Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarot-kortti

Vierailija
07.06.2014 |

Hei, opettelen tarot-korttien nostoa ja voin nostaa muutamalle neuvoa-antavan kortin johonkin asiaan HARJOITUSMIELESSÄ. En siis anna kyllä/ei tyyppisiä vastauksia vaan neuvon tai ajatuksen :)

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolisten ystävien ja miesten kanssa ylipäätään hämmennystä. Näetkö mitään?

Vierailija
142/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä hajonnut miehen uskottomuuden ja eron vuoksi. Näkisitkö jotain? Olisin kiitollinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:27"]Olikin sitten kaksi ketjua näitä, no kirjoitanpa tännekin. Minulla on yksi lapsi, toista yritetty vuosia vuosia. Mitä tähän asiaan nousee? Luovuttaako jo vai jatkaako vielä.

[/quote]

Kortti viittaa, asia on askarruttanut, olet tuntenut murhetta ja ollut huolestunut asiasta. Kuvan henkilö on jossain määrin sulkeutunut asian johdosta. Olet hieman tyytymätön ja malttamaton, mutta kortti kehoittaa sinua malttamaan mielesi ja odottamaan parempaa aikaa. Juuri tällä hetkellä aika tekee työtä puolestasi. Uusi ja kaunis alku on edessäsi, ota se kiitollisena vastaan. Olet sen arvoinen.

Vierailija
144/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisitko minulle kortin? Elämäni on muuttumassa, mutta en vielä tiedä miten. Kertoisitko vielä, minkä kortin nostit. Kiitos. :)

Vierailija
145/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:33"]Minullekin kelpaisi. Täysin hukassa, joku lanka pitäisi löytää tähän elämään mitä voisi kokeilla seurata.

[/quote]

Olet jotenkin tyytynyt tilaasi, ehkä odottanut jo kauan jotain tapahtuvaksi. Jotenkin koet olosi hieman vähäosaiseksi tai koet itsearvostuksen puutetta. Voi olla myös hieman jotain taloudellista huolta, mutta puute voi olla myös henkisellä puolella eli jonkinlainen henkinen tyhjiö.

Kortin opetus on, että pidä itseäsi ihan sananarvoisena kuin muutkin. Sinulla on oikeus samoihin asioihin!

[/quote]

Tyhjiötä tai vähäosaisuutta kyllä löytyy elämästä: olen "jumissa" paikkakunnalla jossa minulla ei ole ystäviä, ei kumppania, ei harrastusta, ei työtä tai opiskelupaikkaa, minut määriteltiin työkyvyttömäksi kaikkiin niihin ammatteihin joihin olen itseni aina mieltänyt. Tyytynyt tilaani eli olen yhä tällä paikkakunnalla. Pidän kyllä itseäni samanarvoisena kuin mitä muutkin, tuntuu vain noiden tavallisten asioiden saaminen elämässä olevan todella hankalaa. En osaa mennä harrastukseen "koska kaikki muutkin villityksen perässä" vaan minulla on oltava henkilökohtainen kiinnostus harrastusta kohtaan. Ne kerrat kun olen löytänyt jotain mikä kiinnostaa se perutaan kun ei ole osallistujia. Jne.

Voisitko katsoa vielä mistä minulle olisi mahdollisesti tulossa sisältöä elämääni? Rakkauteen, ystävyyteen, opiskeluun ja/tai työhön?

Vierailija
146/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 14:49"]Olen käynyt läpi menneisyyttäni parin viime vuoden aikana, ja mielessä on pyörinyt kolme henkilöä, joiden kanssa jäi selvittämättömiä asioita. He ovat V, K, ja O. Näetkö, tapaanko heistä enää ketään, tai ovatko he jo unohtaneet kaiken?

[/quote]

V Vaikuttaa sellaiselta seikkailumieliseltä heittäytyjältä. Tämä kortti voi myös muistuttaa, että joka tilanteessa voi piillä uusi alku. Tässä kohtaa kortti kehoittaa ottamaan hypyn tuntemattomaan spontaanisti.

K Tämä kortti viittaa, että teillä on ollut hyvin lämpimät välit ja paljon jaettua iloa. Molemmat teistä arvostavat näitä hetkiä.

O Tämä mies ymmärtää elämän todellisuuden, on viisas ja kypsä henkilö. Tämä kortti liittyy onnelliseen avioliittoon, perhe-elämään ja perinteisiin arvoihin. Nyt en osaa sanoa, olisiko tää henkilö itse juuri sellaisessa tilanteessa vai voisiko teissä olla potentiaalis sellaiseen.

Vierailija
147/149 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 00:33"]Minullekin kelpaisi. Täysin hukassa, joku lanka pitäisi löytää tähän elämään mitä voisi kokeilla seurata.

[/quote]

Olet jotenkin tyytynyt tilaasi, ehkä odottanut jo kauan jotain tapahtuvaksi. Jotenkin koet olosi hieman vähäosaiseksi tai koet itsearvostuksen puutetta. Voi olla myös hieman jotain taloudellista huolta, mutta puute voi olla myös henkisellä puolella eli jonkinlainen henkinen tyhjiö.

Kortin opetus on, että pidä itseäsi ihan sananarvoisena kuin muutkin. Sinulla on oikeus samoihin asioihin!

[/quote]

Tyhjiötä tai vähäosaisuutta kyllä löytyy elämästä: olen "jumissa" paikkakunnalla jossa minulla ei ole ystäviä, ei kumppania, ei harrastusta, ei työtä tai opiskelupaikkaa, minut määriteltiin työkyvyttömäksi kaikkiin niihin ammatteihin joihin olen itseni aina mieltänyt. Tyytynyt tilaani eli olen yhä tällä paikkakunnalla. Pidän kyllä itseäni samanarvoisena kuin mitä muutkin, tuntuu vain noiden tavallisten asioiden saaminen elämässä olevan todella hankalaa. En osaa mennä harrastukseen "koska kaikki muutkin villityksen perässä" vaan minulla on oltava henkilökohtainen kiinnostus harrastusta kohtaan. Ne kerrat kun olen löytänyt jotain mikä kiinnostaa se perutaan kun ei ole osallistujia. Jne.

Voisitko katsoa vielä mistä minulle olisi mahdollisesti tulossa sisältöä elämääni? Rakkauteen, ystävyyteen, opiskeluun ja/tai työhön?

[/quote]

Ystävyys, jotkin asiat näyttäisivät olevan kiinni sinusta itsestäsi ja sinulla on mahdollisuus saada ystäviä, jos laitat itsesi likoon ja tahdot tarpeeksi. Tämä vaatii kuitenkin rohkeutta ja voimaa.

Rakkaus, jokin asia sinussa ulkoapäin antaa sinusta väärän kuvan ja se on ristiriidassa sisinpäsi kanssa. Annat ehkä vähän pinnallisen kuvan itsestäsi? Pyrit ikään kuin peittämään niitä puolia itsessäsi, joita pitäisi käsitellä ja pohtia. Pitää miettiä myös, millä keinolla rakkautta yrittää tavoitella.

Työ/opiskelu, kortti viittaa johonkin luovaan toimintaan, ei ehkä niinkään opiskeluun. Jokin asia aukeaa tällä saralla. Tämä on hyvä enne.

Vierailija
148/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:36"]Mitäs sitten seuraavaksi? -Tinde-

[/quote]

Hei Tinde,

Koet elämän hyvin voimakkaasti ja intohimoisesti. Jokin uusi elämänvaihe tai uuden kyvyn omaksuminen on käsillä. On taottava silloin kun rauta on kuumaa! Miten voisit vielä ilmaista tahdonvoimaasi paremmin? Ja käyttäävoimavarojasi paremmin. Elävöittävä voima tulee täyttämään koko olemuksesi kun suuntaat energiasi nyt oikeisiin asioihin.

Vierailija
149/149 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 19:19"]Minulle myös, kiitos :)

[/quote]

Kortin mukaan ajattelumaailmasi voi olla hieman jyrkkä ja mustavalkoinen. Saatat helposti moralisoida ja jaotella karkeasti asiat tai ihmiset hyviin ja pahoihin. Kielteiset ja negatiiviset ajatusmallit saavat välillä liiaksi tilaa. Tämä saattaa kohdistua ulospäin tai omaan itseen itsesyytöksinä ja marttyyrimaisuutena. Nämä puolet itsessä voivat olla hieman piilossa, joten asia vaatisi peiliin katsomista ja asian työstämistä.

[/quote]

Aika osuvan kortin nostit. Tuo viimeksi mainitsemasi asia voisi tuoda uutta myönteisempää asennetta elämään tai pikemminkin tuoda elämänilon takaisin. Vaikka eihän se ihan mennyttä ole, negatiivisuus vaan tahtoo nousta pinnalle turhan usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä