Kuulin kuinka mies, johon olen ihastunut, sanoi toiselle naiselle " *Henna on ihan kiva, mutta sen lihavuus häiritsee mua liikaa"
Tuntuu aivan paskalta nyt. Miksi alunperin edes antoi toivoa että meillä voisi olla jotakin? Olen 163cm/69kg.
Aiemmille miehille olen kyllä kelvannut. Mua on kehuttu jopa sopusuhtaiseksi ja nätiksi. Rinnat on kokoa 70B, vaatekoko M leveähköiden hartioiden takia, muuten menisi S. Housuihin käy koko S.
Pitäisitkö kokoistani ihmistä lihavana?
Kommentit (109)
Ilmiannettu trollina. Trollit tunnistaa jo otsikosta.
En usko housujesi kokoon, olen saman mittainen, mutta hoikempi ja housut ovat m kokoa. Joko olet ns. omena, täysin lantioton, perseetön ja reidetön.
Ikävä mies, unohda se. Mutta onhan sulla ylipainoa ja ihmettelen, jos todella käytät mainitsemiasi vaatekokoja. Itse olen 12 cm pidempi ja painoa suunnilleen saman verran kuin sulla ja tästäkin olisi varaa pudottaa.
Jos se mies on ihastunut kaveriisi, jolle sanoi noin, hälventääkseen mustasukkaisuutta tai luuloa, että teidän välillä olisi jotain?
Vierailija kirjoitti:
Jos käyt salilla, niin sulla ei oo ylipainoa. Jos et käy, niin et kyllä kovin hoikka tyttö ole. Kaikella rakkaudella. Mies nyt vaan sattuu tykkää vähän hoikemmista likoista.
Ylipainon määritelmä on sidottu painoindeksiin. Painoindeksi on ihan sama, kävipä salilla tai ei. Lihasten määrä ja yksilöllinen ruumiinrakenne on jo huomioitu painoindeksissä, siksi siinä on normaalialuetta lähes 20 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin pieni "lihavuus" häiritsee niin väistit luodin. Miehet jotka pelkää paria liikakiloa on lähes poikkeuksetta pienimunaisia.
Siellä puhuu läski kokemuksesta.
No oothan sä vähän fäti. Veikkaan et kukaan tän ketjun naisista ei paina alle 100kg.
Mikä ihme siinä on, että tosiasioita alapeukutetaan? :D Ei ylipaino ole mikään mielipideasia.
Miehenä sanoisin, että häiritsevä ylipaino on muutakin kuin kertyneitä kiloja, joia Ap.lla ei ole liiaksi. Vaan millainen asenne hänellä ylipäätään on kertyneisiin kiloihinsa? - Monelle, eritoen meistä miehistä tulee toisinaan ylläyksenä, miten ponnekkaasi osa naisista jaksaa ja ennen kaikkea viitsii panostaa siihen, etä näyttäisivät hyvältä. Ja sitten kuvitellaan, että se olsi vain pikkujuttu, että pysyy hoikkana ja timmissä kunnossa. - Harvalla miehellä on isellään juuri varaaa huoamuella naisten ylipainosta. - Joillain onm mut harvemmalla kuin vastaavasti naisilla miesten ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
En usko housujesi kokoon, olen saman mittainen, mutta hoikempi ja housut ovat m kokoa. Joko olet ns. omena, täysin lantioton, perseetön ja reidetön.
Samaa mieltä, aloitus on varmaan provo. Ei S mahdu noilla mitoilla. Olen pari senttiä pidempi ja painan vähemmän, mutta S- vaatteet sopivat harvoin, useimmiten M.
Vierailija kirjoitti:
Et ole lihava. Tuon miehen kanssa ei kyllä kannata lähtee mihinkään juttuun, vaikka olisit miten hoikka.
Lihavasta en tiedä, mutta sä käytät numeroa liian pieniä vaatteita. Noilla mitoilla S ei ole oikea koko.
Olet oikein passeli. Olen itse saman pituinen ja painan 100kg.
Olet kyllä melkoinen possu. Parikymmentä kiloa pois ja vot. Ei pitäisi olla mikään iso juttu.
Ap:n pitäisi painaa 43. Pituus miinus 120.
Kätevää kun saa tässä samalla mielipiteet omistakin mitoista 😅 njoo onhan siinä ylipainoa, näkee jo bmi:stä.
T. 162cm/67kg
Olen sinua paljon pidempi ja painan paljon vähemmän. N
Olen sinua 15 cm pidempi ja painoni on sama kuin sinulla. Pidän itseäni normaalipainoisena. Sinun BMI on yli 26 eli olet selvästi ylipainoinen
Pliis kerro ny kirjoitti:
Oot sä Henna mikä ammatilta?
Oota... sori et häiritsen mut veikkaan että oot opettaja.
Olet ylipainoinen. En itsekään seurustelisi ylipainoisen miehen tai naisen kanssa.