Kuulin kuinka mies, johon olen ihastunut, sanoi toiselle naiselle " *Henna on ihan kiva, mutta sen lihavuus häiritsee mua liikaa"
Tuntuu aivan paskalta nyt. Miksi alunperin edes antoi toivoa että meillä voisi olla jotakin? Olen 163cm/69kg.
Aiemmille miehille olen kyllä kelvannut. Mua on kehuttu jopa sopusuhtaiseksi ja nätiksi. Rinnat on kokoa 70B, vaatekoko M leveähköiden hartioiden takia, muuten menisi S. Housuihin käy koko S.
Pitäisitkö kokoistani ihmistä lihavana?
Kommentit (109)
Miestä pelottaa se, että jos jo ennen suhdetta on 10kg ylimääräistä, niin sitä tulee todennäköisesti parisuhteessa nopeasti vähintään toiset kymmenen kiloa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole noilla kiloilla edes muodokas mutta et kuitenkaan langanlaiha, joista tämä miesehdokas näköjään pitää. Anyway, häntä ei kiinnosta luonteesi tuon enempää, joten on pinnallinen.
No huh huh. Exä oli 163 pitkä, ja kun paino nousi yli 50 kilon alkoi heti jenkkakahvaa ja muuta röpää roikkumaan vyötäröllä jos pukeutui tiukkoihin housuihin. Siihen vielä 20 kiloa päälle niin kyllä aikamoinen tankki alkaa olla kyseessä siitäkin huolimatta että nykyään joka toinen tuon mittainen on satakiloinen sot@norsu.
No huh huh. Epäilemättä huomautit exlläsi tästä röpästä.
Ei hän sokea ollut, miksi siitä erikseen huomauttaa pitäisi?
vastavuoroisesti; kuinka paljon pentu-m levittää kiihkomielistä häirintäänsä mieskohteistaan vaikkei ole mitenkään kysytty perään häiriköimään?
tikku tai pallo, mutta kun pää tyhmempi kuin mononsa. sitten itkee kun saa mitä tilaa.
Kyllähän paino indexi pitäs laskea erilain kun naiset uskovat olevansa normaalissa painossa kun ovat samoiss akiloissa miesten kanssa.
Niin no... Kyllähän sä olet läski. Mä oon samoissa mitoissa ja onhan tää nyt ihan liikaa. Mies on urpo puhuessaan susta paskaa selän takana, mutta sä olet läski ja se on se totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienen säälittävän katkaravun omistajat pelkää, että liian muodokkaan takapuolen edessä niiden katkis näyttää entistäkin säälittävämmältä. Sen sijaan 8 kiloisen animeseksinuken edessä se näyttää melkoiselta melalta!
No just joo 😂 ei kukaan halua läskiä naista, ihan sama mikä miehen munan koko on!
Äläpä väitä etteikö kukaan halua! Mun mies on todella hyvän näköinen, mallin töitäkin tehnyt. Jos baariin mennään niin sillä aikaa kun käyn vessassa on poikkeuksetta joku yrittämässä iskeä. Mutta niin se vaan mut valitsi, kaikkien vaihtoehtojen joukosta! T. Nainen, 28v, 170cm, 98kg
Olitko samoissa mitoissa, kun aloitte seurustelamaan, vai ehkä lähempänä 170/58?
Kokonaisvaikutelmaan vaikuttaa tosi paljon se, miten läskit on jakautuneet vartaloon. Itse olen 164 cm ja painan varmaan lähemmäs 75 kg. Aika tankki! Tiimalasivartalon ansiosta kukaan ei kuitenkaan usko, että olen niin painava. 75 kg näyttää paljon pahemmalta, jos kilot on kertyneet epäsopusuhtaisesti vyötärölle.
Enkä siis todellakaan kuvittele olevani hoikka. Yläosat mulla on valmistajasta ja materiaalista riippuen s-m, alaosat m-xl.
Oli ylipainosta kyse tai ei niin eipä olisi itselle moinen ongelma. Ihmetyttää kyllä, että joillekin tuo vaakalukema on noi tärkeä.
M38