Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MIlle olet nauranut viimeksi AV:lla??

Vierailija
05.06.2014 |

Minä en edes muista, siitä on kauan. Luultavasti oli jokin nokkela sanaleikki, joita täällä joskus lakonisesti tiputellaan. Harva sitä osaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin eilen sille naapurille, joka odotti että Vernon ja Petunia Dursleyta muistuttavan pariskunnan komerosta löytyy velhopoika.

Vierailija
22/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti kun kaivoin jostain sen tuijottavan mäyräkoiraketjun, kun koiran tilapäishoitaja pelkäsi että kaverin koira aikoo tappaa hänet nukkuessaan kun se tuijottelee. Koira tuijotteli kai vain seuran kaipuisena, mutta tämä näki sen murhanhimoisena otuksena!!! :DDDDD Legendaarinen ketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat naurut olen saanut siitä piiiitkästä ketjusta jossa kerrottiin että missä asioissa heidän pihit tutut pihtailee, eli kaikki pihiyden huiput! Siellä oli aivan mielettömiä juttuja, eräs oli sellainen että kun joku rouva halusi vain ostaa yhden kukan ja aina kun talon ohi ajoi auto niin siirsi sen toisesta ikkunasta nopeasti toiseen että näyttäisi siltä että heillä on ainakin kaksi sellaista!

Vierailija
24/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni naurettiin väsyneinä kaksinkerroin sille kun jossain ketjussa joku kyseli että eihän ei Minsk ole Venäjää vaan Valko-Venäjää, niin tämä oli vastannut siihen: Samaa paskaa eri nimellä. Tuo lyhyt ytimekäs sai meidät repeämään, etenkin kun mies oli juuri kertonut juttua aiemman työpaikkansa valkovenäläisestä ja sen säätämisistä.

Vierailija
25/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi äyriäisaiheista ketjua tuli mieleen:

Katkarapu raskaana -otsikolle, siitä on jo aikaa.

Kyseessä kysymys että jos katkarapua voi syödä raskaana, mutta otsikko viittaa selvästi raskaana olevaan katkarapuun :D

Mistä raput rapujuhliin -ketju, siellä ehdotettiin rappujen ostamista ties mistä :D

Vierailija
26/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin viime yönä jonkun kehittelemille oululaisille kuollut vauva vitseille. Ylläpito tietysti suuressa viisaudessaan päätti ne sisältävän ketjun poistaa, joten ei voi linkata.

Vierailija
27/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille miten joku kuvaili listan muodossa alkuperäisen fiinin espoolaisen, ja wannabe-espoolaisen erot =D Koska tunnemme juuri sen tyylisen brassailevan pariskunnan joka on noita wannabe-espoolaisia vaikka eivät asu espoossa eivätkä ole sieltä kotoisin. Ketju oli joku Esbo-tyyli aiheinen.

Vierailija
28/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi miesystävä joka paskoi pöntöt, reunat ja likasi ulosteellaan vielä vessapaperirullankin! "Jätä se sika!"  :DDDDDD

Vierailija
29/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:33"]

Eli suurin osa naurunaiheista perustuu pillu-pylly-perse-emätin -linjalle? Kammottavaa kökköä alapäästä, telakoitumista ja nussimista, kö? No siinä kai se syy sitten on, kun ei mua täysi-ikäisenä nappaa tuollaiset yhtään, ei tainnut huvittaa kolmetoistavuotiaanakaan.

[/quote]

Sinä oletkin sellainen kuivis, ettei mitään rajaa. Kukkasetkin kuihtuvat kun sinä kävelet ohitse. Yritä vain olla hiljaa ja liikkua vain mahdollisimman rajatulla alueella.

[/quote]

Niin mä tosiaan olen, oikein kuivankäläppee, tykkään kuivasta huumorista. Ja Miika Nousiaisesta, ah. Suosikkiohjelmani on HHU.

Vierailija
30/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta siitä erikoinen, verrattuna muihin palstoihin siis, että täällä on yllättävän paljon negatiivista tosikkoväkeä joilta puuttuu huumorintaju, tai sitten se on hyvin rajoittunutta tai osaavat nauraa vain omille kuiville jutuilleen. Tekisi mieli ostaa heille rekkalastillinen huumorintajua!!!

Vierailija
31/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repeilin eilen sille Lieksassa karhu - tiedote ruotsiksi -ketjulle väsyneenä, kun pohdittiin, kuinka hyödytöntä on tiedottaa lieksalaisesta karhusta ruotsiksi ja siihen päälle pähkäilyä, millä kielellä kannattaisi tiedottaa, siinä päästiin taas sfääreihin.:D

Vierailija
32/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:25"]

Nauroin viime yönä jonkun kehittelemille oululaisille kuollut vauva vitseille. Ylläpito tietysti suuressa viisaudessaan päätti ne sisältävän ketjun poistaa, joten ei voi linkata.

[/quote]

Mikä on oululainen äitiysneuvola?

-Marttojen säilöntäkurssi.

Vierailija
33/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nauranut täällä vedet silmissä monellekin jutulle, mutta nyt niiden mieleen kaivaminen tuottaa ongelmia... hmm.... jotkut runoketjut on olleet mahtavia. Muistaakseni yhdessäkin yritettiin runomitassa vihjata miehelle, että seksiä saisi olla enemmän. Ja toinenkin mieleen juolahtava ketju liittyy seksiin, eli "tökeröintä mitä miehesi on sanonut yhdynnän aikana".

Nämä nyt päällimmäisinä. On niitä enemmänkin.

Vierailija
34/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:33"]

Eli suurin osa naurunaiheista perustuu pillu-pylly-perse-emätin -linjalle? Kammottavaa kökköä alapäästä, telakoitumista ja nussimista, kö? No siinä kai se syy sitten on, kun ei mua täysi-ikäisenä nappaa tuollaiset yhtään, ei tainnut huvittaa kolmetoistavuotiaanakaan.

[/quote]

Sinä oletkin sellainen kuivis, ettei mitään rajaa. Kukkasetkin kuihtuvat kun sinä kävelet ohitse. Yritä vain olla hiljaa ja liikkua vain mahdollisimman rajatulla alueella.

[/quote]

Luulen hänen kasvaneen aikuiseksi.

Vierailija
35/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nauroin viestille, jossa henkilö esittäytyi intromortiksi. Keväällä oli ketju, jossa äiti oli huolissaan entin kanssa seurustelevasta tyttärestään. Sille nauroin katketakseni.

Sittenhän on näitä tahattomasti humoristisia ketjuja, jossa ne mammat, jotka olivat jonon hännillä älyä jaettaessa, kiistelevät esim. rintojensa koosta tai karvattomuudesta yms.

Vierailija
36/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin nauroin enemmän näille, mutta nykyään naurattaa vain tahattoman koomiset viestit, sellaiset joissa ei ole yritetty olla hauskoja. Väkisin väännetyt huumorikommentit on minusta kuivia.

Vierailija
37/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken repesin pahasti kun luin ketjua jossa väiteltiin tuheron ja posliinin paremmuudesta ja joku ihmetteli miten kukaan voi haluta kiitorataa jossa keskeltä on paljas ja reunoilla vähän karvaa

Vierailija
38/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran omille kirjoituksilleni

Vierailija
39/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä sarjapakastaja ketjussa oli joku heittänyt: kai oli sentään arkkupakastin.

Tuijottava koira, mitä meinaa on kans ihana. Samoin Hoosianna Daavidin poika, mikä ihme wt-nimi sekin on?

Vierailija
40/54 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="05.06.2014 klo 09:33"]

[/quote]

[/quote]

Luulen hänen kasvaneen aikuiseksi.

[/quote]

Minä luulen hänen kasvaneen hieman paskantärkeäksi vasta tapahtuneen täysi-ikäistymisen johdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän