Heitetään tähän mielenvikaista läpändeerosta!
Luovuutta mt-ongelmia peliin, palstailijat. Lisäpisteitä saa totaaliautistisesta läpästä tai skitsofreenisista hönöilyistä.
Aloitan. Ui ui ui kun pikkupippeli kipuilee kun koruuna hyökkäsi pikkupikkupippelin kimppuun.
Kommentit (6)
Irmeli makaa kapaloituna nurkassa, lapset killuvat katossa, on aika valella talo pentsiinillä ja haihtua savuna ilmaan. Palaan vielä.
Kellarissani on nainen sidottuna. Syötän sille joka aamu metamfetamiinia ja sen jälkeen pakotan sen katsomaan talitinttien parittelua kaksi tuntia. Nainen on yläasteihastukseni, joka nyrpisteli minulle, kun ujona ja kokemattomana poikana kysyin värisevällä äänellä hänen puhelinnumeroa. Kiltin miehen kosto on hirmuinen jatkuu vielä viis vuotta kunnes armahdan.
Tänään koodasin uuden pelin. Se on sellainen jossa isä ajaa hiilihangolla perheensä ulos pakkaseen punaisesta tuvasta. Olen käyttänyt pelissä unreal-3D moottoria ja se näyttää tosi hyvältä. Hyvä grafiikka on tärkeää että näkee miten hiilihanko uppoaa nuorimmaiseen jos pääsee kolmostasolle. Pelikehitys oli minulle terapeuttinen prosessi.
Mikä on ällöttävämpää kuin tynnyrillinen kuolleita vauvoja?
- Se että alimmainen niistä on elossa ja syö tietään pinnalle.
Terence McKennan kertomukset tripeistä ovat aika hyviä tässä. Matkaat toiseen ulottuvuuteen, jossa tapaat mekaanisia keijuja. He sanovat "Älä antaudu hämmästykselle, muuten et muista mitä opetamme sinulle" Ja sitten he näyttävät kuinka tekevät Fabergen munien kaltaisia objekteja.