Vinkatkaa hyviä ja edullisia vaatekauppoja Iso-Britanniassa?
Olen menossa eka kertaa Iso-Britanniaan, missä kaupassa kannattaa shoppailla itselle ja lapsille vaatteita?
Kommentit (12)
Mm. Primark, Matalan, Sports Direct :) Nuo onkin sitten tosi halpoja. Next on kiva, kohtuuhintaisia vaatteita mut ei superhalpa.
Komppaan: Primark ihan ykkönen. Sitten New Look, Peacocks ja myös Asdan ja Tescon hypermarketeissa edullisia vaatteita. Kohtuuhintaisista hyviä River Island ja Topshop. Nauti, olisinpa sun saappaissa!!
Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark, Primark!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muuta et tarvitse. Mene ehdottomasti sinne ensimmäisenä. Halpaa, halpaa, osa huonoa, osa hyvää.
Löytyy Lontoosta Marble Arch -metropysäkkiä vastapäätä.
Ok, kiitos teille :)! Noilla pääsee varmaan alkuun. Lontoossa olen ehkä yhden päivän, en tiedä ehtiikö siellä kuinka shoppailla. Mutta noita kauppoja on varmaan joka paikassa.
Selvä, Primark on sitten ykköskohde :D.
Ap.
Primark! :)
Next
Outletteja Lontoossa on myös
TKMaxx on mahtava kymmenien merkkien outlet-myymälä jossa kaikki taitaa olla vähintään 50% alennuksessa alkuperäisestä hinnasta. Löytyy erinomaiset valikoimat niin aikuisten- kuin lastenvaatteitakin.
Primark ei kyllä sitten laatua oo nähnytkään. Muista ehdottomasti sovittaa kaikki, koska koot on ihan mitä sattuu, ja älä ylläty jos tavarat eivät ole kovin pitkäikäisiä. Välillä sieltä löytää kyllä ihan täysosumiakin, mutta mulla on esim. useammista korkkareista lähtenyt koko korko irti kävellessä. Yhdet housut repesi yhden käytön jälkeen saumoista jne. Asun itse Briteissä, alkuun täällä tuli shoppailtua paljon Primarkissa, nykyään olen siirtynyt muihin kauppoihin, joissa on mielestäni parempi hinta-laatusuhde.
New Look. Parasta mitä ns. H&M hinnoilla saa. Hyviä ja istuvia vaatteita, suosittelen erittäin lämpimästi!
Next. Pikkaisen kalliimpi, mutta esim. kengät ja toimistovaatteet huippuja. Ja alet kannattaa aina katsoa, voi saada tosi kivoja laatujuttuja halvalla!
River Island. Täälläkin pikkaisen kalliimpia mutta usein aika persoonallisia vaatteita.
Forever 21. Aika nuorekkaita juttuja ja isokokoiselle (Suomen XL) täältä ei ehkä mahdu mitään päälle, mutta mun mielestä täältä löytyy ihania kenkiä, paitoja ja koruja!
TK Maxxista voi tehdä löytöjä jos jaksaa siellä penkoa!
Primark.