Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kuinka mies, johon olen ihastunut, sanoi toiselle naiselle " *Henna on ihan kiva, mutta sen lihavuus häiritsee mua liikaa"

Vierailija
03.01.2021 |

Tuntuu aivan paskalta nyt. Miksi alunperin edes antoi toivoa että meillä voisi olla jotakin? Olen 163cm/69kg.

Aiemmille miehille olen kyllä kelvannut. Mua on kehuttu jopa sopusuhtaiseksi ja nätiksi. Rinnat on kokoa 70B, vaatekoko M leveähköiden hartioiden takia, muuten menisi S. Housuihin käy koko S.

Pitäisitkö kokoistani ihmistä lihavana?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinua paljon pidempi ja painan paljon vähemmän. N

Mitä me teemme tällä tiedolla?

Vierailija
62/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat käyttää liian pieniä vaatteita ja se saa sut näyttää isolta

t. 163cm ja 55kg ja oon useimmiten koko m ku s 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin pieni "lihavuus" häiritsee niin väistit luodin.  Miehet jotka pelkää paria liikakiloa on lähes poikkeuksetta pienimunaisia. 

Eli koska harva mies haluaa ihraisen naisen, niin se johtuukin miesten penisten koosta...? Että te naiset olette oikeasti p*rseestä...

Vierailija
64/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä mies, unohda se. Mutta onhan sulla ylipainoa ja ihmettelen, jos todella käytät mainitsemiasi vaatekokoja. Itse olen 12 cm pidempi ja painoa suunnilleen saman verran kuin sulla ja tästäkin olisi varaa pudottaa.

Vaatekoot eivät nykyään kerro mitään, mitoitukset eri valmustajilla on erilaiset, lisäksi vaatteen malli ja vartalon mallit vaihtelevat. Itse olen samaa kokoluokkaa kuin ap, painan 65kg ja minulla on käytössä olevia vaatteita koosta S kokoon XL ihan riippuen valmistajan mitoituksesta.

Joopa joo... Ehkä jossain kiinarytkyissä voit tarvita XL, vaikka muuten käytät pienempiä. Eivät ne mitoitukset niin hirveästi heitä kuitenkaan.

Vierailija
65/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin pieni "lihavuus" häiritsee niin väistit luodin.  Miehet jotka pelkää paria liikakiloa on lähes poikkeuksetta pienimunaisia. 

Eli koska harva mies haluaa ihraisen naisen, niin se johtuukin miesten penisten koosta...? Että te naiset olette oikeasti p*rseestä...

Heh, samaa mietin minäkin. Kaikki naiset, jotka haluavat pitkiä miehiä, ovat löysäv*ttuisia! Eikös käykin ihan yhtä hyvin järkeen...?

Vierailija
66/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen ja painan 53 kiloa. Juuri nyt aattelin aloittaa muutaman viikon tehokuurin, että saisin vatsalihakset edes kerran elämässäni näkyviin edes hetkeksi.:)

Enimmillään olen painanut joskus 59 kiloa ja ei se kivaa ollut, voisin kuvitella että siihen kymppi lisää olis ollut jo katastrofi. Aloittaja( ellei ole provoava mies) on pyöreä ellei nyt sentään suorastaan lihava.

Vierailija
67/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistus jälleen kerran naisten kaksinaamaisuudesta. Miehellä ei saa olla mitään vaatimuksia. Juu oli ehkä moukka sanoa ääneen mutta mitä sitten? Ja onhan toi ihan jäätävän iso paino tuollaiselle hukkapätkälle.

Vierailija
68/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tule valaisemaan noista vaatekooistasi! Olen 166/60 ja käytän M/L koon housuja ja S/M koon paitoja eli mahamakkaraa on tälläkin painolla! Minkä merkin housuja oikein käytät jos mahtuu S ?

Vierailija
69/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua, koska ainoa asia, millä on merkitystä, on se, mitä mies sanoi: "...sen lihavuus häiritsee mua liikaa". On aivan yhdentekevää, painatko 49 vai 99 kiloa, kyse on siitä, että painosi eli ulkonäkösi häiritsee miestä. Hän ei ole rakastunut, ei edes ihastunut. Ihastunut mies kertoisi, että "Henna on ihana nainen, olen aivan hulluna hänen silmiinsä/sääriinsä/nauruunsa/...".

Pidän avausta pelkkänä provona, mutta jos se on totta, niin toivottavasti tajuat lähteä etsimään miestä, joka katselee sinua silmät loistaen, on ylpeä esiintyessään yhdessä sinun kanssasi ja joka huomaa sinussa sen, mikä sinussa on ainutlaatuista, kaunista ja hänen mielestään erityisen rakastettavaa.

Olen rakastunut naiseeni ( 167 cm/ 100 kg) ja pidän häntä siitä huolimatta todella läskinä.

Vierailija
70/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 ja painan jotain 64, olen vielä hoikan mittakaavassa, sinun mitoillasi et ole kai lihava mutta varmaan "tasapaksu". Riippuu miten kilosi ovat jakautuneet kehoosi. Minulla selkeä vyötärö mutta jos lihoisin pari kiloa niin ei varmasti olisi enää vyötäröä.

Vierailija
71/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea ketjua, koska ainoa asia, millä on merkitystä, on se, mitä mies sanoi: "...sen lihavuus häiritsee mua liikaa". On aivan yhdentekevää, painatko 49 vai 99 kiloa, kyse on siitä, että painosi eli ulkonäkösi häiritsee miestä. Hän ei ole rakastunut, ei edes ihastunut. Ihastunut mies kertoisi, että "Henna on ihana nainen, olen aivan hulluna hänen silmiinsä/sääriinsä/nauruunsa/...".

Pidän avausta pelkkänä provona, mutta jos se on totta, niin toivottavasti tajuat lähteä etsimään miestä, joka katselee sinua silmät loistaen, on ylpeä esiintyessään yhdessä sinun kanssasi ja joka huomaa sinussa sen, mikä sinussa on ainutlaatuista, kaunista ja hänen mielestään erityisen rakastettavaa.

Olen rakastunut naiseeni ( 167 cm/ 100 kg) ja pidän häntä siitä huolimatta todella läskinä.

Joo, joskus ne juntitkin rakastuu.

Vierailija
72/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
73/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 183cm pitkä nainen ja painan sua kilon vähemmän. Olet kyllä paksussa kunnossa. Älä loukkaannu ton miehen sanoista, ihmisillä on omat preferenssinsä eikä siinä mitään sen henkilökohtaisempaa ole. Jos tosiaan häiritsee sua niin sitten voit tietysti laihduttaa normaalimittoihin. Mutta kiistatta olet kyllä melko pulska, ettei sitä miestä nyt kannata hirveästi lähteä syyttelemään.

Vierailija
74/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haukkui minua läskiksi ihan naamatusten, kun olin 167 cm ja 65 kg. Nyt kun olen 60 kg, hän on ehdottanut, että ei kannattaisi syödä esim lounasta, vaan jättää väliin. Hyvä kun ap huomasi, että millainen mies oikeasti on, eikä erehtynyt naimisiin.

Vierailija
75/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tule valaisemaan noista vaatekooistasi! Olen 166/60 ja käytän M/L koon housuja ja S/M koon paitoja eli mahamakkaraa on tälläkin painolla! Minkä merkin housuja oikein käytät jos mahtuu S ?

En ole ap mutta 163/62 ja housukokoni on 34 (Esprit), 36 (Hugo Boss), XS (Adidaksen trikoot) tai S (Jack Wolfskin ulkoiluhousut). Paidat 36 tai S (Adidas tai Nike XS).

Ja ap:lle sen verran että kyllähän noilla mitoilla ylipainoa on ja kiloista olisi helpompi päästä eroon nyt ennen kuin on suurempi lukema taulussa!

Vierailija
76/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO hei,10 viikkoa, 10 kg pois ,sitte vielä muutama niin oot normaalissa painossa.

se menee nopeesti.

Vierailija
77/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistus jälleen kerran naisten kaksinaamaisuudesta. Miehellä ei saa olla mitään vaatimuksia. Juu oli ehkä moukka sanoa ääneen mutta mitä sitten? Ja onhan toi ihan jäätävän iso paino tuollaiselle hukkapätkälle.

Olette vapaita menemään maihin missä näette hoikkia naisia. Varoitan, sikäläiset miehet ovat komeampia ;)

Vierailija
78/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni haukkui minua läskiksi ihan naamatusten, kun olin 167 cm ja 65 kg. Nyt kun olen 60 kg, hän on ehdottanut, että ei kannattaisi syödä esim lounasta, vaan jättää väliin. Hyvä kun ap huomasi, että millainen mies oikeasti on, eikä erehtynyt naimisiin.

Mä olisin lähtenyt samana iltana menemään ja laihduttanut uudessa osoitteessa.

Vierailija
79/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitus naista on helppo rakastaa

Vierailija
80/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän tätä provona. Ite oon suunnilleen noissa mitoissa ja aloittelemassa painonpudostusta. Miestä ei onneksi ole eikä tule.

Olen useasti repsahtanut menneisyyden traumojen takia joihin kuuluu hyväksikäyttöä ja lapsena alkanut BED-oireyhtymä.

Koitan aloittaa personal trainerin ja ravintoterapeutin kanssa seuraavaa laihdutus yritystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme