Kuulin kuinka mies, johon olen ihastunut, sanoi toiselle naiselle " *Henna on ihan kiva, mutta sen lihavuus häiritsee mua liikaa"
Tuntuu aivan paskalta nyt. Miksi alunperin edes antoi toivoa että meillä voisi olla jotakin? Olen 163cm/69kg.
Aiemmille miehille olen kyllä kelvannut. Mua on kehuttu jopa sopusuhtaiseksi ja nätiksi. Rinnat on kokoa 70B, vaatekoko M leveähköiden hartioiden takia, muuten menisi S. Housuihin käy koko S.
Pitäisitkö kokoistani ihmistä lihavana?
Kommentit (109)
Tyyppi kai tykkää timmeistä tytöistä. Ei noilla mitoilla voi lihavaksi sanoa, muttei laihaksikaan. Hyvännäköiseksi voi!
Itse oon sua 2cm pidempi ja 12kg laihempi. Jos mietin itseeni sen 12kg lisää niin pitäisin itseäni kyllä liian turpeana. Mutta sun kroppa voi olla eri mallinen ja sopusuhtaisempi. Ja jos oot tyytyväinen itsees niin se on tärkeintä. Kannattaa unohtaa tuo ukko. Älä tapaa enää, vaikka mies haluiskin tavata.
Pienen säälittävän katkaravun omistajat pelkää, että liian muodokkaan takapuolen edessä niiden katkis näyttää entistäkin säälittävämmältä. Sen sijaan 8 kiloisen animeseksinuken edessä se näyttää melkoiselta melalta!
Et ole lihava, mutta ylipainoinen olet. Lihava tarkoittaa BMI yli 30.
Moro Henna mees duunaa pari kyykky hyppyy!
Et ole lihava. Toisaalta tuo mies ei kuulosta kivalta ihmiseltä, tuskin menetät hänessä mitään.
Et ole noilla kiloilla edes muodokas mutta et kuitenkaan langanlaiha, joista tämä miesehdokas näköjään pitää. Anyway, häntä ei kiinnosta luonteesi tuon enempää, joten on pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Pienen säälittävän katkaravun omistajat pelkää, että liian muodokkaan takapuolen edessä niiden katkis näyttää entistäkin säälittävämmältä. Sen sijaan 8 kiloisen animeseksinuken edessä se näyttää melkoiselta melalta!
No just joo 😂 ei kukaan halua läskiä naista, ihan sama mikä miehen munan koko on!
Olet kyllä melkoisen paksussa kunnossa. Noin pätkän pitäisi painaa vajaat 50 kiloa.
Olet hieman pyöreä. Onneksi kuulit miehen mielipiteen, ei noin ulkonäkökeskeisen kanssa kannata mitään pidempiaikaista kehittää. Suurin osa tykkää hoikemmista, mutta ei se saisi mikään kynnyskysymys olla, koska kaikki meistä menettää kauneutensa joskus... Eli good for you, uutta ja parempaa miestä katselemaan.
Olet lievästi ylipainoinen, kuten suuri osa naisista tänä päivänä on. Siinä ei ole mitään pahaa, se ei ole terveysriski, jos elämäntavat ovat muuten kunnossa, ja varmasti kelpaat sille oikealle ihmiselle juuri sellaisena kuin olet.
Mutta yhden ajatuksen heitän. Ovatko vaatteesi varmasti oikean kokoisia? Ylipainoinen on harvoin jos koskaan kokoa S. Saattaa olla, että antaisit itsestäsi selvästi hoikemman vaikutelman hieman suuremmissa vaatteissa. Toki vaatteet ovat itseilmaisua, ja tämä on vapaa maa. Mutta ei noilla mitoilla pitäisi ihmisen näyttää häiritsevän lihavalta, jos vaatteet on valittu sopivan kokoisina ja vartalon parhaita puolia korostaen.
Et oo lihava. Unohda tuo sovinistimies. Normaalit ihmiset eivät sano tuollaisia kommentteja.
Jos miehen kommentti häiritsee sinua ja sinun pyylevyytesi miestä, niin ei teistä paria taida tulla.
Pakko tosin ihmetellä noita mittojasi: olen 3 cm lyhyempi ja 14 kg kevyempi. Rintaliivit kokoa 75 D, eli aika rintava. S koko on yleensä sopiva sekä ylä- että alaosissa. Minnehän sinä ne 14 kiloa piilotat? Se on kuitenkin 28 voipaketillista...
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen aina pitänyt hoikista miehistä. Tietääkö kaikki nyt että mulla on karsea messuhalli?
Jos käyt salilla, niin sulla ei oo ylipainoa. Jos et käy, niin et kyllä kovin hoikka tyttö ole. Kaikella rakkaudella. Mies nyt vaan sattuu tykkää vähän hoikemmista likoista.
Et ole lihava. Tuon miehen kanssa ei kyllä kannata lähtee mihinkään juttuun, vaikka olisit miten hoikka.