Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kuinka mies, johon olen ihastunut, sanoi toiselle naiselle " *Henna on ihan kiva, mutta sen lihavuus häiritsee mua liikaa"

Vierailija
03.01.2021 |

Tuntuu aivan paskalta nyt. Miksi alunperin edes antoi toivoa että meillä voisi olla jotakin? Olen 163cm/69kg.

Aiemmille miehille olen kyllä kelvannut. Mua on kehuttu jopa sopusuhtaiseksi ja nätiksi. Rinnat on kokoa 70B, vaatekoko M leveähköiden hartioiden takia, muuten menisi S. Housuihin käy koko S.

Pitäisitkö kokoistani ihmistä lihavana?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko housujesi kokoon, olen saman mittainen, mutta hoikempi ja housut ovat m kokoa. Joko olet ns. omena, täysin lantioton, perseetön ja reidetön.

Samaa ihmettelin, ei noilla mitoilla voi mahtua S-koon housuihin.

Terv,

167/60, housut yleensä 38 tai M

Vierailija
42/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö Henna edes mikä LV on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Hiukan oli säätöä, molemmin puolista ihastusta, mutta ei mitään pientä pussailua suurempaa. Oli yhteiselle kaverillemme sanonut, että ylipaino häiritsee.

Laihdutin 20kg ja löysin paremman miehen, jolle myöskään raskauden ja sairauden tuomat kilot eivät ole olleet ongelma.

Vierailija
44/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 162 cm paino 55kg. S-koko usein liian pieni. Sinun kiloilla ei S-koko näytä hyvältä!

Vierailija
45/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko housujesi kokoon, olen saman mittainen, mutta hoikempi ja housut ovat m kokoa. Joko olet ns. omena, täysin lantioton, perseetön ja reidetön.

Samaa mieltä, aloitus on varmaan provo. Ei S mahdu noilla mitoilla. Olen pari senttiä pidempi ja painan vähemmän, mutta S- vaatteet sopivat harvoin, useimmiten M.

Oon 160 cm ja painan 70 kg. Vaatteet on pääasiassa kokoa S. Olen todella sirorakenteinen, vaikka sitä painoa onkin liikaa. Pidemmillä ihmisillä se vaatekoko kasvaa myös kun pituutta tarvitaan lisää. Ja ymmärrän kyllä realiteetit, olen pyöreä mutta en lihava. Ihan hyvältä näyttää peilistä kun ne kilot on oikeissa paikoissa.

Vierailija
46/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvähän se on että selvisi jo tuossa vaiheessa, että mies tykkää hoikemmista. Olen samanpituinen ja tuossa painossa olisin kyllä jo aika tuhti. Nyt painan 51kg. Vähän myös ihmettelen tuota vaatekokoa, käytän itsekin S kokoa housuissa. Ja olen siis 18kg kevyempi. Paidoista menee XS, mulla on kyllä isot rinnat, niin ne vaatii joskus S kokoa. Liivit 65G.

Vierailija
47/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua, koska ainoa asia, millä on merkitystä, on se, mitä mies sanoi: "...sen lihavuus häiritsee mua liikaa". On aivan yhdentekevää, painatko 49 vai 99 kiloa, kyse on siitä, että painosi eli ulkonäkösi häiritsee miestä. Hän ei ole rakastunut, ei edes ihastunut. Ihastunut mies kertoisi, että "Henna on ihana nainen, olen aivan hulluna hänen silmiinsä/sääriinsä/nauruunsa/...".

Pidän avausta pelkkänä provona, mutta jos se on totta, niin toivottavasti tajuat lähteä etsimään miestä, joka katselee sinua silmät loistaen, on ylpeä esiintyessään yhdessä sinun kanssasi ja joka huomaa sinussa sen, mikä sinussa on ainutlaatuista, kaunista ja hänen mielestään erityisen rakastettavaa.

Vierailija
48/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167cm ja 56 kg eli kokoa S. Hetkellisesti lihoin, painoin 62 ja S-koko alkoi ikävästi puristaa vyötäröltä ja reisistä. Minäkin siis ihmettelen miten Henna mahtuu S-koon housuihin. Toki onhan meitä monen mallisia, mutta silti, hmm..

Vierailija
49/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin että naiset harvoin laihtuu yleensä toisin päin. Tohon kun vedät se 10-15 kiloa lisää niin avot.

Vierailija
50/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 162 cm paino 55kg. S-koko usein liian pieni. Sinun kiloilla ei S-koko näytä hyvältä!

Sulla on omituinen vartalon muoto, jos S koko liian usein pieni!

Vierailija
51/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lievästi ylipainoinen, kuten suuri osa naisista tänä päivänä on. Siinä ei ole mitään pahaa, se ei ole terveysriski, jos elämäntavat ovat muuten kunnossa, ja varmasti kelpaat sille oikealle ihmiselle juuri sellaisena kuin olet.

Mutta yhden ajatuksen heitän. Ovatko vaatteesi varmasti oikean kokoisia? Ylipainoinen on harvoin jos koskaan kokoa S. Saattaa olla, että antaisit itsestäsi selvästi hoikemman vaikutelman hieman suuremmissa vaatteissa. Toki vaatteet ovat itseilmaisua, ja tämä on vapaa maa. Mutta ei noilla mitoilla pitäisi ihmisen näyttää häiritsevän lihavalta, jos vaatteet on valittu sopivan kokoisina ja vartalon parhaita puolia korostaen.

Olen 165 ja painan about 59-60 kg. Silti en mahdu S koon housuihin, elleivät ole jotain venyvää materiaalia.

Vierailija
52/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lihava.

Vierailija
53/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä melkoisen paksussa kunnossa. Noin pätkän pitäisi painaa vajaat 50 kiloa. 

Eikö samanpituinen mies paina yleensä noin 70 kiloa, paitsi jos hänellä on tissit ja takapuoli, niin sit enempi?

Ja yleensä, keskiverto nainen ei paina noin vähän tolla pituudella. Teini kyllä, mutta ei aikuinen. Mutta juu, miesten on hankalaa arvioida naisen painoa. Mulla on pituutta vähemmän kuin ap:llä - kun painoin vajaa 50 kg, olin "luiseva ja liian laiha". Painaessani melkein saman kuin aloittaja, painokseni arvioitiin noin 50..

En laita paljoakaan arvoa miesten ajatuksille naisten painoista 🤗

Vierailija
54/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google kertoi, et oot lievästi ylipainoinen. :o Vaikee sanoo, et ootko lihavan näkönen pelkkie numeroide perusteel. Siis ei tarvii mitää kuvaa laittaa, sanoin vaa, ku miun on ainaki vaikeehko kuvitella, miltä ihminen näyttää pelkän painon ja pituuden perusteel. Mies saa edellyttää naiselta miellyttävää vartaloo, se on sit toinen juttu et miten sen ilmasee. Toi on väärin, jos on herätelly toivoo, ku ei kuitenkaa oo kiinnostunu. Julmaa tommonen. Tsemppii siulle jatkoon! :)

Vierailija
55/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan ihastuksesi sitten laantui?

Vierailija
56/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä monessa talossa on justeeraus käynnissä!

Vierailija
57/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, aloitus on varmaan provo. Ei S mahdu noilla mitoilla. Olen pari senttiä pidempi ja painan vähemmän, mutta S- vaatteet sopivat harvoin, useimmiten M.

Oon 160 cm ja painan 70 kg. Vaatteet on pääasiassa kokoa S. Olen todella sirorakenteinen, vaikka sitä painoa onkin liikaa. Pidemmillä ihmisillä se vaatekoko kasvaa myös kun pituutta tarvitaan lisää. Ja ymmärrän kyllä realiteetit, olen pyöreä mutta en lihava. Ihan hyvältä näyttää peilistä kun ne kilot on oikeissa paikoissa.

Mitä se sirous auttaa, jos se on läskin alla piilossa? Ihme itsepetosta.

Vierailija
58/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen säälittävän katkaravun omistajat pelkää, että liian muodokkaan takapuolen edessä niiden katkis näyttää entistäkin säälittävämmältä.  Sen sijaan 8 kiloisen animeseksinuken edessä se näyttää melkoiselta melalta!

Lihavalla ei aina ole isoa takapuolta eikä iso takapuoli automaattisesti ole "muodokas".

Vierailija
59/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on urpo, kun sanoi noin. Olisi voinut vain mainita, ettei ole kiinnostunut, täsmentämättä. Mieltymyksensä kuitenkin kullakin.

Vierailija
60/109 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä mies, unohda se. Mutta onhan sulla ylipainoa ja ihmettelen, jos todella käytät mainitsemiasi vaatekokoja. Itse olen 12 cm pidempi ja painoa suunnilleen saman verran kuin sulla ja tästäkin olisi varaa pudottaa.

Vaatekoot eivät nykyään kerro mitään, mitoitukset eri valmustajilla on erilaiset, lisäksi vaatteen malli ja vartalon mallit vaihtelevat. Itse olen samaa kokoluokkaa kuin ap, painan 65kg ja minulla on käytössä olevia vaatteita koosta S kokoon XL ihan riippuen valmistajan mitoituksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan