Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielikuvitusleikki: Mitä tekisit, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen huomenna?

Vierailija
08.06.2014 |

Ja ei please väittelyä siitä voisiko niin ikinä käydä, vaan ihan pelkkää mielikuvitusleikkiä. Mitä tapahtuisi ja miten reagoisit?

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin Suomeen äidille ja siskolle. Seuraisin uutisista mitä tapahtuu.

Vierailija
22/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin että pilliin vihelletään.. terveisin intin käynyt foliohattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaisin av:lle ison joukon "mitäs minä sanoin" -avauksia.

Vierailija
24/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä mitää muuta voisi, kun alkaa venäläiseksi.

Syödä suolakurkkuja ja juoda vodkaa... niin ja opetella kännipäissään niitä niiden kiemuroita (kirjaimia)

Vierailija
25/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evakkoon olisi lähdettävä, mutta jostain pitäisi saada ase ja ammuksia.

Vierailija
26/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Todennäköisesti en osaisi tehdä mitään. Ehkä pyytäisin, pääsenkö majailemaan isän mökille korpeen joksikin aikaa. Se voisi olla parempi paikka kuin kaupunki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne lähtisitte evakkoon? Kuvitteletteko että Suomesta pääsisi sotatilassa lähtemään lentokoneella ulkomaille, vai ajattelitteko seilata soutuveneellä?

Vierailija
28/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kauas pois...Kanadaan vaikka? Ja perhe tottakai mukaan miestä myöden vaikka mies sanoo että hän jää puolustamaan Suomea. Ei jää jos mä vaan sen estämään pystyn...itsekäs en ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin sitä mitä ennenkin eli lypsäisin lehmät, lukisin lehdet ja antaisin elämän jatkua. Mihinkään ei lähdetä sen jälkeen, kun maa on vallattu.

Vierailija
30/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuljetus on keksitty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin opetella kyrillisiä aakkosia. Luultavasti suorisin täältä Tampereen keskustasta lasten kanssa vaikka vanhempieni luo maatilalle tai jonnekin muualle "turvallisempaan" paikkaan. Nauraisin sontaisesti sissi-ex-miehen lähtiessä sinne jonnekin vihollislinjan huonommalle puolelle.

Vierailija
32/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuisin torrakkooni tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin heti Viroon ja hakisin sieltä kaikille perheenjäsenille turvapaikkaa. Näes Viro on Naton jäsen ja Natolaiset puolustavat omiaan.

Vierailija
34/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin itseni mahdollisimman ruman ja vastenmielisen näköiseksi ja pyrkisin kaikin tavoin välttää raiskatuksi joutumisen. Onneksi minulla ei ole lapsia, voin keskittyä suojelemaan vain itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset lietsoo pelkoa, mikä lietsoo vihaa, mikä lietsoo tappelumentaliteettia. Joten haastaisin aloittajan oikeuteen sodanaloittamisesta ja söisin mehujäätelön.

Vierailija
36/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin evakkoon täältä rajalta, veisin tyttäreni turvaan ja itse liittyisin lottiin tai mikä nykyisin korvaisi lotta-nimityksen. Haluaisin kuitenkin auttaa omalta osaltani maanpuolustusta, vaikka en armeijaa olekaan käynyt.

Vierailija
37/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:24"]

Lähtisin kauas pois...Kanadaan vaikka? Ja perhe tottakai mukaan miestä myöden vaikka mies sanoo että hän jää puolustamaan Suomea. Ei jää jos mä vaan sen estämään pystyn...itsekäs en ole!

[/quote] Taa on hauska! Aurinkomatkoiltako aiot liput ostaa?

Vierailija
38/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin sinut ap eturintamaan, kun et muutenkaan tunnu osaavan lopettaa näitä kahjoja avauksia.

Oletko jo selittänyt asian lapsillesi niin, etteivät ahdistu, kun Venäjä hyökkää?

Vierailija
39/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin Vladimirille.

Vierailija
40/173 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:24"]

Lähtisin kauas pois...Kanadaan vaikka? Ja perhe tottakai mukaan miestä myöden vaikka mies sanoo että hän jää puolustamaan Suomea. Ei jää jos mä vaan sen estämään pystyn...itsekäs en ole!

[/quote]

 

Hah, millähän ihmeellä menisit??? Toivottavasti ymmärrät, että sotatilassa lentokoneet eivät lennä eivätkä laivat liiku? Ja jos asevelvollinen yrittää livistää maasta, hän on aika pahassa pulassa.