Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarot-kortti

Vierailija
07.06.2014 |

Hei, opettelen tarot-korttien nostoa ja voin nostaa muutamalle neuvoa-antavan kortin johonkin asiaan HARJOITUSMIELESSÄ. En siis anna kyllä/ei tyyppisiä vastauksia vaan neuvon tai ajatuksen :)

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:19"]

Voisitko minullekkin katsoa, en tiedä voiko kysyä ihan kaikista elämän osa-alueista...siis rakkaus/perhe-elämä, talous, terveys, opiskelu/työelämä.

Jos ei voi oikein eritellä, niin mitä sitten nousisi minulle korteista?

[/quote]

MIKSI mulle ei koskaan vastata näihin??? Aina jään välistä pois...

[/quote]

Sinulle on tyypillistä rohkeus ja itsevarmuus ja olet hyvin ulkomaailmaan suuntautunut. Olet myös seikkailunhaluinen! Ehkä jopa vähän epäsuomalainen :) Olet hyvin inspiroiva ja ideologinen, mutta joskus hyvät suunnitelmat voivat jäädä puolitiehen. Taidat tarvitakin seikkailuja juuri eniten? Et ota elämää liian vakavasti. Et lannistu ihan vähästä. Mahtava asenne! GO FOR IT :)

Vierailija
42/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:33"]

Hei kaikille, en millään kerennyt vastata Teille kaikille. Johan tähän yks 10h tänä viikonloppuna vierähtikin. Toivottavasti saitte jonkinlaisen ajatuksensiemenen elämäänne. Ne ovat viestejä suoraan henkimaailmasta. Jatkossa voitte pyytää minulta korttinostoja pientä mahdollista vaivanpalkkiota vastaan sähköpostiosoitteesta susantarotit@gmail.com Enkeleitä elämäänne! <3:lla Suski.

[/quote]

No voi vittu sanon minä! Aina kun mä laitan kyssärin, te lopetatte vastaamisen, aina - oli lyhyt ketju tai kuten viimeksi vastaili 400.lle. Näättekö mulle jotain hirveetä, alkaa hirvittämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:33"]

Hei kaikille, en millään kerennyt vastata Teille kaikille. Johan tähän yks 10h tänä viikonloppuna vierähtikin. Toivottavasti saitte jonkinlaisen ajatuksensiemenen elämäänne. Ne ovat viestejä suoraan henkimaailmasta. Jatkossa voitte pyytää minulta korttinostoja pientä mahdollista vaivanpalkkiota vastaan sähköpostiosoitteesta susantarotit@gmail.com Enkeleitä elämäänne! <3:lla Suski.

[/quote]

No voi vittu sanon minä! Aina kun mä laitan kyssärin, te lopetatte vastaamisen, aina - oli lyhyt ketju tai kuten viimeksi vastaili 400.lle. Näättekö mulle jotain hirveetä, alkaa hirvittämään...

[/quote]

Taisin vastata, mikäli olit edellinen. Kortin henki on erittäin hyvä ja elämänmyönteinen. Hieman pitkäjänteisyyttä tarvitaan asioiden loppuunsaattamiseksi.

Vierailija
44/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:41"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:33"]

[/quote]

[/quote]

Taisin vastata, mikäli olit edellinen. Kortin henki on erittäin hyvä ja elämänmyönteinen. Hieman pitkäjänteisyyttä tarvitaan asioiden loppuunsaattamiseksi.

[/quote]

Joo, olen. Mutta ei oikein tullut yhtä selkeitä kuin muille hyvinkin yksityiskohtaisesti. Etkö edes tuota opiskelu/työasiaa näe selkeämmin?

Tai meidän parisuhdetta? oonko mä oikean miehen kanssa edes?

Vierailija
45/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Joo, olen. Mutta ei oikein tullut yhtä selkeitä kuin muille hyvinkin yksityiskohtaisesti. Etkö edes tuota opiskelu/työasiaa näe selkeämmin?

[/quote]

Opiskelu, työ: Jotenkin tässä on sama sanoma kuin luoteessasi. Saatat luvata suuria, mutta loppupeleissä tulos voi jäädä odotettua laimeammaksi. Olet niin itsevarma! Osaat myös hieman manipuloida. Sinussa on aimo annos luovaa leikkisyyttä ja huumoria, joten sinun tulisi miettiä missä saisit hyödynnettyä näitä vahvuuksia ilman että tulet väärinymmärretyksi. Keskity tavoittelemaan työtä tsi koulutusta, jossa saat käyttää juuri näitä ominaisuuksiasi vapaasti ja olla oma itsesi.

Parisuhde: Mielenrauha. Saatko näyttää tunteesi parisuhteessa avoimesti? Olet kyllä hyvin vahva ja säilytät tasapainosi vaikka tunteet heiluttaisikin. Välillä tahtoisit saada näyttää tunteesi helpommin ja olla heikompi kuin mitä omet tai miltä näytät.

The Man: Kortti kertoo, että miettimällä onko mies sinulle oikea sinun tulisi miettiä, miten voisit kehittää itseäsi tässä parisuhteessa. Toista ei voi muuttaa! Sinun tulisi lujittaa uskoasi elämään ja omiin valintoihisi. Nauti rlämän luonnollisesta voimasta. Uskalla antaa ja vastaanottaa rakkautta.

Vierailija
46/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydänkö uutta rakkautta eron jälkeen? En heti haluaisi ketään, mutta löydänkö parempaa kuin pikkupoikamaisen alkoholistin?

Vierailija
47/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Opiskelu, työ: Jotenkin tässä on sama sanoma kuin luoteessasi. Saatat luvata suuria, mutta loppupeleissä tulos voi jäädä odotettua laimeammaksi. Olet niin itsevarma! Osaat myös hieman manipuloida. Sinussa on aimo annos luovaa leikkisyyttä ja huumoria, joten sinun tulisi miettiä missä saisit hyödynnettyä näitä vahvuuksia ilman että tulet väärinymmärretyksi. Keskity tavoittelemaan työtä tsi koulutusta, jossa saat käyttää juuri näitä ominaisuuksiasi vapaasti ja olla oma itsesi.

Parisuhde: Mielenrauha. Saatko näyttää tunteesi parisuhteessa avoimesti? Olet kyllä hyvin vahva ja säilytät tasapainosi vaikka tunteet heiluttaisikin. Välillä tahtoisit saada näyttää tunteesi helpommin ja olla heikompi kuin mitä omet tai miltä näytät.

The Man: Kortti kertoo, että miettimällä onko mies sinulle oikea sinun tulisi miettiä, miten voisit kehittää itseäsi tässä parisuhteessa. Toista ei voi muuttaa! Sinun tulisi lujittaa uskoasi elämään ja omiin valintoihisi. Nauti rlämän luonnollisesta voimasta. Uskalla antaa ja vastaanottaa rakkautta.

[/quote]

No iso kiitos kun viitsit vastata! Joo, mä olen ollut aina tulta ja tappuraa kyllä...samalla kuitenkin äärettömän herkkä ja loukkaantuva. Olen ollut aiemmin humaani, pettynyt monesti ihmisiin ja elämään ja katkeroitunut...

Luonne on taiteellinen, pohtiva, räjähtelevä ja siis kuitenki liikutun pienimmästäkin asiasta. Mutta ulospäinsuuntautunut en ole, ainkaan enää, Voisin melkein sanoa että tällähetkellä vihaan ihmisiä, enkä halua tutustua uusiin (pettynyt niin pahasti ihan läheisiinkin). Terveys reistaillut, olin isossa leikkauksessa ja nyt odotellaan parantumista. Tuntuu että elämä on mennyt kuitenkin isossa määrin jo ohi. Eli olen kyllä enemmän pessimisti, ennen olin kaikken mahdolliseen uskova, siperia on koulinut vähän liikaa.

Vierailija
48/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Ei kai se 400 vastannut vielä lopettanut. Jatkaa ilmeisesti sähköpostilla vastaamista. Ilmoitti osoitteensa siinä ketjun lopuksi. Kysy sieltä. Taisi olla vielä ilmainenkin vastaus. Jos en väärin katsonut.

Vierailija
49/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:33"]

[/quote]

[/quote]

Ei kai se 400 vastannut vielä lopettanut. Jatkaa ilmeisesti sähköpostilla vastaamista. Ilmoitti osoitteensa siinä ketjun lopuksi. Kysy sieltä. Taisi olla vielä ilmainenkin vastaus. Jos en väärin katsonut.

[/quote]

Ei lopettanut. Vastaa maililla. Tietäjä paikalla oli ketjun nimi josta löytyy osoite (lopusta). Ei veloita mitään. Kysyin ja sainkin jo vastauksen. Hyvä vastaus!

Vierailija
50/149 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 01:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei lopettanut. Vastaa maililla. Tietäjä paikalla oli ketjun nimi josta löytyy osoite (lopusta). Ei veloita mitään. Kysyin ja sainkin jo vastauksen. Hyvä vastaus!

[/quote]

Ok, kiitti molemmille näistä tiedoista - pitää tarkastaa huomenna kun kyssäriä silloin laitoin. Nyt nukkumaan.

Vierailija
51/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:33"]Minullekin kelpaisi. Täysin hukassa, joku lanka pitäisi löytää tähän elämään mitä voisi kokeilla seurata.

[/quote]

Olet jotenkin tyytynyt tilaasi, ehkä odottanut jo kauan jotain tapahtuvaksi. Jotenkin koet olosi hieman vähäosaiseksi tai koet itsearvostuksen puutetta. Voi olla myös hieman jotain taloudellista huolta, mutta puute voi olla myös henkisellä puolella eli jonkinlainen henkinen tyhjiö.

Kortin opetus on, että pidä itseäsi ihan sananarvoisena kuin muutkin. Sinulla on oikeus samoihin asioihin!

Vierailija
52/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:04"]Miespuolisten ystävien ja miesten kanssa ylipäätään hämmennystä. Näetkö mitään?

[/quote]

Vastaisitko minullekin?

[/quote]

Kortin sanoma viestii tukalasta tilanteestä, josta voit vapautua vasta kun ymmärrät mistä roikut. Sinun tulisi tavoitella taivasta ja henkisiä asioita. Sopeudut omaan kohtaloosi käyttämällä voimaasi ja kestävyyttäsi. Sinulla voi olla vähän kapea-alainen katsantokanta. Sinun tulisi oppia katsomaan asioita uudella tavalla. Olet menettänyt luottamuksesi omaan intuitioon. Sinun tulisi tunnistaa, mihin olet jumiutunut, tämän jälkeen muutos on mahdollinen. Hieman epävarmuutta ja itsekkyyttä. Mahdollisesti toisten kiristystä tunteilla. Tarve muuttaa vanhat käyttäytymismallit, oppiminen, asioiden näkeminen uudella tavalla.

[/quote]

Kiitos. Mietittävää. Näkisitkö vielä mitä kaksi eri miestä haluavat minusta tai mikä heitä 'vaivaa'?

[/quote]

Toinen on tällainen hyvin hitaasti etenevä. Odottaa, odottaa, mitään ei silti tapahdu, vaikka hän on hyvin toiminnallinen. Hän haluaa punnita kaikki vaihtoehdot tarkkaan ja suunnitella siirtojaan. Jotakin hän odottaa ja haluaisi muutoksen elämäänsä.

Toisella miehellä on vapaudenkaipuu, hän tykkää haasteista, muttei rajoituksista. Hän haluaisi ulos vangitsevasta tilanteesta. Hän osaa viestiä tästä tarpeestaan ja tunteistaan avoimesti. Hän saavuttaakin juuri tästä syystä jotain. Löytää ratkaisun ongelmaansa. Hänellä on luottamus elämään, että kaikki tapahtuu, mitä pitääkin. Hänen kanssaan ollessasi tunnet luovuutta ja voimaa ja hän osaa nauttia yksinkertaisista arkipäiväisistä asioista. Tämä mies sinun kannattaisi valita, mikäli sinulla on siihen mahdollisuus.

Vierailija
53/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:57"]

Millainen tästä kesästä tulee minulle? Miltä tuleva asuntotilanteeni näyttää? Voit myös kertoa mitkä kortit nostit! :) kiitos!

[/quote]

Jäin välistä? :)

Vierailija
54/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 01:16"]Hei! Haluaisin tietää miten jatkuu, pääsenkö töihin, pitäisikö opiskella vai muuta :) kiitos

[/quote]

Saamasi kortti viittaa siihen, että sinulla on paljon vastuuta ja tunnet itsesi ylikuormittuneeksi aika ajoin. Et luovuta helposti. Jos kevennät kuormaasi, et ole heikko - päinvastoin! Uskallat ottaa elämäsi ohjat käsiin. Opiskelu voisi hyvinkin tuoda ratkaisun tähän tilanteeseen. Sinussa on potentiaalia, joka ei saa vielä ilmentyä. Pidät nyt kiinni jostain, josta pitäisi osata hieman hellittää.

Vierailija
55/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:57"]

Millainen tästä kesästä tulee minulle? Miltä tuleva asuntotilanteeni näyttää? Voit myös kertoa mitkä kortit nostit! :) kiitos!

[/quote]

[/quote]

Tämä kesä: Tämä viittaisi jonkinlaiseesn yksin olemiseen. Tämä voi olla myös jonkinlaista sisäistä yksin oloa, mutta joka tapauksessa kohti sisäistä viisautta! Voit kokea odottelua ja turhautumista. Nyt kannattaa käyttää tuo aika asioiden pohdiskeluun ja etsiskelyyn. Olet tässä tilsnteessa enemmänkin omasta tahdostasi.

Asuntoasialle nousi hyvä ja vahva kortti, joka kehoittaa tekemään rohkeita ratkaisuja ja luottamaan omaan voimaansa.

Vierailija
56/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:57"]

[/quote]

[/quote]

Tämä kesä: Tämä viittaisi jonkinlaiseesn yksin olemiseen. Tämä voi olla myös jonkinlaista sisäistä yksin oloa, mutta joka tapauksessa kohti sisäistä viisautta! Voit kokea odottelua ja turhautumista. Nyt kannattaa käyttää tuo aika asioiden pohdiskeluun ja etsiskelyyn. Olet tässä tilsnteessa enemmänkin omasta tahdostasi.

Asuntoasialle nousi hyvä ja vahva kortti, joka kehoittaa tekemään rohkeita ratkaisuja ja luottamaan omaan voimaansa.

[/quote]

Kortit olivat kesä: Erakko ja asunto: Voima.

Vierailija
57/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt läpi menneisyyttäni parin viime vuoden aikana, ja mielessä on pyörinyt kolme henkilöä, joiden kanssa jäi selvittämättömiä asioita. He ovat V, K, ja O. Näetkö, tapaanko heistä enää ketään, tai ovatko he jo unohtaneet kaiken?

Vierailija
58/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, kiitos. Kaikki tuntuu natsaavan. Olen hämmästynyt.

Vierailija
59/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 18:25"]

Vau, kiitos. Kaikki tuntuu natsaavan. Olen hämmästynyt.

[/quote] ...tämän kirjoitti siis 69 :)

Vierailija
60/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:14"]

Kuinka meidän pikkuperheen käy? Jaksanko arkea, entä onko mies minulle oikea? Jaksaako hän?Saanko töitä lähitulevaisuudessa?

[/quote]

Saisinko tähän selvyyttä:) kysyisin vielä että näetkö onko vauvamme terve?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi