauttimaan hyvistä juomista kunhan tämä 100 päivän jakso on ohitse.
100 alkoholitonta päivää hyvä päätös ja tavoite.
Tänään tuli eka kerran tunne, että voisi juoda viiniä viikon päätteeksi. Kävin ostamassa tonicia ja nyt kuvittelen juovani gin tonicia jäillä. Ja itse asiassa viinihimo meni jo ohitse. Seuraavaksi taidan keittää iltateet.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli eka kerran tunne, että voisi juoda viiniä viikon päätteeksi. Kävin ostamassa tonicia ja nyt kuvittelen juovani gin tonicia jäillä. Ja itse asiassa viinihimo meni jo ohitse. Seuraavaksi taidan keittää iltateet.
Alkoholittomia viinejä en ole kokeillut, mutta olutpuolelta löytyy hyvää tarjontaa myös alkoholittomien puolelta.
Yli viikko nenän väri alkaa pikkuhiljaa muuttua vaaleemmaksi.
Mä yritän myös 100 päivää. Aloitin vasta 4.1. Nyt on vatsa lakannut toimimasta. Onko muilla ollut sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt tänään 10/100.
Vielä 90 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt tänään 10/100.
Vielä 90 päivää.
10 % jo takana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt tänään 10/100.[/quo
10 % jo takana!
Se on jo hyvä saavutus.
Nyt taas pärjää, kun viikonloppu on selätetty.
Tavoitteesta 11% nyt saavutettu.Tämä on jo hyvä alku.
Vierailija kirjoitti:
Se on tänään 12/100.
Näin puoliltapäivin on kahdeksasosa urakasta takana. Eihän tämä ole homma eikä mikään :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tänään 12/100.
Näin puoliltapäivin on kahdeksasosa urakasta takana. Eihän tämä ole homma eikä mikään :-)
12% on jo hyvä alku.
Täälläkin jo 12.selvä päivä. Ihmettelen, kuinka kivuttomasti tämä on mennyt, edes viikonloppu ei tehnyt tiukkaa.
Unet on edelleen huonoja... Tuskin alkoholittomuus siihen auttaa. Katsellaan.
Mutta still going strong 💪
Pidä kiinni alkoholittomista päivistäsi. Ala harrastaa liikuntaa. Syö terveellisemmin. Tee jotain aivotyötä vaativaa. Tanssi itseksesi. Kun katsot itseäsi peilistä, muista hymyillä!