Tarot-kortti
Hei, opettelen tarot-korttien nostoa ja voin nostaa muutamalle neuvoa-antavan kortin johonkin asiaan HARJOITUSMIELESSÄ. En siis anna kyllä/ei tyyppisiä vastauksia vaan neuvon tai ajatuksen :)
Kommentit (149)
Kuinka ratkaista vaikea tilanne erään ihmisen kanssa; mihin suuntaan?
Toivottavasti en myöhästynyt, kun törmäsin tähän ketjuun vasta nyt. Jaksaisitko nostaa vielä yhden kortin?..:)
Miten jaksamiseni käy yllätysvauvan ja kolmen muun pienen parissa? Kestääkö mieheni terveys? Entä työllisyystilanteeni, kun nyt kohtapuolin jälleen jään uudelle äitiyslomalle..
onko tuleva vauvamme uros vai naaras
Ehditkö nostaa minullekin? :)
Ero juuri tulossa ja kiinnostaisi tietää mitä elämääni mahdollisesti tulevaisuudessa?
Tais täti lähtee jo... tää ketju on kuitenki eiliseltä
Eiiiii.. vastaa nyt vielä. Kestääkö taloutemme kotiäitiyttä vielä vuoden? kaksi? Jos nyt heti haen töihin, miten minun käy?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:17"]Kuinka ratkaista vaikea tilanne erään ihmisen kanssa; mihin suuntaan?
[/quote]
Tämä kortti viittaa siihen, että asioita on ilmassa, mutta käytännön toteutus puuttuu. Ideoita on vaikka kuinka paljon! 2 hyvin jääräpäistä henkilöä on kyseessä, joista molemmat tuntuvat tietävän, kuinka asia tulisi toteuttaa. Paljon kuitenkin tulee tapahtumaan, positiivisia asioita. Puheluja, ehkä viestejä. Inspiraatiota.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:50"]Mitä hän ajattelee tilanteesta?
[/quote]
Tässä näkyy jokin hanke tai tavoite, johon tarvitaan jokaisen henkilön osaamista ja panosta. Tämä on yhteistyön, erikoisosaamisen, kommunikaation kortti. Uutta on syntymässä. Nyt pitäisi malttaa edetä hitaasti, ettei kohta tarvitsisi palata taaksepäin. Käytä taitojasi, nyt on sen aika!
jäin välistä, oon se joka on solmussa elämässään. :o(
Heippa taas:)
Tipahdinko välistä, t. klo 21:40 kyselijä?:)
Minäkin unohduin.. kotiäitiydestä ja talousasioista tietoa kaipaava..
Niin, Onko siis lapsemme poika vai tyttö?
Hei nostaisitko vielä minullekin? :)
Kiitos. Toiveikkaampi olo. On oltu (taas) aika umpikujassa. Osa kuvauksesta niin osuva, että nauratti.
77
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:39"]jäin välistä, oon se joka on solmussa elämässään. :o(
[/quote]
Voimaa on luvassa, sinä selviät. Tunteet ovat vaihdelleet taivaasta helvettiin, mutta löydät sisäisen rauhasi. Et ole pian enää niin tunteittesi armoilla. Sinun tulee miettiä, mikä opetus kohtaamiisi vaikeuksiin liittyy. Voit alkaa työstämään pelkojasi.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:14"]
Kuinka meidän pikkuperheen käy? Jaksanko arkea, entä onko mies minulle oikea? Jaksaako hän?Saanko töitä lähitulevaisuudessa?
[/quote]
Saisinko tähän selvyyttä:) kysyisin vielä että näetkö onko vauvamme terve?
[/quote]
Kyllä, hyvää lupaava kortti nousi. Kortissa on elämänpuu. Koko ihmisen elinkaari. Kaikki on hyvin. Tässä ja nyt.