Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolaiset huomio! Minkälainen asuinpaikka on Tuomarila?

Vierailija
07.06.2014 |

Siellä olisi kiinnostava asunto myynnissä, mutta en tunne aluetta. Joten kertokaapa tietämättömälle, kannattaako harkita muuttoa kyseiseen paikkaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttua asuu siellä ja ovat tykänneet. Toki Espoon keskus on aika lähellä ja siellä tullee asioimaan aika paljon ja se ei ehkä ole se kaikkein ihanin paikka.

Vierailija
2/22 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Espoon Keskuksessa on vialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/22 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:13"]Mikä Espoon Keskuksessa on vialla?

[/quote]

Ei mikään. Ihan siisti ja mukava nykyään.

Vierailija
5/22 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarila on ihan jees. Kulkuyhteydet on hyvät. Espoon keskus on siistinyt ilmettään, mut onhan se aika slummi vieläkin varsinkin jos vertailee noin Espoon sisällä. Mut asioin siellä päivittäin, ei ole sattunut pulmia mun kohdalle

Vierailija
6/22 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:33"]Tuomarila on ihan jees. Kulkuyhteydet on hyvät. Espoon keskus on siistinyt ilmettään, mut onhan se aika slummi vieläkin varsinkin jos vertailee noin Espoon sisällä. Mut asioin siellä päivittäin, ei ole sattunut pulmia mun kohdalle

[/quote]

Riippuu mihin on tottunut. Helsingin 'slummeihin' verrattuna Espoon keskus on rauhallinen lintukoto..Onhan siellä kansainvälistä porukkaa ja muutama laitapuolen kulkija, mutta ihan hyvin siellä uskaltaa asioida.

Vierailija
7/22 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuomarilassa koulua? Vai miten noi koulukuviot tuolla menee... Espoon keskukseen kouluun?

Vierailija
8/22 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama kiinnostaisi minuakin!

Ap

Vierailija
9/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan Tuomarilan alueella on kolme päiväkotia ja yksi koulu. Siinäkin mielessä alueen palvelut on siis hyvät. Takavuosina Tuomarilassa asuneena voin suositella kaupunginosaa lämpimästi.

Vierailija
10/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muuttaa täällä ei ole oikeasti mitään. Kuolet tylsyyteen.

Vierailija
11/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:33"]Tuomarila on ihan jees. Kulkuyhteydet on hyvät. Espoon keskus on siistinyt ilmettään, mut onhan se aika slummi vieläkin varsinkin jos vertailee noin Espoon sisällä. Mut asioin siellä päivittäin, ei ole sattunut pulmia mun kohdalle

[/quote]

Riippuu mihin on tottunut. Helsingin 'slummeihin' verrattuna Espoon keskus on rauhallinen lintukoto..Onhan siellä kansainvälistä porukkaa ja muutama laitapuolen kulkija, mutta ihan hyvin siellä uskaltaa asioida.

[/quote]Minusta taas Itä- Hgissä on paljon viihtyisämpää.

Vierailija
12/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarila on ihan hyvää aluetta. Joskus tosin myynti-ilmoituksessa lukee Tuomarila, vaikka kyseessä on pahamaineinen Suvela. Jos hinta on halpa, en usko, että kyseessä Tuomarila, vaan Suvela. Suvelaan en itse ikinä muuttaisi.

Vierailija
13/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:13"]

[/quote]

Käy siellä Espoon keskuksen juna-asemalla, niin huomaat... Mieluiten ilta-aikaan, esim. perjantaina.

Vierailija
14/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes harkitsisi muuttamista ko alueelle. Slummialuetta ja maahanmuuttajia, narkkareita ja alkoholisteja täynnä, niinkuin koko espoonkeskus ja muu lähitienoo.

Vierailija
15/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarilan vanha puoli eli radan toinen puoli on vähän huonompaa aluetta, mutta uusi puoli Kulovalkea on hieno alue. Talot ovat uusia ja moderneja sekä rauhallisia, Tarkasta missä kiinnostava asunto sijaitsee ;)

Vierailija
16/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on vähemmän känniääliöitö, koska mamut.

Vierailija
17/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 16:09"]Tuomarilan vanha puoli eli radan toinen puoli on vähän huonompaa aluetta, mutta uusi puoli Kulovalkea on hieno alue. Talot ovat uusia ja moderneja sekä rauhallisia, Tarkasta missä kiinnostava asunto sijaitsee ;)

[/quote]Kulovalkea on kallis ja kiinni radassa ja moottoritiessä. Vanha puoli on lähellä Keskuspuistoa. Jos tällaiset asiat ovat sinulle merkityksellisiä... Muuten Espoon keskuksen ympäristössä on paljon mukavia alueita. Sen näkee kyllä käymällä paikan päällä. Kouluista kannattaa kyllä ottaa selvää.

Vierailija
18/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoritien äänet eivät kyllä kuulu yhtään mihinkään :D Ensin minäkin luulin kun tänne muutettiin et kuuluis. Varsinkin kun oon niin herkkäuninen mutta äänieristys on loistava :) En tiedä onko se sinusta muka haitta että on kiinni junaradassa...? Itse en kyllä junalla kulje vaan autolla mutta luulisin sen olevan vain positiivinen asia. Ja sitäpaitsi en edes nää rataa kun katson ikkunoista ja siihen on tästä matkaa, täällä on enemmänkin taloja kuin ne kolme radan edessä olevaa :D Kallis...no kelle on kelle ei.

Vierailija
19/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan missä elämäntilanteessa olet. Tuomarilassa on sekä omakotitalojen, rivareiden että kerrostaloasuntojen hinnat Espoon keskiarvoa alemmat vaikka asunnot ovat muuten ihan kunnollisia, mutta se johtuu siitä että Espoon keskuksen alueella todella asuu  paljon maahanmuttajia.  Hyvänä puolena on nopea junayhteys Helsinkiin ja Espoon suurimpaan keskukseen Leppävaaraan.

Jos olet sinkkku tai olette lapseton pariskunta tai olette eläkkeellä niin asialla ei liene merkitystä mutta jos on kouluikäisiä lapsia niin on. Moni muuttaakin siksi pois alueelta ennenkuin lapsi menee yläasteelle, koska sillä on huono maine.

Vierailija
20/22 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2014 klo 17:01"]Moottoritien äänet eivät kyllä kuulu yhtään mihinkään :D Ensin minäkin luulin kun tänne muutettiin et kuuluis. Varsinkin kun oon niin herkkäuninen mutta äänieristys on loistava :) En tiedä onko se sinusta muka haitta että on kiinni junaradassa...? Itse en kyllä junalla kulje vaan autolla mutta luulisin sen olevan vain positiivinen asia. Ja sitäpaitsi en edes nää rataa kun katson ikkunoista ja siihen on tästä matkaa, täällä on enemmänkin taloja kuin ne kolme radan edessä olevaa :D Kallis...no kelle on kelle ei.

[/quote]No ehkä se ei haittaa jos et pahemmin kaipaa luonnonrauhaa. Minä haluan, ettei ulkoilemaan päästäkseen tarvitse alittaa motaria tai rataa. Vanhalla puolella on paljon väljempi tunnelma. Ja katselin siis itsekin pari vuotta sitten Tuomarilan asuntoja, ja Kulovalkeassa vastikkeet olivat hillittömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi