Paras 90-luvun Eurodance-biisi?
Kommentit (256)
Toi white townin your woman oli ysärin puolella. Se oli hitti silloin, kun olin ala-asteella ja se oli ysäriä se. Ja yhden mun kaverin äiti oli ihan hulluna kyseiseen biisiin ja jaksoi sitä luukutella.
Huomatkaa miten kapteenkikin on vaihtunut. En ihmettele, jos ei oma sukupolveni armeijassa viihdy, kun tällainen meno on ollut se ensimielikuva :D
Vuonna 1995 olin rasvaletti seiskaluokkalainen, kun tämä biisi soi koulubussissa ja vähän joka puolella. Muistan elävästi, kun köksäntunnilta tuli kiire pihalle yläasteen pihalle kaartavaan bussiin. Voi niitä aikoja, vanhaksihan tässä itsensä tuntee, vaikkei siitä nyt niiiin kauan olekaan :)
Mighty Dub Katz - Magic Carpet Ride
Tämän jos tiedätte niin olen ikuisesti kiitollinen, en ole keksinyt mikä tämä biisi oli: esittäjänä nainen, kertosäkeessä laulettiin jotenkin "please please policeman", sellainen nopea eurodance-biisi. Help!!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 08:25"]
Muistaako joku tätä :)
[/quote]
Muistan, mutta en muistanut muistavani! WOW. Sain kylmiä väreitä. :)
Vitsi,niitä on niin monta... Ehkä 2 mun suurinta lempparia on 2 Unlimitedin Get Ready for This ja Captain' Hollywoodin Flyin' high. Niin ja joo,Sashin Ecquador on kanssa niiiiin hyvä. 90-luvulla tehtiin kyllä hyvää tanssimusaa :)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 20:42"]
Tämän jos tiedätte niin olen ikuisesti kiitollinen, en ole keksinyt mikä tämä biisi oli: esittäjänä nainen, kertosäkeessä laulettiin jotenkin "please please policeman", sellainen nopea eurodance-biisi. Help!!
[/quote] Ei kyllä mitään käryä!!
Tuosta pleasesta vaan tuli mieleen tämä Ei ole kyseinen viisu, mutta tää alkoi soida päässä :D
Westbam & Marusha : MaydayValitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille edelleen hyvä biisi :)
Ja muistatteko tän Levisten mainoksesta, jossa oli merenneitoja.Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille Ei eurodancea, mutta jättänyt selkeän muistijäjen.