Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia on Tinderissä vähemmän?

Vierailija
02.01.2021 |

Ollaan oltu miehen kanssa niin kauan yhdessä, ettei ole kokemusta Tinderistä tai edes nettideittailusta.

Mies just luki jostain, että miehiä on Tinderissä kolme kertaa enemmän. Osaatteko kertoa mistä se johtuu? Oletettavasti naiset kaipaavat yhä paljon parisuhteita, mutta jostain syystä eivät yhtä usein halua Tinderiin.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on ongelma. Ei siksi ettei niitä ilkeäisi laittaa, vaan koska ihmiset valikoi ja tekee päätelmiä niiden perusteella. Pelkän kuvan perusteella voi ihastua, ja muut seikat saattaa jäädä sivuseikoiksi sen jälkeen. Niitä voi olla vaikea nostaa esiin myöhemmin. Etenkin miehet sekoaa tällaisista asioista. Siksi ehdoton ei kaikille kuvagallerioille.

Vierailija
22/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomessa on valtavasti vähemmän vapaita nuoria naisia kuin yksinäisiä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kohta kolme viikkoa ollut tinderissä. Mätsejä on tullu n. reilu kymmenen .Siihen olen ollut ihan tyytyväinen ,kun ikää on jo 43v. Tämä viestittely onkin sitten ihan uskomaton seinä. Naiset ei ikinä aloita kirjoittelua. Eikä aloita seuraavina päivinäkään. Vaikka olisi jo viestitelty. Sekin on käsittämätöntä vaikka tulisi mätsi . Ei vastata mitään aloitus viestiin. Joidenkin kanssa huokuu ylimielisyys jo ensimmäisissä viesteissä. Olenkin lopettanut ne keskustelut aika pian. Keskustelun ylläpitämiseksi perusasioihin kuuluu kysymykset. Naiset ei niitäkään hirveesti esitä. Jotkut ei yhtäkään.Olen lukenut monesti ,että naiset valittaa miesten keskustelu taidottomuudesta tinderissä. Ei heidänkään taidoissa minun kokemukseni mukaan kehumista ole ollut.( 1/10 )yhden naisen kanssa olen pystynyt keskusteleen normaalisti. Se loppui ikävä kyllä yhteen kynnys kysymykseen. Toivotettiin asiallisesti o

Mitä egoboostia nainen saa siitä, että random miehet lähettää krpånså kuvia, ja ehdottaa pillun antamista, vaikka olet itse siellä tosimielellä? Miltäpä itsedtä tuntuisi vastaava? Siellä saa olla tosi varovainen, kun näitä kikkelintyrkyttäjiä tulee todella todella paljon.

Vierailija
24/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on aina ollut kaikissa seuranhakupalveluissa vähemmän. Toisaalta miehillä on ihan biologisesti suurempi tarve pariutua, ja naiset romantikkoina eivät usko parin hakemiseen vaan siihen, että arjessa yhtäkkiä huomaa että se vuosia vierellä ollut kiva kaveri onkin se oikea, kuten kaikessa romanttisessa viihteessä käy.

Tätä oon aina sanonu, että miehillä on aina kovempi tarve pariutua kuin naisilla

Vierailija
25/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Tinderistä ei löydy sitä, mitä naiset hakevat. Siksi siellä ei olla. Jos olisi naisille "karkkikauppa", kuteen miehet kuvailevat, naiset parveilisivat siellä suurin joukoin.

Vierailija
26/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehiltä kysyttiin r*iskauksesta niin olivat sitä mieltä että sitä ei juuri koskaan tapahdu. Kun sama kysymys kysyttiin heiltä ja se kysyttiin niin että he ymmärsi ylipäätään kysymyksen sanat ja vastasi vain niihin niin selvisi, että 1/3 miehestä on r*iskannut naisen ja säännöllisesti r*iskaa naisia. Ja näiden kanssa pitäisi olla miksi ja näitä pitäisi tavoitella miksi?

Vierailija
27/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomessa on valtavasti vähemmän vapaita nuoria naisia kuin yksinäisiä miehiä.

Uskot tuota? Voi jeezuz teitä inceleitä. Mutta usko vaan, niin tytöt pysyy turvassa. Kierrä kaukaa.

Vierailija
28/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on syntynyt kultalusikka suussa ja saa kaiken helposti niin ei tindereitä tarvita. Hopealautasella saa kaiken eteen , silti kylläkin nnaiset kitisee koko ajan

Vierailija
29/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää aina saada nuori nainen? Vanhemmissa ikäpolvissa on paljon enemmän naisia vapaana kuin miehiä, mutta silti miehillä on pakkomielle nuorista naisista. Moni nainenkin jäisi yksin, jos yleisesti naisille kelpaisi vain alle 30-vuotiaat miehet.

Vierailija
30/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kohta kolme viikkoa ollut tinderissä. Mätsejä on tullu n. reilu kymmenen .Siihen olen ollut ihan tyytyväinen ,kun ikää on jo 43v. Tämä viestittely onkin sitten ihan uskomaton seinä. Naiset ei ikinä aloita kirjoittelua. Eikä aloita seuraavina päivinäkään. Vaikka olisi jo viestitelty. Sekin on käsittämätöntä vaikka tulisi mätsi . Ei vastata mitään aloitus viestiin. Joidenkin kanssa huokuu ylimielisyys jo ensimmäisissä viesteissä. Olenkin lopettanut ne keskustelut aika pian. Keskustelun ylläpitämiseksi perusasioihin kuuluu kysymykset. Naiset ei niitäkään hirveesti esitä. Jotkut ei yhtäkään.Olen lukenut monesti ,että naiset valittaa miesten keskustelu taidottomuudesta tinderissä. Ei heidänkään taidoissa minun kokemukseni mukaan kehumista ole ollut.( 1/10 )yhden naisen kanssa olen pystynyt keskusteleen normaalisti. Se loppui ikävä kyllä yhteen kynnys kysymykseen. Toivotettiin asiallisesti o

Anna mä arvaan? Sinäkin tykkäilet kaikista naisista siellä, kuten kaikki miehet, ja tähtäimessä on kuitenkin ne kaikkein kauneimmat naiset, joita kaikki miehet siellä haluavat. Sitten tuleekin mätsi sellaisen kanssa, ja lähettää viestiä,ja ei viestitä takaisin? Koska ko naiset saa viestejä sadoilta miehiltä. Olet yrittänyt omaa tasoasi huomattavasti ylempänä olevia naisia, laske tasoasi omalle tasollesi,niin alkaa onnistumaan.

Vierailija
31/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei kyse ole mistään nirsoudesta. Valtaosa noiden palveluiden miehistä on vaan niin kamalia, että naiset poistuvat palveluista hyvin äkkiä. 95+% viesteistä on vailla seksuaalista palveluita, botteja, törkeyksiä, osa ihan oikeasti pelottavia ja uhkaavia, tai ihan vaan täysin keskustelukyvyttömiä (esim multa on kysytty parhaimmillaan 3!! kertaa peräkkäin miten menee vähän eri sanoilla, saman miehen toimesta, kun hän ei osannut ilmeisesti ollenkaan puhua mistään mitä hänelle vastasin).

Kyse ei ole siis siitä että tarjontaa olisi niin paljon että naiset tulee nirsoiksi, vaan tarjonta on niin huonoa että sille ei halua altistaa itseään. En jaksa kuunnella monta päivää seksiehdotuksia ja uhkauksia tai yrittää jutella täysin tyhjien ihmisten kanssa, en saa siitä mitään. Ja ei, profiilista näitä ei näe, vaikka kuinka seuloo ne profiilissaan jo uhkailevat pois... 

Vierailija
32/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on aina ollut kaikissa seuranhakupalveluissa vähemmän. Toisaalta miehillä on ihan biologisesti suurempi tarve pariutua, ja naiset romantikkoina eivät usko parin hakemiseen vaan siihen, että arjessa yhtäkkiä huomaa että se vuosia vierellä ollut kiva kaveri onkin se oikea, kuten kaikessa romanttisessa viihteessä käy.

Tätä oon aina sanonu, että miehillä on aina kovempi tarve pariutua kuin naisilla

Ei todista todellakaan mitään sinänsä. Ylipäänsä siellä roikkuu luuseriporukka. Ne nuoret, jotka investoivat koulutukseen ja työhön, eivät Tinderissä roiku energiaa tuhlaamassa, vaan löytävät seuraa kaveripiireistä ja työpaikoilta, ja ne vanhemmat ihmiset, jotka siellä ovat, ovat vain sellaisia ylijäämäihmisiä, jotka eivät kelpaa juuri kenellekään. Jotain poikkeuksia toki on, mutta seuraa kannattaa ensisijaisesti etsiä muualta kuin Tinderistä.

Vierailija
33/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nainen tekisi avauskysymyksen, kun kerran löytyy viljalti miehiä tekemään niitä?"

Siksi, että kyseinen mies kiinnostaa?

Tätä minäkin aina jaksan ihmetellä. Jos joku kiinnostaa, niin kannattaa ehdottomasti tehdä aloite. Toinen voi olla vaikka millainen kultakimpale, mutta esim. arka aloitteenteossa. Koskee nyt molempia sukupuolia. Etenkin se, ettei periaatteesta voi tehdä aloitetta, on typerää. Huonoja kokemuksia aloitteenteosta on varmasti useimmilla, joten senkään taakse on turha verhoutua.

Vierailija
34/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehiltä kysyttiin r*iskauksesta niin olivat sitä mieltä että sitä ei juuri koskaan tapahdu. Kun sama kysymys kysyttiin heiltä ja se kysyttiin niin että he ymmärsi ylipäätään kysymyksen sanat ja vastasi vain niihin niin selvisi, että 1/3 miehestä on r*iskannut naisen ja säännöllisesti r*iskaa naisia. Ja näiden kanssa pitäisi olla miksi ja näitä pitäisi tavoitella miksi?

Mitä helvettiä sinä oikein selität? Laitahan linkkiä tilastoihin jos tollasta p a s k a a pokkana väität.

Vierailija
35/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nainen tekisi avauskysymyksen, kun kerran löytyy viljalti miehiä tekemään niitä?"

Tätä minäkin aina jaksan ihmetellä. Jos joku kiinnostaa, niin kannattaa ehdottomasti tehdä aloite. Toinen voi olla vaikka millainen kultakimpale, mutta esim. arka aloitteenteossa. Koskee nyt molempia sukupuolia. Etenkin se, ettei periaatteesta voi tehdä aloitetta, on typerää. Huonoja kokemuksia aloitteenteosta on varmasti useimmilla, joten senkään taakse on turha verhoutua.

Kun tarjolla on lukematon määrä miehiä, helpointa on valita niitä, jotka tuntuvat motivointuneimmilta eivätkä ole perässävedettäviä.

Vierailija
36/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä sinä oikein selität? Laitahan linkkiä tilastoihin jos tollasta p a s k a a pokkana väität.

R.aiskaaja ilmottautuikin itsensä sitten siellä

Vierailija
37/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen helmi saisi olla. Kiinnostusta tosin himmentää heti se, että mätsännyt mies ei laita viestiä ensin..

Vierailija
38/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Tinderistä ei löydy sitä, mitä naiset hakevat. Siksi siellä ei olla. Jos olisi naisille "karkkikauppa", kuteen miehet kuvailevat, naiset parveilisivat siellä suurin joukoin.

Allekirjoitan tämän naisena ihan täysin. Luovuin tinderistä johtuen juuri siellä olevasta "miesmateriaalista" joka ei kohdannut ollenkaan kanssani. Miehiä siellä toki riittää, mutta karkkikaupan sijaan se oli minulle maitohylly.

Vierailija
39/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat Onlyfans:issa tai alastonsuomi.fi:ssä.

Vierailija
40/88 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tämän naisena ihan täysin. Luovuin tinderistä johtuen juuri siellä olevasta "miesmateriaalista" joka ei kohdannut ollenkaan kanssani. Miehiä siellä toki riittää, mutta karkkikaupan sijaan se oli minulle maitohylly.

Tarkoittanet "maitohylly laktoosi-intolerantikolle" ... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi