Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin tipattomalla? Ja ei, ei tarvitse tulla ilmoittamaan, että olet aina tipattomalla. Ketju on tarkoitettu muuten alkoholia enemm...

Vierailija
01.01.2021 |

Itse aion pitää. On muutenkin olo, että kaipaa nyt elämää ilman alkoholia.

Kommentit (228)

Vierailija
41/228 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että en, mutta kun join tuossa juuri pari päivää putkeen niin ehkä sittenkin... En siis mitään älyttömiä määriä, laskin että ekana iltana 5 annosta ja tokana 3-4. Mutta joka tapauksessa tänään on krapula, väsyttää niin pirusti... Vielä ei ole ahdistus/masennus iskenyt, mutta se tuleekin yleensä vasta toisena krapulapäivänä. Eli huomista innolla odottelen.

Kiinnostaisi siis kokeilla, että josko tipattomuus vaikuttaisi mielenterveyteen. Varsinkin kun tuntuu, että alkoholi on ainut sellainen suurempi ilon lähteeni, ja toisaalta se aiheuttaa aina myös masennusta. Nykyään siis vaikka en joisi kuin muutaman annoksen. Alkaisinko nauttia jostain muustakin, jos en käyttäisi alkoholia ollenkaan? Vai olisiko sitten vain koko ajan tasapaksua ja tylsää?

Vierailija
42/228 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion pitää tipattoman kuten monena vuonna on tullut tehtyä. Vuosi sitten olin vappuun asti ilman ja oli ihanaa. Ahdistun jos tissuttelen useampana (kahtena) päivänä viikossa, vaikka saatan juoda vain pari erikoisolutta (ei koskaan vahvoja vaan ihan keskioluen vahvuisia).

Paino ei mulla koskaan laske tipattomalla, kun en ole niitä kiloja juonut vaan syönyt :)

Eniten tipattomuudessa tykkään siitä, kun on heti aamusta pirteä viikonloppunakin. Vähän tylsää se kyllä on. Miehen kanssa tullut tavaksi ottaa muutama viikonloppuisin ja kun ei ole enää pieniä lapsia, niin se on vähän kuin ohjelmanumero :D Pitää keksiä muuta tilalle.

Ja kiitos ap kun jaksat sanoa noille turhille kommentoijille. Todella ärsyttävää ja AINA sama juttu kun tästä aiheesta puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/228 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomisesta alkaen neljä kuukautta, kuten joka vuosi. Ja elokuussa uudestaan.

Tuohan olis hieno idea! Kesällä vähän ottaa ja sitten joulukuussa, muuten raittiiina.

Vierailija
44/228 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion pitää tipattoman kuten monena vuonna on tullut tehtyä. Vuosi sitten olin vappuun asti ilman ja oli ihanaa. Ahdistun jos tissuttelen useampana (kahtena) päivänä viikossa, vaikka saatan juoda vain pari erikoisolutta (ei koskaan vahvoja vaan ihan keskioluen vahvuisia).

Paino ei mulla koskaan laske tipattomalla, kun en ole niitä kiloja juonut vaan syönyt :)

Eniten tipattomuudessa tykkään siitä, kun on heti aamusta pirteä viikonloppunakin. Vähän tylsää se kyllä on. Miehen kanssa tullut tavaksi ottaa muutama viikonloppuisin ja kun ei ole enää pieniä lapsia, niin se on vähän kuin ohjelmanumero :D Pitää keksiä muuta tilalle.

Ja kiitos ap kun jaksat sanoa noille turhille kommentoijille. Todella ärsyttävää ja AINA sama juttu kun tästä aiheesta puhutaan.

Joo mä oon kans perso etenkin noille oluille ja erikoisolueille. Oon oluen ystävä ja valitettavasti vaan osa holittomista ei maistu niin hyvältä kuin ne. Toki niitä hyviä holittomiakin on ja nyt on tullut taas uusia markkinoille, niin ajattelin nyt tipattomalla niitä maistella ja jos löytäis uusia suosikkeja.

Ja kiitos kiva kuulla! Olisi kiva keskustella tästä just meidän kaltaisten kanssa, joille se tipaton on varmaankin ensisijaisesti suunnattu.

-ap

Vierailija
45/228 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä oon kans perso etenkin noille oluille ja erikoisolueille. Oon oluen ystävä ja valitettavasti vaan osa holittomista ei maistu niin hyvältä kuin ne. Toki niitä hyviä holittomiakin on ja nyt on tullut taas uusia markkinoille, niin ajattelin nyt tipattomalla niitä maistella ja jos löytäis uusia suosikkeja.

Ja kiitos kiva kuulla! Olisi kiva keskustella tästä just meidän kaltaisten kanssa, joille se tipaton on varmaankin ensisijaisesti suunnattu.

-ap

Sanonkin aina että olen keskikaljajuoppo, en muuta joiskaan :D Viiniä pää ei kestä yhtään nykyään lasillista enempää. Onneksi on alkoholittomia oluita nykyään, hyviä vaan vaikea löytää.

Tsemppiä tipattomalle! Itsellä ainakin naama ihan pöhöttynyt kolmen (!!) tissuttelupäivän jälkeen (omasta mielestä, tuskinpa muut huomaa, tai toivottavasti ei). Onneksi juhlat on juhlittu vähäksi aikaa.

Vierailija
46/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tuli nukuttua hyvin ♥️

Vierailija
47/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä menee?

Mulla on ihan helkutin tylsä lauantai-ilta..

Vierailija
48/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tipattomalla, ei tee mieli olla. Alkoholi on niin ihanaa.

Vierailija
49/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju EI OLE edelleenkään niille, jotka EIVÄT juo muutenkaan ja jotka ovat käytännössä aina tipattomalla. Perustakaa oma ketju. -ap

Sinä et määrää kuka tänne saa kirjoitella.

Vierailija
50/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hosua mihinkään tipattomalle. Viina tykkää kun sitä juodaan.

Vierailija
51/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites teillä menee?

Mulla on ihan helkutin tylsä lauantai-ilta..

Tylsää ilman alkoholia?

Vierailija
52/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi melkein tehdä johtopäätöksen, että alkoholin käyttämättömyys vie lukutaidon 🤭 Vai älyn?

Vierailija
53/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju EI OLE edelleenkään niille, jotka EIVÄT juo muutenkaan ja jotka ovat käytännössä aina tipattomalla. Perustakaa oma ketju. -ap

Sinä et määrää kuka tänne saa kirjoitella.

Onpas tämä määräilyn kieltäjä lapsellinen. Totta kai aloittaja saa määrätä, kuka saa kirjoittaa. 

Vierailija
54/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää vähentää todella,juomiseen menee rahaa ihan pirusti. Ma korkki kiinni,vkonloppuna saa jotain juoda.

Vierailija
55/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, käytän muutenkin kohtuudella. Viikossa menee muutama saunaolut tai -siideri. Humalajuomista harrastan harvoin, en välttämättä edes joka vuosi.

Vierailija
56/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä dokua porukkaa kun kuukauden juomattomuus on näin iso juttu.

Vierailija
57/228 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join pitkästä aikaa vuoden lopussa yhden oluen( olen siis juonut viiniä ja lonkeroa kyllä syksyllä), juuri ennen kuin etukäteen päättämäni tipaton alkuvuosi 2021 alkaa.... ja en muistanutkaan miten hyvältä jääkylmä olut voikaan maistua. Tietääkö joku olisiko joku alkoholiton olut hyvää?

Vierailija
58/228 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pysty olemaan edes viikkoa ilman alkoholia, ja on sitä mieltä että tipattomat tammikuut on perustettu ongelmakäyttäjiä varten.

Vierailija
59/228 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tammikuunkin mieluummin jarruja, koska en pidä krapulasta, eikä päihtymyskään ole miellyttävää nähnytkään etanolilla pelatessa.

Vierailija
60/228 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Vuodessa tulee varmasti 30 pvää ilman alkoholia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan