Miksi naisia on Tinderissä vähemmän?
Ollaan oltu miehen kanssa niin kauan yhdessä, ettei ole kokemusta Tinderistä tai edes nettideittailusta.
Mies just luki jostain, että miehiä on Tinderissä kolme kertaa enemmän. Osaatteko kertoa mistä se johtuu? Oletettavasti naiset kaipaavat yhä paljon parisuhteita, mutta jostain syystä eivät yhtä usein halua Tinderiin.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on aina ollut kaikissa seuranhakupalveluissa vähemmän. Toisaalta miehillä on ihan biologisesti suurempi tarve pariutua, ja naiset romantikkoina eivät usko parin hakemiseen vaan siihen, että arjessa yhtäkkiä huomaa että se vuosia vierellä ollut kiva kaveri onkin se oikea, kuten kaikessa romanttisessa viihteessä käy.
Tämä, nettideittipalvelut on about epäromanttisin ja epäluonnollisin paikka tavata ikinä. Siksi inhoankin niitä. (Ja samaan aikaan mietin pitääkö ottaa käyttöön viimeinen oljenkorsi ja ladata Tinder 😅 -->Tuskin, sillä swaippailuperiaate on outo. Itse ihastun miehessä luonteeseen, ulkonäkö on vasta kakkonen) n32
Miehille se toimii paremmin, koska heitä kiinnostaa yleensä vain naisen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset löytävät seuraa muualtakin kuin sieltä. Itselläni ei ole ollut ainuttakaan seuranhakuilmoa ikinä missään.
Naisten on helpompi löytää seuraa reaalimaailmassa, koska miehet tekevät iskemisyritykset. Naisen tarvitsee vain olla näytillä siellä missä miehiä on. Tinderistä löytyy rumat naiset, joita miehet ei lähesty, ja ne miehet, jotka eivät uskalla lähestyä naisia, koska ovat rumia.
Ei kaikki naiset löydä. Vain hyvin kauniit naiset löytää oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi nainen tekisi avauskysymyksen, kun kerran löytyy viljalti miehiä tekemään niitä?"
Siksi, että kyseinen mies kiinnostaa?
Tätä minäkin aina jaksan ihmetellä. Jos joku kiinnostaa, niin kannattaa ehdottomasti tehdä aloite. Toinen voi olla vaikka millainen kultakimpale, mutta esim. arka aloitteenteossa. Koskee nyt molempia sukupuolia. Etenkin se, ettei periaatteesta voi tehdä aloitetta, on typerää. Huonoja kokemuksia aloitteenteosta on varmasti useimmilla, joten senkään taakse on turha verhoutua.
Kun tarjolla on lukematon määrä miehiä, helpointa on valita niitä, jotka tuntuvat motivointuneimmilta eivätkä ole perässävedettäviä.
Tämäkin varmaan mutta useimmat Tinderissä olevat miehethän jopa omien sanojensa mukaan "tykkäävät" kaikista naisista eli eivät valikoi välttämättä _yhtään_ siinä vaiheessa. Silloin match naisella ei vielä ole oikea match vaan vasta viesti mieheltä on (joka siis vasta ennen sen lähettämistä katsoo millainen nainen on kyseessä). Olen myös nähnyt useamman miehen valittavan, että saavat matchejä "vääränlaisilta" naisilta eli ovat kuitenkin itse heistä "tykänneet" vaikka eivät tykkääkään.
Tärkeimmät syyt välttää Tinderiä lienevät, että nainen löytää parisuhteen joko sieltä tai muuten ja poistaa profiilinsa, ei halua käyttää sovellusta josta tietää jo etukäteen tai lyhyen kokeilun jälkeen saavansa läjän epämiellyttäviä viestejä (tai pahimmillaan vielä isomman riesan), edelliseen liittyen luottamuksen puute tuntemattomia random miehiä kohtaan eli itsesuojelu motiivina olla käyttämättä ja/tai on tyytyväinen myös ilman parisuhdetta (moni nainen on).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomessa on valtavasti vähemmän vapaita nuoria naisia kuin yksinäisiä miehiä.
Uskot tuota? Voi jeezuz teitä inceleitä. Mutta usko vaan, niin tytöt pysyy turvassa. Kierrä kaukaa.
Sinä se et taida osata keskustella muuten kun haukumalla miehiä in-celeiksi tai homoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Siellä paljon myös varattuja miehiä. Varattuja naisia ehkä vähemmän?
Mun ex-aviomies oli Tinderissä vielä kun olimme naimisissa. Tuttavat kertoivat minulle todisteiden kanssa ja halusin tietysti eron.
Mä luulen että naiset ei ole niin riippuvaisia parisuhteista kuin miehet ja siksi naisia on deittipalstoilla vähemmän.
Eron jälkeen olen ollut sinkku (nyt 47v) enkä kaipaa yhteen muuttamista yhdenkään miehen kassa. Mutta voisin harkita suhdetta missä molemmilla omat asunnot ja nähtäisiin pari kertaa viikossa. Siihen kun lisään vaatimuksen 100% uskollisuudesta niin alkaa mennä vaikeaksi löytää miestä. Joten mieluummin olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on aina ollut kaikissa seuranhakupalveluissa vähemmän. Toisaalta miehillä on ihan biologisesti suurempi tarve pariutua, ja naiset romantikkoina eivät usko parin hakemiseen vaan siihen, että arjessa yhtäkkiä huomaa että se vuosia vierellä ollut kiva kaveri onkin se oikea, kuten kaikessa romanttisessa viihteessä käy.
Ensimmäinen lause meni oikein. Sitten putosit manosfääriteorioiden kaninkoloon. Jo ennen internetiä painettujen lehtien seuranhakupalstoilla oli miesenemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomessa on valtavasti vähemmän vapaita nuoria naisia kuin yksinäisiä miehiä.
Miksi miehen pitää aina saada nuori nainen? Vanhemmissa ikäpolvissa on paljon enemmän naisia vapaana kuin miehiä, mutta silti miehillä on pakkomielle nuorista naisista. Moni nainenkin jäisi yksin, jos yleisesti naisille kelpaisi vain alle 30-vuotiaat miehet.
Kyllä itselle menisi noin pari vuotta itseä vanhempi nainen jos sillä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset löytävät seuraa muualtakin kuin sieltä. Itselläni ei ole ollut ainuttakaan seuranhakuilmoa ikinä missään.
Naisten on helpompi löytää seuraa reaalimaailmassa, koska miehet tekevät iskemisyritykset. Naisen tarvitsee vain olla näytillä siellä missä miehiä on. Tinderistä löytyy rumat naiset, joita miehet ei lähesty, ja ne miehet, jotka eivät uskalla lähestyä naisia, koska ovat rumia.
Ei kaikki naiset löydä. Vain hyvin kauniit naiset löytää oikeasta elämästä.
Kiva tietää, että olen hyvin kaunis :D
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kokemuksia paljoakaan, mutta kuvittelisin että naiset muuttuu vaativimmaksi kun vientiä on. Mitä enemmän miehet tarjoaa itseään naisille sitä enemmän naiset valkkailee. Miesten strategia tinderissä laittaa tykkäystä kaikille ja tätä metodia itekkin käytin.
Niin. Juuri tuon takia itse pidän mätsiä oikeana mätsinä vasta kun toinen avaa keskustelun ja haluaa pitää sitä yllä.
Koska moni tuntuu vetävän kaikki oikealle.
Mieluusti voisin itsekin aloittaa keskusteluita ja olla heti aktiivisempi, jos tietäisin heti mätsin tullen kyseessä olevan oikea ja hankittu oikealle pyyhkäisy toisen osilta.
Epätoivoisia kikkelikalleja ja -joonia on paljon.
Hyvin paljon.
Hyvin, hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-aviomies oli Tinderissä vielä kun olimme naimisissa. Tuttavat kertoivat minulle todisteiden kanssa ja halusin tietysti eron.
Mä luulen että naiset ei ole niin riippuvaisia parisuhteista kuin miehet ja siksi naisia on deittipalstoilla vähemmän.
Eron jälkeen olen ollut sinkku (nyt 47v) enkä kaipaa yhteen muuttamista yhdenkään miehen kassa. Mutta voisin harkita suhdetta missä molemmilla omat asunnot ja nähtäisiin pari kertaa viikossa. Siihen kun lisään vaatimuksen 100% uskollisuudesta niin alkaa mennä vaikeaksi löytää miestä. Joten mieluummin olen sinkku.
Toi oli mun ihanne mutta ei taida koskaan toteutua. Kaikkien naisten tavoite oli aina kotileikit.
M57
Yh äidit on huvittavia tinderissä. Hei tässä on kaksi lastani elätä he ja käytä paljon rahaa niihin. Joo ei kiitos ja swaippaan vasemmalle
Jännä lukea näitä miesten kokemuksia, kun lesbonaisena mulla ei ole lainkaan vastaava kokemus. Sinkkuna kävin useilla treffeillä, niin useilla et tuli tunne valinnanvaikeudesta. Kunnes nykyisen kihlatun kanssa aloitin juttelemaan niin tajusin tosi nopeasti että tässä se on.
Vierailija kirjoitti:
EIkö heteroparien ollessa kyseessä täsmälleen yhtä moni mies löydä silloin kumppanin myös? Vai miten tuo sinun logiikka toimii? (Naisen logiikkaa?)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tinder ole pikapanon hakuun tarkoitettu sovellus pikemmin kuin seurustelukumppanin hakuun tarkoitettu deittisovellus? Luulen, että naisia parisuhde kiinnostaa satunnaisseksiä enemmän
Näin miehet toivovat, kuten kaikissa muissakin seuranhakupalveluissa. 99% naisista ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi oli mun ihanne mutta ei taida koskaan toteutua. Kaikkien naisten tavoite oli aina ko
Ei kaikkien naisten tavoite ole kotileikit. Ei minunkaan kuten tuossa yllä kirjoitin. Olen kotileikkini leikkinyt (kaksi aikuista omilleen muuttanutta lasta). Mutta varmaan suurin osa naisista haluaa ne kotileikit koska naisilla on tyypillisesti kova hoivavietti.
En ole muutenkaan ns tyypillinen nainen, joten mun on myös ollut hankalaa löytää mies joka hyväksyy sen että en ole ns kotirouva, joka pyykkää ja leipoo. Olen hyvin miesvaltaisella alalla johtotehtävissä, nimeni on vuosittain suurituloisten julkisella listalla, olen itsenäinen ja omatoiminen kaikessa. Teen remontit ja korjaan auton jne. Ex-aviomies sanoi mm että hän inhoaa sitä kun en tarvitse miestä mihinkään😀
Mutta ehkä mä vielä joskus löydän sopivan miehen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi oli mun ihanne mutta ei taida koskaan toteutua. Kaikkien naisten tavoite oli aina ko
Ei kaikkien naisten tavoite ole kotileikit. Ei minunkaan kuten tuossa yllä kirjoitin. Olen kotileikkini leikkinyt (kaksi aikuista omilleen muuttanutta lasta). Mutta varmaan suurin osa naisista haluaa ne kotileikit koska naisilla on tyypillisesti kova hoivavietti.
En ole muutenkaan ns tyypillinen nainen, joten mun on myös ollut hankalaa löytää mies joka hyväksyy sen että en ole ns kotirouva, joka pyykkää ja leipoo. Olen hyvin miesvaltaisella alalla johtotehtävissä, nimeni on vuosittain suurituloisten julkisella listalla, olen itsenäinen ja omatoiminen kaikessa. Teen remontit ja korjaan auton jne. Ex-aviomies sanoi mm että hän inhoaa sitä kun en tarvitse miestä mihinkään😀
Mutta ehkä mä vielä joskus löydän sopivan miehen elämääni.
Tyypillinen nainen = pyykkää ja leipoo? Just.
Taitaa olla niin, että Tinderissä huima määrä varattuja miehiä esittämässä sinkkua.
Koska kenenkään vähänkään sosiaalisen ja normaalin naisen ei tarvitse alentua mihinkään tinderiin, seuraa saa ihan irl. Tinderissä on vain alin kuona, eli alkoholisoituneet ja epätoivoiset kilttimiehet sekä mt-ongelmaiset naiset.
Algoritmi, feikkiprofiilit (joissain apeissahan työntekijät jopa ylläpitää noita) yms. Naisilla toki myös helpompaa saada suhteita muuallakin