Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole varma haluaako miesystäväni että muutan hänen luokseen

Vierailija
09.06.2026 |

Olen siis muuttamassa pois kämpästäni johtuen siitä että minulla ei ole enää varaa maksaa vuokraa. Olen seukannut jo pitemmän aikaa miesystäväni kanssa, ja kämpän tyhjennys on edessä. Miesystäväni eilen auttoi kun piti viedä ser-jätteisiin tavaraa. Olin jo aiemmin vihjannut että käännän osoitteen sitten hänen luokseen, jossa olen jo muutenkin ollut, ja melkein asunut. Yhtäkkiä tänä aamuna mies alkaa sössöttämään että laitanko osoitteen poste restanteen. Olin todella järkyttynyt. Ihmettelin hänelle että minähän olin puhunut että voin maksaa hänelle asumiskuluja. Eikö tuo ole jo aika selvää puhetta? Vai onko selvää puhetta mieheltä etten ole tervetullut? En ole edes katsellut uutta kämppää, koska luotin siihen että muutan miesystävän luo. Olemme seukanneet todella kauan niin en ymmärrä mitä eroa siinä olisi jo osoite olisi samassa paikassa. Mitä helvettiä mies sekoilee? Harkitsen jo eroa. Sekö tässä on ainoa mahdollisuus? Ja miksi mies tekee noin? Hullua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme seukanneet todella kauan" tarkoittaa mitä?

Vierailija
2/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos miesystävä itsekin jotain tukia? Jos saa ja muutat samaan asuntoon virallisesti, hänen tukensa pitää tarkistaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen luo muutto ole vain ilmoitusasia, olisit keskustellut asiasta etkä tehnyt oletuksia. Hommaa oma kämppä.

Vierailija
4/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies mitään sekoile. Sinä sekoilet ja olet alusta saakka tehnyt ihan omia johtopäätöksiäsi kysymättä ja keskustelematta itse miehen kanssa pitäen häntä ja yhteenmuuttoa itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
5/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies on alkanut laskea että hänen tulonsa eivät riitä teidän molempien menoihin. Joskus opiskelin ja vähän vastaavasti asuin paljon yhden naisen luona. Hän töissä ja minä vain lomilla töissä. Minulla oli aina rahaa ja hänellä ei. Juttelimme asunnon ostamisesta ja sanoin että miksi hän ei saa mitään nyt säästöön. Sanoi että sitten saa kun on asunto laina. Eli aiemmin oli tavoitteena kuluttaa kaikki. Ei jatkoon 

Vierailija
6/6 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta takaisin vanhemmille, kuulostat tosi nuorelta. Etsit sieltä käsin sitten uuden asunnon. Joo, ootte seuranneet jo keväästä eli tosi kauan, mutta ei se mies nyt halua sua sinne omaan kotiinsa ja tuon suoremmin ei saa sanottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi