Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kuinka mies, johon olen ihastunut, sanoi toiselle naiselle " *Henna on ihan kiva, mutta sen lihavuus häiritsee mua liikaa"

Vierailija
03.01.2021 |

Tuntuu aivan paskalta nyt. Miksi alunperin edes antoi toivoa että meillä voisi olla jotakin? Olen 163cm/69kg.

Aiemmille miehille olen kyllä kelvannut. Mua on kehuttu jopa sopusuhtaiseksi ja nätiksi. Rinnat on kokoa 70B, vaatekoko M leveähköiden hartioiden takia, muuten menisi S. Housuihin käy koko S.

Pitäisitkö kokoistani ihmistä lihavana?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä samankokoinen kuin ap. Parhaimmillani olen ollut 62kg, mutta sen alle kun menin, niin näytin riutuvalta laudalta. En siis ymmärrä näitä "sun pitäs painaa alle 50kg" -kommentteja...

Vierailija
82/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko housujesi kokoon, olen saman mittainen, mutta hoikempi ja housut ovat m kokoa. Joko olet ns. omena, täysin lantioton, perseetön ja reidetön.

Samaa mieltä, aloitus on varmaan provo. Ei S mahdu noilla mitoilla. Olen pari senttiä pidempi ja painan vähemmän, mutta S- vaatteet sopivat harvoin, useimmiten M.

Oon 160 cm ja painan 70 kg. Vaatteet on pääasiassa kokoa S. Olen todella sirorakenteinen, vaikka sitä painoa onkin liikaa. Pidemmillä ihmisillä se vaatekoko kasvaa myös kun pituutta tarvitaan lisää. Ja ymmärrän kyllä realiteetit, olen pyöreä mutta en lihava. Ihan hyvältä näyttää peilistä kun ne kilot on oikeissa paikoissa.

boldasin

Mäkin näytin peilissä ihan hyvältä, oikein hunksilta. Kun laihdutin 20 kg, niin näytti esimerkiksi vanhoissa kesäkuvissa siltä , että olisin pukenut t-paidan pelastusliivien päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä samankokoinen kuin ap. Parhaimmillani olen ollut 62kg, mutta sen alle kun menin, niin näytin riutuvalta laudalta. En siis ymmärrä näitä "sun pitäs painaa alle 50kg" -kommentteja...

Miesten miellyttäjiä näyttää riittävän, aivan kuten ilmaisnäytteiden hakijoitakin. Älä välitä

Vierailija
84/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tanakkana, mikä ei ole hyvä asia.

Vierailija
85/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tule valaisemaan noista vaatekooistasi! Olen 166/60 ja käytän M/L koon housuja ja S/M koon paitoja eli mahamakkaraa on tälläkin painolla! Minkä merkin housuja oikein käytät jos mahtuu S ?

En ole ap mutta 163/62 ja housukokoni on 34 (Esprit), 36 (Hugo Boss), XS (Adidaksen trikoot) tai S (Jack Wolfskin ulkoiluhousut). Paidat 36 tai S (Adidas tai Nike XS).!

34 ihan varmasti. Sinä kuten ap:kin tungette itsenne aivan liian pieniin vaatteisiin. Tai sitten ne vaatteet on jotain venyneitä viisi vuotta vanhoja sata kertaa pestyjä.

Vierailija
86/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen säälittävän katkaravun omistajat pelkää, että liian muodokkaan takapuolen edessä niiden katkis näyttää entistäkin säälittävämmältä.  Sen sijaan 8 kiloisen animeseksinuken edessä se näyttää melkoiselta melalta!

No just joo 😂 ei kukaan halua läskiä naista, ihan sama mikä miehen munan koko on!

Äläpä väitä etteikö kukaan halua! Mun mies on todella hyvän näköinen, mallin töitäkin tehnyt. Jos baariin mennään niin sillä aikaa kun käyn vessassa on poikkeuksetta joku yrittämässä iskeä. Mutta niin se vaan mut valitsi, kaikkien vaihtoehtojen joukosta! T. Nainen, 28v, 170cm, 98kg

Vierailija
87/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi laihduttaa jos haluaa,  mutta jos kilot tärkeempiä kuin oma terveys niin ymmärrän että ei sitä tee.

Vierailija
88/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole noilla kiloilla edes muodokas mutta et kuitenkaan langanlaiha, joista tämä miesehdokas näköjään pitää. Anyway, häntä ei kiinnosta luonteesi tuon enempää, joten on pinnallinen.

No huh huh. Exä oli 163 pitkä, ja kun paino nousi yli 50 kilon alkoi heti jenkkakahvaa ja muuta röpää roikkumaan vyötäröllä jos pukeutui tiukkoihin housuihin. Siihen vielä 20 kiloa päälle niin kyllä aikamoinen tankki alkaa olla kyseessä siitäkin huolimatta että nykyään joka toinen tuon mittainen on satakiloinen sot@norsu.

Vierailija
89/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi laihduttaa jos haluaa,  mutta jos kilot tärkeempiä kuin oma terveys niin ymmärrän että ei sitä tee.

Hyvä terveys, haluttu timmi ulkonäkö tai ylenmääräinen mässytys. Noita ei voi saada kaikkia. Elämä on.

Vierailija
90/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm/69kg nainen. Ehdottomasti ylipainoinen.

Paljon riippuu lihaksista ja muodoista, mutta kyllä tuossa täytyisi olla 10 cm lisää/10 kg vähemmän, jotta olisi "normaalipainoinen". BMI kun on kovin armelias "normaalipainon" suhteen ja siellä ylärajalla täytyy olla lihaksia ja mies, jotta on oikeasti "normaalipainoinen".

Vierailija
91/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä taas kaunistellaan asiaa ja valehdellaan, kyllähän ap:lla on ylipainoa jos paino lähentelee 70 kiloa tuolla pituudella. Täytyy olla iso perse ja paksut jalat että painaa noin paljon, sellainen nainen ei ole kovin viehättävä monien miesten mielestä, reppanoille kyllä kelpaa.

Vierailija
92/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos aloituksen pointti nyt ap:n paino? Ei, vaan se että onneksi mies paljastui ennen kuin ap ihastui enemmän.

Vierailija
93/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos aloituksen pointti nyt ap:n paino? Ei, vaan se että onneksi mies paljastui ennen kuin ap ihastui enemmän.

No, aloituksen pointti taisi nimenomaan olla tyypillistä painohuudatusta. Missä ap muka olisi kuullut, kuinka mies sanoo jotain tuollaista toiselle naiselle 😂

Vierailija
94/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä taas kaunistellaan asiaa ja valehdellaan, kyllähän ap:lla on ylipainoa jos paino lähentelee 70 kiloa tuolla pituudella. Täytyy olla iso perse ja paksut jalat että painaa noin paljon, sellainen nainen ei ole kovin viehättävä monien miesten mielestä, reppanoille kyllä kelpaa.

Suomalaisten geenit tahtoo monilla paisuttaa. Haluatteko kiinteiden naisten geenejä? Niitä et välttämättä saa täältä. Esim. slaavit palautuu melko hyvin synnytyksistä ja saattavat pysyä hoikkina eläkeikään asti.

Tietenkin sielläkin näkyy lihavia. Yksinkertaisesti jättää ne sinne.

Vierailija
95/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä on painoindeksin mukaan jotain 4kg ylimääräistä, mikä ei ole kyllä paljoa ylipainoa.

En ikinä jäisi miettimään miestä, joka olisi kommentoinut omaa ulkonäköäni AP:n kuvailemalla tavalla.

Vierailija
96/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole noilla kiloilla edes muodokas mutta et kuitenkaan langanlaiha, joista tämä miesehdokas näköjään pitää. Anyway, häntä ei kiinnosta luonteesi tuon enempää, joten on pinnallinen.

No huh huh. Exä oli 163 pitkä, ja kun paino nousi yli 50 kilon alkoi heti jenkkakahvaa ja muuta röpää roikkumaan vyötäröllä jos pukeutui tiukkoihin housuihin. Siihen vielä 20 kiloa päälle niin kyllä aikamoinen tankki alkaa olla kyseessä siitäkin huolimatta että nykyään joka toinen tuon mittainen on satakiloinen sot@norsu.

No huh huh. Epäilemättä huomautit exlläsi tästä röpästä. Naisena on ikävä huomata, että mies on kävelemässä ulos kassi kourassa hyvässä lykyssä perheen luota muutaman kilon takia. Itselle ei tulisi mielenkään toimia noin, jos tilanne olisi toisinpäin. Että sellanen vuosiadan rakkaustarina. Halveksin oikeasti tämmösiä miehiä.

Vierailija
97/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 162 cm paino 55kg. S-koko usein liian pieni. Sinun kiloilla ei S-koko näytä hyvältä!

Olen 57kg ja 172 ja vyötäröltä ei siltikään mene aina S-koko etenkään jos vyötäröltä ei ole joustavaa materiaalia... On toki turhan leveä vyötärö, mutta eipä se kapene siitä vaikka mitä tekisi.

En ymmärrä miten toiset saavat lähes 20 kg painavampina samat vaatekoot päällensä.

Vierailija
98/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muutama ylimääränen  kilo on suuren massan alkua vasta, harvalla se paino pysyy samassa jos tuolle tielle lähtee.

Vierailija
99/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samanpituinen ja painan 53 kiloa. Juuri nyt aattelin aloittaa muutaman viikon tehokuurin, että saisin vatsalihakset edes kerran elämässäni näkyviin edes hetkeksi.:)

Enimmillään olen painanut joskus 59 kiloa ja ei se kivaa ollut, voisin kuvitella että siihen kymppi lisää olis ollut jo katastrofi. Aloittaja( ellei ole provoava mies) on pyöreä ellei nyt sentään suorastaan lihava.

Mä olen myös 163cm ja painan 64kg ja vatsalihakset näkyy ja käytän kokoa s ja moni sanoo hoikaksi.

Vierailija
100/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen kuitenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi