Paras 90-luvun Eurodance-biisi?
Kommentit (256)
Nämä biisit kuten: Mister Vain, Rhythm of the night, It´s my life, Bailando.... ihania ysäribiisejä jotka oli parhaimillaan kun soitettiin mahdollisimman kovaa jossain klubilla niin että korvia huumasi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:42"]
Tämän jos tiedätte niin olen ikuisesti kiitollinen, en ole keksinyt mikä tämä biisi oli: esittäjänä nainen, kertosäkeessä laulettiin jotenkin "please please policeman", sellainen nopea eurodance-biisi. Help!!
[/quote] Ei kyllä mitään käryä!!
Tuosta pleasesta vaan tuli mieleen tämä Ei ole kyseinen viisu, mutta tää alkoi soida päässä :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:22"]
[/quote]
no hitto, tätä en ole kuullut vuosiin, varmaan sitten 90-luvun :) tää oli hyvä!
Kai aika kultaa muistot... Itse kuuntelin ysärillä ihan eri musiikkia, mutta nyt jostain syystä olen kuunnellut Scooterin "How much is the fish" ja Basshunterin "Boten Annaa". En muista oliko tuo jälkimmäinen ihan ysäriä...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:42"]
Tämän jos tiedätte niin olen ikuisesti kiitollinen, en ole keksinyt mikä tämä biisi oli: esittäjänä nainen, kertosäkeessä laulettiin jotenkin "please please policeman", sellainen nopea eurodance-biisi. Help!!
[/quote] Ei kyllä mitään käryä!!
Tuosta pleasesta vaan tuli mieleen tämä Ei ole kyseinen viisu, mutta tää alkoi soida päässä :D
[/quote]
[/quote] Joo :D Mä linkkasin jonnekin tuonne ekalle sivulle jonkun version tästä hulluttelusta. Toimii vieläkin tietyssä mielentilassa ja tietyssä porukassa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:26"]
Kai aika kultaa muistot... Itse kuuntelin ysärillä ihan eri musiikkia, mutta nyt jostain syystä olen kuunnellut Scooterin "How much is the fish" ja Basshunterin "Boten Annaa". En muista oliko tuo jälkimmäinen ihan ysäriä...
[/quote]
Boten Anna, tosi hyvä biisi mutta vuosilukua 2006 eli 2000-luvun musaa. Siitä voitaiskin tehdä sitten oma ketju.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 21:26"]
[/quote]
Boten Anna, tosi hyvä biisi mutta vuosilukua 2006 eli 2000-luvun musaa. Siitä voitaiskin tehdä sitten oma ketju.
[/quote]
Kiitos korjauksesta :) T. joku vanha
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 17:35"]
Aloitusviesti mun mielestä oli hyvin selkeä. Mikä on paras 90-luvun eurodance biisi?
[/quote]
Eli ei saa perustella? Just
No älkää jaksako nyt vääntää. Tai jos väännätte, niin laittakaa niitä biisejä. Mulle on ihan sama, jos tässä käy jotain syvällisempääkin keskustelua eri kategorioista ja muista, mutta jotain tuntuu ärsyttävän.
Itse toivoisin vaan lisää biisejä, en voi kaikkia muistaa ite :)
Kiitoksia mahtavista viesteistänne! Lisää biisejä ja muisteluita kehiin vaan. Ollaan menossa poikaystävän kanssa kesällä elokuussa niihin isoihin ysäribileisiin ja koska ollaan ysärifaneja niin voidaan tätä ketjua lukiessa fiilistellä hyvissä ajoin biisejä ennen niitä. Hienoa että AV:lla on tosi paljon Eurodance yms diggaajia, tästä ketjusta löytyi itsellenikin huimasti uutta tietoa ja monia biisejä jotka ainakin olin nimeltä unohtanut mutta muistin heti kuultuani. :) Olin itse ysärillä vielä lapsi, joten paljon biisejä oli vaipunut unholaan...
Aloittaja :)
Solid Base - Mirror Mirror