Miksi naisia on Tinderissä vähemmän?
Ollaan oltu miehen kanssa niin kauan yhdessä, ettei ole kokemusta Tinderistä tai edes nettideittailusta.
Mies just luki jostain, että miehiä on Tinderissä kolme kertaa enemmän. Osaatteko kertoa mistä se johtuu? Oletettavasti naiset kaipaavat yhä paljon parisuhteita, mutta jostain syystä eivät yhtä usein halua Tinderiin.
Kommentit (88)
Naisilla ei tunnu olevan elämässä muuta sisältöä kun parisuhde.Siitä jankatan vuodest toiseen
Vierailija kirjoitti:
Ite koittanut lyhyesti Tinderiä eron jälkeen ja yhden 5kk tapailun sitä kautta löysin, mutta niin että mies oli avoimessa suhteessa ja tiesin jo alkuun että tästä ei voi tulla ikinä yhtään mitään. Ja jälkikäteen ajateltuna ei välttämättä olis kannattanut siihenkään lähteä.
Oikeat suhteet olen löytänyt aina harrastuksesta, kaveripiirin kautta, töistä. 3 pitkää suhdetta elämässäni ollu, joista nykyinen toivottavasti se viimeinen. Jos tämä loppuisi niin missään nimessä en Tinderiin menisi. Mun näkemyksen mukaan omaa ystäväpiiriä katsoen siellä ikävä kyllä on ne jämät. Muille löytynyt seuraa ja tarjontaa vaikka edellisen suhteen päätyttyä suht pian ihan reaalimaailmasta.N45
Eihän Tinderiin meneminen millään tavalla poista näitä muita vaihtoehtoja. Mitä enemmän on verkkoja vesillä, sitä todennäköisemmin saa kalaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ei tunnu olevan elämässä muuta sisältöä kun parisuhde.Siitä jankatan vuodest toiseen
Siitä puhe mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset löytävät seuraa muualtakin kuin sieltä. Itselläni ei ole ollut ainuttakaan seuranhakuilmoa ikinä missään.
Naisten on helpompi löytää seuraa reaalimaailmassa, koska miehet tekevät iskemisyritykset. Naisen tarvitsee vain olla näytillä siellä missä miehiä on. Tinderistä löytyy rumat naiset, joita miehet ei lähesty, ja ne miehet, jotka eivät uskalla lähestyä naisia, koska ovat rumia.
Ei kaikki naiset löydä. Vain hyvin kauniit naiset löytää oikeasta elämästä.
Kiva tietää, että olen hyvin kaunis :D
Minä koen olevani ruma. Saa minusta nättejä kuvia joita miehet kehuvat, mutta oikeassa elämässä ei ole lähestynyt kuin juopot ja vanhukset. Joten oman kokemuksen mukaan, ei rumia lähestytä ainakaan livenä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tinder ole pikapanon hakuun tarkoitettu sovellus pikemmin kuin seurustelukumppanin hakuun tarkoitettu deittisovellus? Luulen, että naisia parisuhde kiinnostaa satunnaisseksiä enemmän
Ei. Se on treffisovellus, kuten mikä tahansa muukin smaankaltainen alusta, josta voi hakea kaikenlaisia ihmissuhteita. Aina joku panojankkaaja ilmaantuu jostain syystä tinderistä puhuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin, että Tinderissä huima määrä varattuja miehiä esittämässä sinkkua.
Ja loput on "vaimon luvalla"..
Nekin, jotka etsivät (mukamas) parisuhdetta, laittavat viimeistään kolmannessa viestissä suoran seks ehdotuksen tai aihetta sivuavan kysymyksen, vaikka nainen pysyttelisi asialinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun haluaa sen tunneyhteyden mieheen, jonka kanssa on sitä seksiä. Monet miehet pystyy hässimään ketä (ja mitä) vaan, paremman puutteessa. Ja jopa valehtelemaan ja vedättämään naisia vain saadakseen tyhjentää itsensä ihmiseen, josta eivät edes pidä. Vastemielistä ja halveksittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä paljon myös varattuja miehiä. Varattuja naisia ehkä vähemmän?
Varattuja naisia paljon, varsinkin avoimessa suhteessa olevia.
Ei naisii kiinnosta seurustelu varsinkaan nykypäivänä. Miehelle tyttöystävän saaminen on prioriteetti nro 1 ja naiselle taas evvk
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että laitat tällaisen viestin keskusteluun, jonka aiheena on miksi naiset eivät juurikaan ole Tinderissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset löytävät seuraa muualtakin kuin sieltä. Itselläni ei ole ollut ainuttakaan seuranhakuilmoa ikinä missään.
Naisten on helpompi löytää seuraa reaalimaailmassa, koska miehet tekevät iskemisyritykset. Naisen tarvitsee vain olla näytillä siellä missä miehiä on. Tinderistä löytyy rumat naiset, joita miehet ei lähesty, ja ne miehet, jotka eivät uskalla lähestyä naisia, koska ovat rumia.
No ei oikeastaan. Katsos kun suurin osa näistä, jotka tohtii tulla jossain random julkisella paikalla iskemään on just niitä samoja vonkaajia, jotka laittaa tinderissä härskejä ja ällöttäviä ensiviestejä. Se on suurinmalle osalle ei kiitos osiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset löydä. Vain hyvin kauniit naiset löytää oikeasta elämästä.
Kiva tietää, että olen hyvin kaunis :D
Minä koen olevani ruma. Saa minusta nättejä kuvia joita miehet kehuvat, mutta oikeassa elämässä ei ole lähestynyt kuin juopot ja vanhukset. Jot
Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu tuntemattomien ihmisten lähestyminen. Se on jotain romanttisten elokuvien hömppää, että se uljas ritari valkealla ratsulla tulee naisen elämään. Jos sen kortin varaan koko elämäsi laitat niin saatat havahtua 63 vuotiaana ikisinkkuna, ettei sitä ritaria ikinä saapunut...
Toisin sanoen kannattaa ottaa hieman aktiivisempi rooli itselleen. Osta nättejä vaatteita, käy kampaajalla ja lähesty kivoja miehiä. Tai mitä nyt ikinä ... pointtina on, että omia mahdollisuuksiaa on täysin mahdollista parantaa. Ei tarvitse tyytyä nykytilanteeseen ja siihen mitä sattuu saamaan.
Miehet eivät etsi tinderistä parisuhdetta. He etsivät vain panoja.
Onlyfansista saa sentään rahaa, ei pelkkää hyväksikäyttöä
Jos olisin sinkku, en naisena uskaltaisi Tinderiin mennä. Pelkäisin väkivaltaa, enkä suostu myöskään minkäänlaisiin irtosuhteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niin, että Tinderissä huima määrä varattuja miehiä esittämässä sinkkua.
Ihan yhtälailla varatut naiset haluavat panna vieraita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomessa on valtavasti vähemmän vapaita nuoria naisia kuin yksinäisiä miehiä.
Uskot tuota? Voi jeezuz teitä inceleitä. Mutta usko vaan, niin tytöt pysyy turvassa. Kierrä kaukaa.
Sinä se et taida osata keskustella muuten kun haukumalla miehiä in-celeiksi tai homoiksi.
Mutta et voi kumminkaan kieltää, ettet olisi incel tai luuseri
Vierailija kirjoitti:
Koska kenenkään vähänkään sosiaalisen ja normaalin naisen ei tarvitse alentua mihinkään tinderiin, seuraa saa ihan irl. Tinderissä on vain alin kuona, eli alkoholisoituneet ja epätoivoiset kilttimiehet sekä mt-ongelmaiset naiset.
Mulla ainakin on se, että oon melkein 24/7 töissä ja kotona käyn about vaan nukkumassa paitsi vkloput, jolloin nään lähimmäisiä, joita en koskaan viikolla töiden takia ehdi näkemään. En siis yksinkertaisesti tapaa ikinä missään miehiä, saati sinkkumiehiä (varatut ei siis kiinnosta missään määrin). Ja jos tapaisin, niin oon niin ujo miesten kanssa että pakko miettiä miten jotain vois lähestyä kunnes tilaisuus on jo mennyt. Sen vuoksi deittiapit saattaa olla mun ainoa vaihtoehto :D Ellen sitten kohtaa randomisti jotain miestä kun saan tarpeekseni (kohta) tästä työpaikasta ja lähden pelkällä menolipulla johonkin suuntaan, heh. n32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite koittanut lyhyesti Tinderiä eron jälkeen ja yhden 5kk tapailun sitä kautta löysin, mutta niin että mies oli avoimessa suhteessa ja tiesin jo alkuun että tästä ei voi tulla ikinä yhtään mitään. Ja jälkikäteen ajateltuna ei välttämättä olis kannattanut siihenkään lähteä.
Oikeat suhteet olen löytänyt aina harrastuksesta, kaveripiirin kautta, töistä. 3 pitkää suhdetta elämässäni ollu, joista nykyinen toivottavasti se viimeinen. Jos tämä loppuisi niin missään nimessä en Tinderiin menisi. Mun näkemyksen mukaan omaa ystäväpiiriä katsoen siellä ikävä kyllä on ne jämät. Muille löytynyt seuraa ja tarjontaa vaikka edellisen suhteen päätyttyä suht pian ihan reaalimaailmasta.N45
Eihän Tinderiin meneminen millään tavalla poista näitä muita vaihtoehtoja. Mitä enemmän on verkkoja vesillä, sitä todennäköisemmin saa kalaa.
Niimpä. Sitähän miehetkin tekee. On monta verkkoa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Tinderistä ei löydy sitä, mitä naiset hakevat. Siksi siellä ei olla. Jos olisi naisille "karkkikauppa", kuteen miehet kuvailevat, naiset parveilisivat siellä suurin joukoin.
Allekirjoitan tämän naisena ihan täysin. Luovuin tinderistä johtuen juuri siellä olevasta "miesmateriaalista" joka ei kohdannut ollenkaan kanssani. Miehiä siellä toki riittää, mutta karkkikaupan sijaan se oli minulle maitohylly.
Tarkoittanet "maitohylly laktoosi-intolerantikolle" ...
Minäkin allekirjoitan nämä. Hirveen moni mies on parisuhteessa ja palstoilla usein ilman puolison lupaa. Puolella on semmoset kuvat, että ei saa selvää miltä tyyppi näyttää, joko täysin anonyymi "työn" takia tai koska ovat pettämässä tai kun etsivät dominoitavia partnereita mitä ikinä keksivätkään syyksi. Yllättävän iso osa myös esittelevät itsensä "en tiedä mitä etsin, mutta haluan lapsia" tyylisellä tekstillä eli eivät tiedä mitä etsivät tai eivät halua myöntää mitä etsivät.
Sitten ne keskustelut itsessään... Liian moni alkaa haukkua muita naisia. Joka toinen haluaa heti treffeille toisen kotiin ja jos et suostu alkaa kauhea valitus ja ininä, että ei tarvi pelätä et joutuu jonku rais***rin käsiin. Ja sitten samaan aikaan jodelit ja puskaradiot huutaa, että taas on tuomittu sarjarai ska ri tinderissä.
On sielä kivoja, mukavia ja täyspäisiä miehiä, mutta kukaan tuntemani nainen ei jaksa kahlata sitä sontakasaa kauaa.
Oikeat suhteet olen löytänyt aina harrastuksesta, kaveripiirin kautta, töistä. 3 pitkää suhdetta elämässäni ollu, joista nykyinen toivottavasti se viimeinen. Jos tämä loppuisi niin missään nimessä en Tinderiin menisi. Mun näkemyksen mukaan omaa ystäväpiiriä katsoen siellä ikävä kyllä on ne jämät. Muille löytynyt seuraa ja tarjontaa vaikka edellisen suhteen päätyttyä suht pian ihan reaalimaailmasta.
N45