Tarot-kortti
Hei, opettelen tarot-korttien nostoa ja voin nostaa muutamalle neuvoa-antavan kortin johonkin asiaan HARJOITUSMIELESSÄ. En siis anna kyllä/ei tyyppisiä vastauksia vaan neuvon tai ajatuksen :)
Kommentit (149)
Minullekin kelpaisi. Täysin hukassa, joku lanka pitäisi löytää tähän elämään mitä voisi kokeilla seurata.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:20"]Voi ei, jäin jotenkin välitilaan... Näetkö vielä jotain? T: 28 ja 43
[/quote]
Voima. Vanhoista peloista irti pääseminen. Kuvan nainen alkaa ymmärtää oman voimansa. Nainen ymmärtää, että tietyt asiat on eletty ja elettävä läpi. Tunteet vaihtelevat taivaan ja helvetin välillä. Edistystä tapahtuu! Tulet sinuksi itsesi ja totuuden kanssa. Vaikeuksillasi on ollut tarkoitus ja viesti. Sinun tulee nähdä, mitä sinun tulee oppia.Rohkeutta ja luottamusta!
[/quote]
No niinhän se joka tapauksessa on. Vaikea läksy. Kiitos ajastasi ja ystävällisyydestäsi! Kaikkea hyvää sinulle.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:04"]Miespuolisten ystävien ja miesten kanssa ylipäätään hämmennystä. Näetkö mitään?
[/quote]
Vastaisitko minullekin?
[/quote]
Kortin sanoma viestii tukalasta tilanteestä, josta voit vapautua vasta kun ymmärrät mistä roikut. Sinun tulisi tavoitella taivasta ja henkisiä asioita. Sopeudut omaan kohtaloosi käyttämällä voimaasi ja kestävyyttäsi. Sinulla voi olla vähän kapea-alainen katsantokanta. Sinun tulisi oppia katsomaan asioita uudella tavalla. Olet menettänyt luottamuksesi omaan intuitioon. Sinun tulisi tunnistaa, mihin olet jumiutunut, tämän jälkeen muutos on mahdollinen. Hieman epävarmuutta ja itsekkyyttä. Mahdollisesti toisten kiristystä tunteilla. Tarve muuttaa vanhat käyttäytymismallit, oppiminen, asioiden näkeminen uudella tavalla.
[/quote]
Kiitos. Mietittävää. Näkisitkö vielä mitä kaksi eri miestä haluavat minusta tai mikä heitä 'vaivaa'?
Hei! Haluaisin tietää miten jatkuu, pääsenkö töihin, pitäisikö opiskella vai muuta :) kiitos
Voisitko minullekkin katsoa, en tiedä voiko kysyä ihan kaikista elämän osa-alueista...siis rakkaus/perhe-elämä, talous, terveys, opiskelu/työelämä.
Jos ei voi oikein eritellä, niin mitä sitten nousisi minulle korteista?
Haikaleeko mieheni naista jonka kanssa oli lyhyessä suhteessa ennen minua? Onko minua huijattu tässä asiassa kaikki nämä vuodet? vai peilaanko lähipiirin juttuja omaankin elämään...
Kannattaako minun pysyä miehen kanssa yhdessä? Löydämmekö vielä intohimon? Nyt tuntuu, että olemme vain kämppiksiä ja ystäviä. Onko tilanteemme saanut mieheni pettämään minua kuten naisenvaistoni sanoo?
Mites mun elämä menee, kun se on jo solmussa. Kiitos jos jaksat vastata, ehkä huomenna.
mä haluaisin tietää, jos eroaisin että kestääkö mies sitä tai tekeekö mitään itelleen.Pärjäisinkö minä tai kukaan...onkohan kaikki näin onnetonta.oonkohan ikinä onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:09"]Kiitos vastauksestasi.. Outoa on että se osui ihan nappiin. Olen se solmussa oleva. Jos vielä näkisit saadaanko me uusi asunto toiselta paikkakunnalta. Kiitos vielä tuhannesti.
[/quote]
Tallaisia asioita, multa, vihannekset, marjat. Kaipaatteko kenties maalle päin. Aistit ovat nyt avoinna ja valmiita tilanteen kehittymiselle. Luonnollisuus ja maanläheisyys täältä nousee.
Rakastaako hän minua vai jotain toista?
Kenet hän lopulta valitsee, miksi?
Tulenko lähitulevaisuudessa raskaaksi?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:28"]Kannattaako minun pysyä miehen kanssa yhdessä? Löydämmekö vielä intohimon? Nyt tuntuu, että olemme vain kämppiksiä ja ystäviä. Onko tilanteemme saanut mieheni pettämään minua kuten naisenvaistoni sanoo?
[/quote]
Jäin välistä. Voisitko vastata tähän?
[/quote]
Tämä kortti antaa lisävahvistusta oonnellisiin tuloksiin ja hetkiin. Erittäin positiivinen viesti siitä, että kaikki on hyvin. Kortti edustaa onnea ja todellisuutta. Sinun tulee hyväksyä itsesi ja nauttia onnistuneesta elämästäsi.
Miehistä.. tumma vai vaalea, vai onko jossain vielä kolmaskin? Loppuelämää ajatellen siis..
A
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:19"]
Voisitko minullekkin katsoa, en tiedä voiko kysyä ihan kaikista elämän osa-alueista...siis rakkaus/perhe-elämä, talous, terveys, opiskelu/työelämä.
Jos ei voi oikein eritellä, niin mitä sitten nousisi minulle korteista?
[/quote]
MIKSI mulle ei koskaan vastata näihin??? Aina jään välistä pois...
Hei kaikille, en millään kerennyt vastata Teille kaikille. Johan tähän yks 10h tänä viikonloppuna vierähtikin. Toivottavasti saitte jonkinlaisen ajatuksensiemenen elämäänne. Ne ovat viestejä suoraan henkimaailmasta. Jatkossa voitte pyytää minulta korttinostoja pientä mahdollista vaivanpalkkiota vastaan sähköpostiosoitteesta susantarotit@gmail.com Enkeleitä elämäänne! <3:lla Suski.
Saako lapsemme oikeaa/hyvää ystävää kun teimme muutoksen yhteen asiaan?
Oliko ratkaisu oikea?
Saanko itse menestyvää uraa sillä mitä olen yrittänyt viime vuodet, jos, niin koska tärppää?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:20"]Voi ei, jäin jotenkin välitilaan... Näetkö vielä jotain? T: 28 ja 43
[/quote]
Voima. Vanhoista peloista irti pääseminen. Kuvan nainen alkaa ymmärtää oman voimansa. Nainen ymmärtää, että tietyt asiat on eletty ja elettävä läpi. Tunteet vaihtelevat taivaan ja helvetin välillä. Edistystä tapahtuu! Tulet sinuksi itsesi ja totuuden kanssa. Vaikeuksillasi on ollut tarkoitus ja viesti. Sinun tulee nähdä, mitä sinun tulee oppia.Rohkeutta ja luottamusta!