Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia on Tinderissä vähemmän?

Vierailija
02.01.2021 |

Ollaan oltu miehen kanssa niin kauan yhdessä, ettei ole kokemusta Tinderistä tai edes nettideittailusta.

Mies just luki jostain, että miehiä on Tinderissä kolme kertaa enemmän. Osaatteko kertoa mistä se johtuu? Oletettavasti naiset kaipaavat yhä paljon parisuhteita, mutta jostain syystä eivät yhtä usein halua Tinderiin.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten strategia tinderissä laittaa tykkäystä kaikille ja tätä metodia itekkin käytin.

Neuvoisin miehiä tykkäämään vain niistä profiilista, jotka ovat kiinnostavia.

Vierailija
82/88 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on saaneet tarpeekseen miehistä. Mies hyötyy heteroparisuhteesta enemmän. Trendinä on naisten parissa yhä lisääntyvä sinkkuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Eron jälkeen olen ollut sinkku (nyt 47v) enkä kaipaa yhteen muuttamista yhdenkään miehen kassa. Mutta voisin harkita suhdetta missä molemmilla omat asunnot ja nähtäisiin pari kertaa viikossa. Siihen kun lisään vaatimuksen 100% uskollisuudesta niin alkaa mennä vaikeaksi löytää miestä. Joten mieluummin olen sinkku.

Tuohan ns.toisella kierroksella juuri se mitä itsekin miehenä haluan. Kun lapset on tehty ja naimisissa oltu niin yhteenmuutto ei todellakaan ole mikään tavoite. En koe että parisuhteesta mitään on pois jos molemmat asuvat omassa kodissa. On omaa aikaa mitä taatusti pitkän liiton jälkeen molemmat osaa arvostaa, mutta toisaalta se yhteinen aika on yhtälailla arvokasta jossa ei paineita naimisiin menosta tai lapsista kun ne on jo toisaalla koettu.

itse koen miehenä Tinderin aivan loistavaksi paikaksi ja itse tutustunut todella miellyttäviin naisiin. Nyt jo muutaman vuoden suhteessa joten toki ne ajat takana, mutta jos vielä Tinderiin joskus joudun palaamaan niin en ole kumppanin löytämisestä huolissani. Hyvät kuvat, rehellinen ja informatiivinen teksti riittävät jo pitkälle.

Vierailija
84/88 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus pikaseksiin oman tasoisen miehen kanssa ei ole mikään hunajapurkki naisille.

Vierailija
85/88 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pariutuvat kohtuuajassa, miehistä osa roikkuu kymmeniä vuosia. Kun nainen eroaa 5v suhteesta, tinderissä on samat miehet jotka hän tapasi ennen parisuhdetta. 

Vierailija
86/88 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa mitään tindereitä ym. Siihen jutteluun tuntemattomien kanssa menee todella paljon aikaa, joka on pois jostain muusta. Lisäksi miehet alkaa kärttään näkemistä heti, heitä ei kiinnosta mikään ajatustenvaihto ennen näkemistä ja itse taas en jaksa käyttää aikaa tuntemattomien kanssa kahvitteluun. Seuran löytäminen ei vaan ole priolistalla niin korkealla, että laittaisin siihen noin paljon paukkuja.

Vierailija
87/88 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pariutuvat kohtuuajassa, miehistä osa roikkuu kymmeniä vuosia. Kun nainen eroaa 5v suhteesta, tinderissä on samat miehet jotka hän tapasi ennen parisuhdetta. 

Tämä. Joskus miehet roikkuvat deittipalstoilla koko elämänsä suhdestatuksestaan riippumatta. Aivan pimeää touhua. 

Vierailija
88/88 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan jaksa mitään tindereitä ym. Siihen jutteluun tuntemattomien kanssa menee todella paljon aikaa, joka on pois jostain muusta. Lisäksi miehet alkaa kärttään näkemistä heti, heitä ei kiinnosta mikään ajatustenvaihto ennen näkemistä ja itse taas en jaksa käyttää aikaa tuntemattomien kanssa kahvitteluun. Seuran löytäminen ei vaan ole priolistalla niin korkealla, että laittaisin siihen noin paljon paukkuja.

Hyviä pointteja.

En ymmärrä itsekään miksi pitäisi tavata randomtyyppi heti. Kirjoittelemalla tehdään toinen karsintakierros (swaippailu on ensimmäinen karsintakierros). Tähän menee kuitenkin aikaa ja energiaa, sillä valinnanvaraa on niin paljon. 

Miehet eivät ymmärrä, että naisilla olisi joka ilta treffit, jos tarkkaa karsintaa ei tehtäisi. Kuka sellaista touhua edes jaksaa. Aivan turhaa energian haaskaamista. Kuitenkin useimmiten tavoitteena on löytää yksi pitkäaikainen deitti, ei kymmeniä eri deittejä.

Ja jos ei löydy yhtään potentiaalista miestä, nainen voi olla yksinkin. Tämä siis kaikki naiset oikealle swaippaaville miehille tiedoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi