Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tuosta mitään terveyshyötyä jos kävelee tunnin pari päivässä

Vierailija
13.11.2022 |

Ripeästi? Vai onko yhtä tyhjän kanssa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa

Vierailija
2/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tuolla tavalla jopa pudottaa painoa jos ruokavalio kunnossa. Ei aina tarvitse kuntosali treeniä. Kävely on parasta, näkee maisemia samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on siis puolen tunnin matka baariin?

Vierailija
4/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Vierailija
5/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän kiittää ja kolesteroli pysyy alhaisena.

Vierailija
6/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan paljon!

Okinawan saarella ihmiset elää pisimpään koko maailmassa. Syytä on tutkittu ja käveleminen on yksi tekijä. Hyvin vähän raskasta liikuntaa, mutta paljon kevyttä pitkäkestoista hyötyliikuntaa.

Vierailija
7/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa. Suurinosa suomalaisista ei varmaan edes harrata mitään liikuntaa varttia pidempään. Makoilu on niin mukavaa ja sipsin mussutus

Vierailija
8/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Käveleminen ehkäisee masennustakin. Ei paljon hyödyllisempää liikuntamuotoa olekaan kuin reipas kävely, hitaampikin käy.

Vierailija
9/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elinikäni aikana en ole muuta liikuntaa oikeastaan edes harrastanut paitsi päivittäistä kävelyä. Terveys pysynyt hyvänä ja paino normaalina. Iltalenkit myös auttavat merkittävän paljon minua, tulee paremmin uni.

Vierailija
10/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus laihtunut 80 kilosta 60 kiloon sillä että rupesin tekemään tunnin kävelylenkin joka päivä.

Vierailija
11/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus laihtunut 80 kilosta 60 kiloon sillä että rupesin tekemään tunnin kävelylenkin joka päivä.

Todennäköisesti olet tehnyt myös muita elintapamuutoksia, ruokailuun? Muuten ei tapahdu.

Vierailija
12/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovat kolesteroliarvot ja nukkuminen parantuneet, kun aloitin tekemään 1-1,5 tunnin iltakävelyjä.

Vierailija
13/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on hyötyä, myös henkiselle puolelle.

Vierailija
14/14 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait. Jopa 20min päivittäinen kävely ehkäisee sairauksia ja alentaa painoa. Pääasia että se persaus nousee sieltä sohvasta kunhan vähintään sen 20min kävelet. Itse tykkään kävellä metsässä, mäkillä parhaimmillaan menee 4h, eväät repussa, kannon päällä istun välillä ja juon kahvit ym. Sadekaan ei ole este, kun on hyvät vaatteet, ja sateella on hyvä hengittää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi