Tarot-kortti
Hei, opettelen tarot-korttien nostoa ja voin nostaa muutamalle neuvoa-antavan kortin johonkin asiaan HARJOITUSMIELESSÄ. En siis anna kyllä/ei tyyppisiä vastauksia vaan neuvon tai ajatuksen :)
Kommentit (149)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:53"]
Kestääkö tää tilanne vielä monta vuotta?
[/quote]
ai niin, et vastannu kyllä tai ei kysymyksiin :D no näätkö korteista mitään mulle? mitä vaan...
Pääsenkö koskaan määräaikais-töistäni vakinaiseen paikkaan?
Onko mummulla nyt parempi olla?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:08"]Haluaisin tietää, että joudunko olemaan kauan ilman miestä. Koska tapaan sen oikean?
t. Emma
[/quote]
Olet hyvin vahva Emma, hyvin tietoinen itsestäsi. Osaat ottaa haasteita vastaan. Olet selvinnyt elämässäsi aika hyvin, etkä ole saanut kovin suuria kolauksia. Uskot omiin kykyihisi. Jotain kuitenkin piilotat tämän kaiken vahvuutesi alle. Sinun tulisi löytää sisältäsi se lapsi, heittäytyjä, se voi auttaa sinua saavuttamaan päämääräsi. Kaikki on selkiytymässä. Olet jo matkalla.
opinko mä koskaan elään lapsuuden traumojeni kanssa
Nyt tuli hyvä; minkälainen ihminen minä olen vuoden päästä?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:16"]Loppuuko tämä?
[/quote]
Kortti kertoo, että annat huolenpitoa ja suojaa toiselle ihmiselle. Olet hieman aikaansaamaton välillä, elämäsi voi tuntua hitaalta tai raskaalta. Olet välillä kuin hukassa itseltäsi. Olet hyvin antelias ja hyväsydäminen. Uhraudutko liikaa?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:30"]Onko mummulla nyt parempi olla?
[/quote]
Tyynen rauhallinen :) Tämä kortti kuvaa järkkymätöntä mielenrauhaa <3
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:35"]opinko mä koskaan elään lapsuuden traumojeni kanssa
[/quote]
Tämä kortti kuvaa rajoittuneisuutta. Katselet elämää ikään kuin ikkunasta ja tiedät, että kaikki kääntyy parempaan. Olet tullut menneisyydessä loukatuksi ja kokenut ahdistusta. Sinun tulisi laajentaa näkemystäsi ja etsiä toimintamalleja. Sinun aikasi tulee piakkoin, ole valmis työstämään asioita. Tule pois ikkunan luota ja avaa ovi rohkeasti. Et lle menneisyytesi vanki.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:36"]Nyt tuli hyvä; minkälainen ihminen minä olen vuoden päästä?
[/quote]
Sinulle nousi sellainen kortti, joka viestii että jotain on saatu päätökseen ja maailma on avoin! Henkistä kypsyyttä on tullut, vapautta ja varmuutta vaikeuksienkin keskellä. Kaikkea hyvää!
hmm. vähän arveluttaa, minulle tuli vastaus, joka oli kyllä ihan puuta heinää...
miten muilla?
Oi, kiva! Mäkin luen kortteja joskus. Tilasin juuri uuden pakan. :)
Saatko korteilta mulle mitään neuvoa tämän hetkiseen vaikeaan elämäntilanteeseen?
mitenkäs tämän kotiäidin taloudelliset asiat?