Oletko sinäkin tipattomalla? Ja ei, ei tarvitse tulla ilmoittamaan, että olet aina tipattomalla. Ketju on tarkoitettu muuten alkoholia enemm...
Itse aion pitää. On muutenkin olo, että kaipaa nyt elämää ilman alkoholia.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tipattomalla.
Hahaha, kerkesin lukea aloituksesta vain, että ei tarvitse tulla kertomaan, jos on aina tipattomalla, ja mikä olikaan ensimmäinen avaamani vastaus? Kuinka tyhmiä ihmiset voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Tipattomuus on eräänlaista itsensä huijaamista tai riitti. Ihan samahan se on milloin on juomatta. Itse juon todella harvoin ja monesti meneekin kuukausia välissä, mutta en tosiaan minkään tietyn kuukauden mukaan sitä päätä :))
No jos sinä huijaat, niin eihän sen tarvitse koskea muitakin.
Itse tiedän, että pitää nyt nollata. Marras- ja joulukuut on olleet yhtä juhlintaa. En huijaa itseäni, kun myönnän tämän. Sitä paitsi aloitin laihdutuksen, eikä siihen tietty sovi alkoholi. Tavoite on se 100 päivää ilman.
Olen ollut 66 vuotta tipattomalla eli koko elämäni!
Olen aina tipattomalla. Pakko oli noin kommentoida, kun kiellon asetit!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tipattomalla.
Hahaha, kerkesin lukea aloituksesta vain, että ei tarvitse tulla kertomaan, jos on aina tipattomalla, ja mikä olikaan ensimmäinen avaamani vastaus? Kuinka tyhmiä ihmiset voi olla?
Ei se tyhmyydestä johdu, vaan halusta naljailla ja tehdä päinvastoin kuin neuvotaan, kuten minä, joka olen aina tipattomalla!
Joko olette uudella tipattomalla? Mulla meneillään päivä numero 15.